Suzy Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #6301 Skrevet 28. mars 2011 Var du på Majorstuen rundt 15.45 i dag? Krysset Bogstadveien og Sporveisgt? Og hvilken konsert????? Ikke at jeg kan være med i morgen, for jeg er visst på konsert selv..... Jaggu var jeg det - hvor var du?? Konsertmed The Rainmakers
Skravla Skrevet 28. mars 2011 #6302 Skrevet 28. mars 2011 Jeg satt på trikken som passerte når du skulle krysse gaten. Har hørt om dem, men ikke noe forhold til dem.
Suzy Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6303 Skrevet 29. mars 2011 Jeg satt på trikken som passerte når du skulle krysse gaten. God morgen folkens. I natt har jeg sovet som de døde sånn omtrent og må vel nesten si å være ganske uthvilt i dag. Eneste som irriterer meg er at jeg har sagt ja til et møte med en selger, som jeg egentlig angrer litt på... Jeg har ikke avgjort om jeg vil kjøpe noe av det han tilbyr enda, vi har alt hatt ett møte, og jeg har egentlig ikke så mye mer å komme med heller. Situasjonen har ikke utviklet seg noe særlig enda - men greit. Jeg får "grin and bear" it Syns det er litt teit å kaste bort folk sin tid, men greit... I morgen skal jeg hjemover en tur. Først skal jeg komme meg på jobben og levere oppsigelsesbrev og forhåpentøligvis ha tid til å prate litt med folk, før jeg skal ta meg hjem og ta med datteren bort til mamma og lage middag til oss alle tre, mens datteren støvsuger og fikser litt. Så får vi god tid til skravling og avslapping etter det, tenker jeg. Burde kommet emg innom ei av venninnene mine også, men vi får se ... blir mye hit og dit på ei lita stund. Torsdag morgen skal jeg få med meg yoga er planen - så er det å hoppe på bussen og hit igjen. Koselig og tettpakket program - og jeg må få med meg sko tilbake, for nå begynner utvalget å bli magert. Må kaste noen også - og prioritere noen nye - og har begynt å tenke på om jeg skal ta en tur til Vestby outlet på handel når det kommer inn litt midler. Der er det nemlig ofte mye fint å hente - og billig. Får se. Det blir nå en stund til uansett. Nå må jeg ha mer
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2011 #6304 Skrevet 29. mars 2011 God morgen travle tiger. Selv om det er travelt for deg, så høres det unektelig koselig ut med en tur hjem til mamma og datter og yoga.
Suzy Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6305 Skrevet 29. mars 2011 Og i forrige oppramsing hadde jeg glemt at jeg skal på konsert i kveld - alene - og har lovet å gå ut og ølle med noen Kg'ere på fredag. Helvete...
Scorpina Skrevet 29. mars 2011 #6306 Skrevet 29. mars 2011 Helvete...?! Hørtes no koselig ut i mine ører, men lysta er kanskje ikke helt tilstede nå?
Suzy Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6307 Skrevet 29. mars 2011 Ja det er koselig alt sammen, men jeg er omtrent helt bunnskrapet økonomisk og jeg får jo ikke satt meg ned en eneste dag denne uka Jeg gleder meg til å se mamma og datteren, jeg skal på konserten i kveld (det er en sjanse som kanskje ikke kommer igjen - ever) og jeg vil jo ut med KG'ere... og jeg MÅ jobbe Det er mye og kostnadskrevende saker dette her
Scorpina Skrevet 29. mars 2011 #6308 Skrevet 29. mars 2011 Ahh..... Ja da ville jeg droppa øllinga rett og slett. Heller tatt den når man har fått lønning og har litt mer grunker på kontoen (sånn ca dagen etter at lønna kommer inn ) Jeg skulle egentlig møte ei venninne i går på kafe. Sendte sms til henne et par timer før, om vi ikke heller kunne møtes hjemme hos meg. Kaffen og litt "kaffebrød" å bite i var gratis (kontra hva det ville kostet på byen). Alle monner drar...
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mars 2011 #6309 Skrevet 29. mars 2011 Et stykk duatrøtt bomullshode kikker innom. Godt å se at du er mer uthvilt, i det minste. Mulig jeg er enda mer autistisk enn deg, da Fullpakket uke for deg, ja. Så voldsomt og det Men for det meste hyggelige ting, ser jeg. Kos deg masse på konsert
Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 #6310 Skrevet 30. mars 2011 Hvordan går det med tigerpus? Og hvordan var konserten i går?? Fortell! Skikkelig maratonuke på deg gitt. Passe på deg selv litt innimellom også!
Suzy Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6311 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Åhhhhhhh... jeg er helt nedsnødd i dag. Så utrolig trøtt og så veldig, veldig blid samtidig. Konserten i går var en helt vanvittig opplevelse! De spilte like bra som før - kanskje bedre til og med. Jeg sang, hoppet, klappet, viftet og hoiet - det er noe av det artigste jeg har opplevd på lenge. Og de spilte ALT! Alt det gode gamle med full trøkk og humor. Åh... *salig* Og best av alt - de signerte plater etterpå. Så jeg kjøpte til meg og mamma (som ikke kunne være med) og fikk signert begge OG fikk en liten prat med dem. Fikk fortalt dem at jeg så dem på en studentfest i Joplin Missouri i 1988 og fikk det kjekke svaret: "Well, you couldn't have been more than eight" Utrolig. Utrolig, utrolig, utrolig! Var i seng kvart på ett i natt og da klokka til kjæresten ringte kvart på seks må jeg innrømme at jeg trodde jeg skulle dø. Var en sånn tynn tone inni meg som vibrerte ... vondt... Men jeg sov en halvtime ekstra i dag (og ble minnet på hvorfor jeg gidder stå opp så tidlig - fy f.. for en trengsel på banen ) og er da i det minste oppegående i dag - tror jeg En smak av i går: Endret 30. mars 2011 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2011 #6312 Skrevet 30. mars 2011 God morgen For en herlig opplevelse for deg i går da! Det er jammen meg verdt en slakk dagen derpå Håper du kommer deg ut over dagen
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2011 #6313 Skrevet 30. mars 2011 :kaffekopp: God morgen! Jeg kjenner det rører meg langt inni hjerterota når du beskriver konserten. Sånne konserter er noe man lever lenge på.
Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 #6314 Skrevet 30. mars 2011 (endret) ÅååååÅÅ! Høres ut som en helt fantastisk konsert! Det rykker litt i konserthjertet mitt når jeg leser om gårsdagen, må innrømme det! Herlig! Bøtter på med og håper du kommer deg gjennom dagen. Endret 30. mars 2011 av Roadrunner
fairygirl Skrevet 30. mars 2011 #6315 Skrevet 30. mars 2011 Åhhhhhhh... jeg er helt nedsnødd i dag. Så utrolig trøtt og så veldig, veldig blid samtidig. Konserten i går var en helt vanvittig opplevelse! De spilte like bra som før - kanskje bedre til og med. Jeg sang, hoppet, klappet, viftet og hoiet - det er noe av det artigste jeg har opplevd på lenge. Og de spilte ALT! Alt det gode gamle med full trøkk og humor. Åh... *salig* Og best av alt - de signerte plater etterpå. Så jeg kjøpte til meg og mamma (som ikke kunne være med) og fikk signert begge OG fikk en liten prat med dem. Fikk fortalt dem at jeg så dem på en studentfest i Joplin Missouri i 1988 og fikk det kjekke svaret: "Well, you couldn't have been more than eight" Utrolig. Utrolig, utrolig, utrolig! Var i seng kvart på ett i natt og da klokka til kjæresten ringte kvart på seks må jeg innrømme at jeg trodde jeg skulle dø. Var en sånn tynn tone inni meg som vibrerte ... vondt... Men jeg sov en halvtime ekstra i dag (og ble minnet på hvorfor jeg gidder stå opp så tidlig - fy f.. for en trengsel på banen ) og er da i det minste oppegående i dag - tror jeg En smak av i går: Åååååh Nå ble jeg nostaaalgisk Jeg gikk på alle konsertene deres, så sant jeg fikk det til, da de herjet i Norge sist. Fabelaktig band, magisk live!! Herlig at du fikk kommet deg på konserten, Suzy!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mars 2011 #6316 Skrevet 31. mars 2011 God morgen Torsdag og praktisk talt helg! Håper du har sovet godt og er klar for å ta fatt på dagen
Roadrunner Skrevet 31. mars 2011 #6317 Skrevet 31. mars 2011 Har lært at tigre trenger en tidlig torsdag (merk et snev av bokstavrim )!
Suzy Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #6318 Skrevet 31. mars 2011 God kveld i stua. Da var jeg hjemme i by'n igjen og har hatt et temmelig intensivt døgn hjemom. Dro hjem midt på dagen i går, var innom jobb og snakket med nå ekssjef og leverte oppsigelse - skravlet litt med kollegaer og gikk hjem med tingene mine. Så dro datteren og jeg på handletur og deretter til mamma - lagde middag, skravlet og satt til langt på kveld. Så gikk vi og kikket på nye briller til datteren og fikk bestilt dem, også var det hjem i sofakroken. Hadde en alvorsprat med ungdommene i huset i går. Det er jævlig søplete overalt og jeg begynner å bli lei og irritert - og bekymret for at det sliter på huset mitt. Det er søl, søppel og dritt alle plasser og jeg var ganske klar og streng - nå er det på tide å ta armen ut av rævva og faktisk gjøre no. Og jeg ga dem deadline på å fikse og vaske bilen - pluss sa at nå må alle trå til. Det er ikke bare datteren som har ansvar for at det er i orden men dem alle - og de må ta tak. Så får vi se da... Kjedelig å måtte kjefte og refse, men det kan bare ikke være slik altså. Kveld i sofakroken og sammen med kjæresten
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mars 2011 #6319 Skrevet 31. mars 2011 Skjønner at det ikke er koselig å kjefte, men noen ganger er det nødvendig. Det er ikke greit å holde på sånn i andres hus, rett og slett. Kos deg med kjæresten i kveld
Suzy Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #6320 Skrevet 31. mars 2011 Skjønner at det ikke er koselig å kjefte, men noen ganger er det nødvendig. Det er ikke greit å holde på sånn i andres hus, rett og slett. Kos deg med kjæresten i kveld Ja det er noe med det... Nå har det stått flasker til pant i poser (sikkert seks) på verandaen i flere måneder - hver gang jeg løfter på et eller annet så er det noe under (og da snakker jeg papir, plastbiter, smårusk osv osv), det søl som ikke blir tørket opp her og der. Ja det er i det hele tatt slurv, sjusk og dårlig stell og slikt sliter på overflater, rett og slett. Jeg blir dessuten litt sliten av at det føles som et ork å komme hjem. Jeg blir stressa når det ser ut som er helvete og jeg ikke fikser å spise noe sted Deilig å komme hjem, få klem og beskjed om at det er kjedelig å legge seg uten meg så han er glad jeg er hjemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå