Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Phu.... da har jeg kommet meg tilbake på kontoret etter en yogaøkt medt på dagen og selv om det er en begynnerklasse er den jaggu tøff nok. Det er jo mye av de samme øvelsen og kan man dem så betyr det egntlig bare at du jobber hardere lenger fordi du komemr rett inn i dem med en gang og jobber hele veien.

Deilig var det, men føler meg litt sånn vedsiden av meg selv nå...

Har kjøpt meg glansvask på vei tilbake til jobb :sjenert: Og har store planer om å bruke tiden kjæresten skal på fotballtrening i kveld på å nappe, plukke, farge og skrubbe litt :nigo:

Det er påkrevd og blir helt sikkert deilig.

Datteren skal til by'n på konsert i kveld og jeg har spurt om hun kommer så tidlig at vi rekker en kaffekopp tidligere denne uka og hun skulle se på det, men så fant jeg ut at det bare er tull at hun stresser med å komme hit tidlig - og at hun sikkert har det mer moro sammen med kompisene hele veien.

Så jeg meldte i dag tidlig, men selvsagt glemmer hun å svare, så nå har jeg forsøkt å ringe henne :roll: Unger....

Ellers intet nytt.

Litt :Gjesp: i dag gitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: Hopper inn og gratulerer deg med lønnsøkning, Suzy!! :hoppe:
Skrevet

God morgen!

Enedelig fredag, sier jeg bare :hoppendeglad:

Sola skinner, livet er rett og slett bra, det er straks helg og jeg er i solskinnshumør. Straks møte :)

Tar en :kaffekopp:

Skrevet

God helg Suzy! :klem:

Skrevet

Ooooo herlige humør på tigerpus! :hoppendeglad:

Nyt fredagen, nyt solskinnshumøret og NYT helgen!! :bolledeig:

:klem:

Skrevet

God lørdag!

Nå har jeg send kjæresten ut døra i nyinnkjøpt landslagstrøye for å ølle før kampen i kveld :ler: Sjøl har jeg tenkt å gå på kino i kveld også får vi se om jeg forsøker å møte dem etter kampen - eller om jeg bare gir blaffen og lar dem feste i fred.

Tenker jeg skal kose meg med å male neglene og ta meg et glass vin før jeg skal avgårde.

Har vært en fin dag egentlig. Vi har snakket så bra i dag om viktige ting og jeg er så lettet over å ha kommet et skritt videre i å ordne det som skal ordnes også - jeg ringte gamlesjefen og sa opp jobben min i går nemlig. Nå henger ikke så mye over meg mer, rett og slett. Deilig!

Finne neglesaks og slikt nå kanskje?

Skrevet

Det er så godt å lese inne hos deg for tiden. En glad tiger gjør meg til en glad sau. :klemmer:

Skrevet

En glad sau og tiger gjør meg til en superglad skorpion :jepp::klem:

Skrevet

Det er så godt å lese inne hos deg for tiden. En glad tiger gjør meg til en glad sau. :klemmer:

En glad sau og tiger gjør meg til en superglad skorpion :jepp::klem:

Dere er da så søte! :sjenert: Takk!

Her er det den store fyllesjukdagen - dvs - egentlig ikke for min del, for jeg rakk ikke så mange halvlitere før kvelden var over, men fotballidioten ligger i senga med dunkehode fortsatt :fnise: Stakkar.. eller egentlig ikke. Selvpåført i aller høyeste grad, må man vel si plagene er :ler:

Veldig bra film i går - Black Swan. Puh, den gikk under huden - skikkelig ekkel og rystende og flott. Wow... Den har dukket opp i tankene mine om og om igjen etterpå.

Ellers da? Det blåser og jeg sitter i joggedressen og surfer. Tror ikke jeg gidder bli noe særlig mer velstelt i dag jeg :ler:

Daffe-søndag.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlig dag for deg, ser jeg. Og så deilig at dere har fått snakket om viktige ting, og at du føler at brikkene faller på plass! :)

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Så godt å lese om hæppi tigerpus om dagen! Støtter Sauen og Scorpis!

Skrevet (endret)

God morgen!

Skjønt å kalle det en veldig god morgen er egentlig å overdrive voldsomt. Jeg blir alltid litt satt ut av denne helvetes klokkeflyttinga og i dag er ikke noe unntak. Jeg la meg i bra tid i går, men har sovet urolig og dårlig (helt sikkert på grunn av byturen lørdag og påfølgende soving halve dagen i går) og i dag er jeg helt fjernstyrt :overrasket:

Stønn... :Gjesp:

Men det er jo sånn hvert år. Jeg hater klokkeflytting maks og bruker lang tid på å komme meg i vater etterpå - sånn er det bare.

I dag er det møtefri dag og jeg har en haug med småtteri å fikse på - veldig greit. Skal opp og vokse meg etter jobb og deretter rett på yoga - også er jeg vel hjemme igjen i sjutida da.

Dette blir ei travel uke forøvrig. Yoga i dag, i morgen er det en konsert jeg vil på - om jeg så må gå alene (og det ser det ut til at jeg må...), så må jeg hjemover onsdag midt på dagen - og tilbake hit torsdag midt på dagen - og forhåpentligvis få gjort unna noe jobb på slutten av den... Og vips er det fredag - og lørdag må jeg jobbe hele dagen.

Puh...

Mer :kaffekopp: nå kanskje?

Endret av Suzy
Skrevet

Ferdig med uka nesten - allerede før vi andre rekker å begynne. Det var voldsom start på dagen - og atpåtil når vi egentlig starter "midt på natta"

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Serverer litt ekstra sterk fjøskaffe jeg. Så kanskje både du og jeg våkner. :Gjesp:

Skrevet

Nå har jeg drukket ei bøtte kaffe og det begynner å ligne på noe... :Gjesp:

Skrevet

Var skrekkelig trøtt da klokka ringte i dag, men det kom seg kjapt gitt. Føler jeg fungerer! :hoppe:

Men snakk om hektisk uke på tiger'n da! :sjokk:

Skrevet

Nå flytter det jammen inn en kollega på kontoret her, så nå har jeg mistet all konsentrasjon - og litt til :roll:

Men jammen spiller det ingen rolle heller, for jeg skal jo snart gå uansett.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt av en hektisk uke du har foran deg :overrasket: Ble nesten småsliten bare av å lese om det! Jeg hater den klokkeflyttinga også, og skjønner overhodet ikke hva det er godt for. Vi kunne hatt sommertid hele året - enkelt og greit.

Skrevet

Var du på Majorstuen rundt 15.45 i dag? Krysset Bogstadveien og Sporveisgt?

Og hvilken konsert????? Ikke at jeg kan være med i morgen, for jeg er visst på konsert selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...