Supramundane Skrevet 17. mars 2011 #6221 Skrevet 17. mars 2011 Øhh.. Jeg vet ikke hva min heter. Men den er gullfarget!
Supramundane Skrevet 17. mars 2011 #6222 Skrevet 17. mars 2011 Ja, altså... mascaraen i seg selv er sort.
Suzy Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6223 Skrevet 18. mars 2011 God morgen! Skjønt å kalle det en god morgen er vel å ta i litt. Jeg våknet litt over fem av at jeg måtte på do - og istedet for å bare stå opp med en gang og bli ferdig med det, så forsøkte jeg å overse det og sove videre. Det fungerte absolutt ikke og da jeg endelig kapitulerte og sto opp, så var det jo bare et kvarter igjen til klokka kom til å ringe - så i dag er jeg tung i hodet og trøtt Ikke så bra når man skal på havet og kose seg da Meen jeg holder vel ut lenge nok uansett, tenker jeg. Det ordner seg. Og blir jeg helt utslitt så får jeg vel bare gå og legge meg da - det er vel ikke verre. Ellers er det vel ikke en døyt å melde Nå MÅ være klar
Suzy Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6224 Skrevet 18. mars 2011 Og div mascaratips er notert - inkludert "gullfarget"
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mars 2011 #6225 Skrevet 18. mars 2011 God morgen Den gullfargede er sikkert YSL sin, som jeg ikke husker hva heter. Håper hodet og kroppen kommer seg, og at turen blir knallfin! God helg og god tur
Scorpina Skrevet 18. mars 2011 #6226 Skrevet 18. mars 2011 Heller i mer ...og kanskje en liten avec også for å våkne skikkelig??? Noen planer for helgen da?
Suzy Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6227 Skrevet 18. mars 2011 Heller i mer ...og kanskje en liten avec også for å våkne skikkelig??? Noen planer for helgen da? Som sagt - danskebåttur med tre trivelige (vet at ei av dem er det og satser på at de to jeg ikke kjenner er likeså) fra klokka sju i kveld til sju i morgen kveld får holde - og kino med noen andre jenter søndag kveld. Det ble jo mye planer det. Og resten av tiden skal jeg klenge litt på kjæresten
Roadrunner Skrevet 18. mars 2011 #6228 Skrevet 18. mars 2011 Bedre sent enn aldri? Litt ettermiddagskaffe? Håper du får en superduper tur til det store utland, og koser deg skikkelig!
Suzy Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6229 Skrevet 18. mars 2011 Kos blir det utvilsomt Blir nok også en heller lavmælt lørdagskveld kan jeg tenke meg
Scorpina Skrevet 18. mars 2011 #6230 Skrevet 18. mars 2011 Ahh...klisse litt med kroppen til sjærs'ten ja Tenkte også å klisse litt når gubben min fyker forbi ila helgen
Suzy Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6231 Skrevet 18. mars 2011 Phu.. nå har denne dagen egentlig vært ganske lang allerede syns jeg. Vi skal ut og ta oss littegranne mat og en øl før vi reiser, for jeg orker ikke sitte her og blomstre helt til båten eventuelt går. Det blir for kjedelig. Sulten nå jeg...
Gjest Purple Haze Skrevet 19. mars 2011 #6234 Skrevet 19. mars 2011 Håper du har hatt en kjempefin tur, Suzy! Regner med det blir en rolig lørdagskveld for deg, sammen med kjæresten
Scorpina Skrevet 19. mars 2011 #6235 Skrevet 19. mars 2011 *legger igjen spor...... og litt vin til lørdagskvelden *
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 #6236 Skrevet 21. mars 2011 God morgen Håper du har hatt en finfin helg, Suzy! Mandagen kommer plutselig...
Suzy Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6237 Skrevet 21. mars 2011 God morgen! Ja, det har vært ei kjempehelg og nå har jeg virkelig landet på landjorda igjen med et godt brak etter å ha betalt regninger, ringt kreditorer og bedt pent om utsettelse her og der - og såvidt fått i meg noen kopper kaffe på morran Danskebåten var en antropologisk studie - herregud!!! Jeg har ikke sett så mye 80-tallshår, så mye vill flatfyll, så mye fleece og så mye... beklager å si det .. ekstremt overvektige mennesker samlet på ett sted på aldri så lenge Du store! Men vi koste oss på båt vi - og fikk i oss en haug med vin, fikk skravlet og fikk kost oss i bøtter og spann. Og på turen opp igjen var det nydelig vær så vi satt på dekk med en pils og nøt livet Det var stas! Kjæresten var grei og hentet meg på kaia - og strengt tatt skulle det vel bare mangle ettersom jeg hadde smuglet med tobakk til ham og kjøpt vin til oss Lørdagskvelden ble veldig rolig - bare kos og ro faktisk og i går var jeg og spiste med noen venninner og deretter på kino. Kjempetrivelig! Og om en halvtime skal jeg til frisøren og da går mine siste slanter og det er akkurat en måned til nesten lønn.. Sukk...
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 #6238 Skrevet 21. mars 2011 Shit... Siste slant ut og en måned til neste lønn? DET er kjipe tilstander! Noe spesielt som gjør at det er ekstra trangt denne måneden? Skulle ønske jeg kunne komme med en solid oppmuntring, Suzy!
MarianneE Skrevet 21. mars 2011 #6239 Skrevet 21. mars 2011 Danskebåten er rare greier! Det er som om den båten tiltrekker seg alt som kan krype og gå av... ja... hva skal man si? Anderledes-mennesker? Vet alt om de pengesorgene. Har akkurat fått avslag på en jobb, den ene jobben som kunne bidratt til og bedre pengesituasjonen her hjemme. En dag blir det bedre tider for oss to og, Suzy!
Scorpina Skrevet 21. mars 2011 #6240 Skrevet 21. mars 2011 Shit... Siste slant ut og en måned til neste lønn? DET er kjipe tilstander! Noe spesielt som gjør at det er ekstra trangt denne måneden? Skulle ønske jeg kunne komme med en solid oppmuntring, Suzy! Årsavgifta bl.a har forfall idag!! Danskebåten er rare greier! Det er som om den båten tiltrekker seg alt som kan krype og gå av... ja... hva skal man si? Anderledes-mennesker? Vet alt om de pengesorgene. Har akkurat fått avslag på en jobb, den ene jobben som kunne bidratt til og bedre pengesituasjonen her hjemme. En dag blir det bedre tider for oss to og, Suzy! Fy farsken! Så kjipt!! Kjenner godt til å få avslag på en jobb man har hatt SÅ lyst på! Forbaska er det, rett og slett! Håper og tror på bedre tider for alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå