Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen i solskinnet (og kulda).

Nydelig vær, men ganske friskt og kjølig - riktignok ikke på langt nær så kaldt her som det var i hjemtraktene, men likevel... Sola gjør opp for det hele da. Jeg blir glad i sjelen av å se lyset over byen på vei til jobben :)

Jeg håper virkelig det ordner seg med venninna mi og huset. Det er egentlig en vinn-vinn situasjon for begge to. Jeg får ro til å lagre møbler og finne ut av etablering her i byen og hun får et større sted å bo for en pris hun kan betale.

Det gjelder vel rett og slett å få laget en avtale som tar hensyn til oss begge og sørger for alles interesser. Jeg tror det vil kunne bli veldig bra, rett og slett (også må vi vel ha en avtale som gjør at vi kan dele hjem om ting skulle ryke for min del).

Ja, ja...

Skal snakke mer med henne om det fremover.

Var på hjemmeyoga i går og det var hele herlig - og i dag er jeg så støl at jeg nesten ikke vet hva jeg heter. Herregud! Jobbet steinhardt og det kjenner jeg virkelig fruktene av i dag. Har en løpende vurdering på om jeg skal på noe i kveld eller ikke - vi får se, men foreløpig leder ikke, faktisk.

Nå må jeg ha mer kaffe :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skjenker i litt mer*

"Coffee, tea, me...." :fnise:

Krysser også fingrene for at det ordner seg med hussituasjonen din :jepp:

Skrevet

"Coffee, tea, me...." :fnise:

Ett av mine yndlingssitat!! :ler:

Skrevet

:ler:

Krysser fingrene for at det ordner seg på husfronten, Suzy!

Og så skal jeg prøve å holde meg litt mer oppdatert i bøkene fremover (har blitt armer og bein så langt denne uka...).

:klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper virkelig det ordner seg med hus og venninne. Det hadde vel vært en lettelse for deg :)

Ha en fin kveld!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen. En :kaffekopp: å våkne på en torsdagsmorgen? Ha en fin dag, Suzy :)

Skrevet

God morgen, tigerpus! :kaffekopp:

Håper det er en finfin torsdag, og det bare kan cruises inn mot helg :jepp:

Hørt noe mer angående jobb/lønn? :klo:

:klem:

Skrevet

God morgen søte damer!

I dag er jeg trøtt, for vi ble sittende oppe og se reprisen av Kongsvik ungdomskole på TV i går - for den hadde vi jo gått glipp av mandag og vips var klokka halv tolv og det var for sent.

:Gjesp:

Snart helg og jeg skal på harrytur (med danskebåten) og en haug med jenter fra fredag til lørdag. Gleder meg masse! Kjenner bare ei av dem fra før og om hun tror jeg liker dem og de liker meg, så stoler jeg på det og blir med :nigo:

Satser på å shoppe meg en litt finere mascara enn den jeg har brukt i det senere - den smuler nemlig og jeg får svarte dryss under øynene utover dagen. Blæh. Om noen har gode tips til en bra mascra så tips meg gjerne altså!

Møter endel av dagen og kanskje kanskje rekker jeg å snike meg ut og på yoga midt på dagen. Jeg er så støl at jeg nesten ikke klarer å bevege meg skikkelig i dag, men det betyr antagelig at jeg har veldig godt av å mjuke det opp igjen i dag. Fy f... så innmar i vondt jeg har. Etter tjue minutter sittende på banen slet jeg med å gå opp trappene ut! :roll:

Ikke noe nytt om jobb eller lønn. Må vel sette meg ned og begynne med oppsigelsen min snart, tenker jeg... :forvirret: Gruer litt. Det virker liksom så naturstridig å si opp en fast jobb også er det jo et sprang ut i det store intet på ett vis (selv om det er temmelig kjent nå).

Nåvel... litt mer :kaffekopp:?

Skrevet

Høres koselig ut med en liten harry-svipp med danskebåten! :jepp:

Mascara synes jeg er vanskelig.. Enten liker jeg ikke kosten, eller så drysser den eller klumper. Har brukt Masterpiece MAX fra MaxFactor de siste par årene, og synes i grunn den fungerer bra. Skal ganske mye til før den drysser, og den er enkel å påføre. Og så er det en av "billigvariantene"... :sjenert: Liker børsten ganske godt også, selv om det i starten var stor overgang fra DiorShow (som har en mye større børste). Men vanskelig? Åo jess!

Skrevet

Jeg liker veldig godt mascara fra Helena Rubinstein. Bruker som oftest den vannfaste selv. Passe kost, og jeg har aldri hatt problem med dryssing.

Skrevet

Veldig vanskelig!

Jeg har vært superfornøyd med en fra Maybelline lenge, men de siste to-tre gangene jeg har kjøpt den har den tørket for fort og begynt å smule..

DiorShow syns jeg var altfor klissete og vond og bruke - forsøkt for lenge siden.

Det skal ikke være enkelt.

Skrevet

:kaffekopp: Harrytur på danskebåten... Tror jeg slenger meg med jeg... :jepp:

Litt skummelt å si opp jobben ja, men samtidig har du jo blitt innkalt til både det ene og det andre intervjuet i det siste. Og det viser jo at mulighetene for noe nytt og spennende er der. Og du har jo også den ene jobben du forhandler lønn med. Så du sier ikke opp til arbeidsledighet. Det kommer til å bli så bra. :klem:

Skrevet

Jeg liker veldig godt mascara fra Helena Rubinstein. Bruker som oftest den vannfaste selv. Passe kost, og jeg har aldri hatt problem med dryssing.

Moro du skulle nevne den, for datteren hadde fått den av faren sin etter hans siste flytur og var superfornøyd - så jeg tror jeg skal holde et øye oppe for den... Kanskje.

Og du har rett Sauen. Det er jo ikke så stort og ukjent at det gjør noe. Jeg har jo jobben som begynner å bli kjent og trygg og morsom - og jeg har jo bestemt meg (og bare det er deilig) - og det ordner seg.

Skrevet

*noterer Helena Rubenstein bak øret*

Har funnet en parfyme jeg skal vurdere sterkt neste gang jeg er på farta også... Acqua di Gioia fra Giorgio Armani. Den er visst relativt ny, og lukter supergodt (frisk og god!). Har snust på den noen ganger, men fornuften har seiret foreløpig (må bruke opp litt av det jeg har først...). Men i mai spørs det om jeg ikke går på en liten smell :ler:

Skrevet

Absolutt! :jepp: *slurper litt :kaffekopp: *

Jeg synes det er utrolig modig gjort av deg å si opp en fast stilling men noen ganger så må man bare "take the big leap"; hadde jeg nær sagt. Ikke for det; jeg har også sagt opp en fast jobb en gang i tiden. Arb.plassen og kollegaene var topp, men oppgavene var så....ja, k-j-e-d-e-l-i-g! Jeg ønska andre og mer utfordringer. Lønna var forsåvidt også èn faktor. Og jeg angrer ikke èn dag på at jeg søkte meg bort fra den arbeidsplassen! :)

Skrevet

Ang mascara; jeg har tidligere brukt Helena Rubenstein sin men den koster jo gjerne litt da :forvirret: Jeg har derfor prøvd litt forskjellig og kommet fram til at Maybelline's er knallbra. Gir lengre vipper (eller kanskje jeg bare innbiller meg selv det :fnise: ) og ingenting dryssing. Og prisen er jo veldig human den òg :)

Skrevet

*noterer Helena Rubenstein bak øret*

Har funnet en parfyme jeg skal vurdere sterkt neste gang jeg er på farta også... Acqua di Gioia fra Giorgio Armani. Den er visst relativt ny, og lukter supergodt (frisk og god!). Har snust på den noen ganger, men fornuften har seiret foreløpig (må bruke opp litt av det jeg har først...). Men i mai spørs det om jeg ikke går på en liten smell :ler:

Jeg har sett reklame for den parfymen faktisk, men aldri luktet på. Jeg liker så Clean-duftene men har aldri tatt meg råd til noen av dem, men kanskje om jeg finner den på båten..?

Absolutt! :jepp: *slurper litt :kaffekopp: *

Jeg synes det er utrolig modig gjort av deg å si opp en fast stilling men noen ganger så må man bare "take the big leap"; hadde jeg nær sagt. Ikke for det; jeg har også sagt opp en fast jobb en gang i tiden. Arb.plassen og kollegaene var topp, men oppgavene var så....ja, k-j-e-d-e-l-i-g! Jeg ønska andre og mer utfordringer. Lønna var forsåvidt også èn faktor. Og jeg angrer ikke èn dag på at jeg søkte meg bort fra den arbeidsplassen! :)

Det er jo ikke så modig - jeg ahr jo fått jobb her og da er det egentlig ikke noe problem. Det oppleves bare som grensesprengende å skulle gjøre noe helt nytt i livet når man straks fyller 40.

Kanskje jeg bare er en "late bloomer" :ler:

Ang mascara; jeg har tidligere brukt Helena Rubenstein sin men den koster jo gjerne litt da :forvirret: Jeg har derfor prøvd litt forskjellig og kommet fram til at Maybelline's er knallbra. Gir lengre vipper (eller kanskje jeg bare innbiller meg selv det :fnise: ) og ingenting dryssing. Og prisen er jo veldig human den òg :)

Jeg har brukt Maybelline - grønn og rosa og har vært fornøyd inntil nå - de drysser som f - så derav ønsket om nie annet ;)

Skrevet

Jeg sa opp fast jobb og begynte på nytt for et par år siden. Spennede med nye ting, men jeg har ALDRI angret. Og du er jo kjent med den "nye" jobben også.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så flott med helgetur da! Angående mascara så digget jeg YSL sin, den i gullhylse (eller hva det nå heter), men nå bruker jeg kun Max Factor sin False lash effect, og syns det er den beste på markedet. Har prøvd mange andre, både billige og dyre, men liker denne best uansett.

Håper du får en kjempefin tur :)

Skrevet

Jeg er avhengig av Clinique High Definition Mascara. Perfekt at det tåler både svette, regn og en kjapp dusj for en travel småbarnsmor ;) Vaskes av med vann på 39 grader. Ikke så dyr som andre parfymemerker, og i tillegg får man den ofte i to(tre?) pack rimelig på taxfree'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...