Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som...."irriterer" litt (hermetegn i mangel av bedre ord) er når man hører om folk som sender inn og vinner etter at de "tilfeldig fant en kupong i et Norsk Ukeblad fra attenhundre-og-brødmangel".

*himler med øya og blir litt grønn* :sjenert:

Nei, jeg sier til meg selv at min rikdom er god helse hos meg selv og min familie, min mann og jeg har begge jobb og vi tak over hodet. Litt klisjè, men det får holde ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tippegevinst hadde ikke vært så dumt nei. Men da må man vel begynne å tippe først... :sjenert:

Skrevet

Gevinsten viste seg å være på 416 kroner faktisk :nigo: Det er ikke verst. Skal legge dem til side og begynne sparingen til et knallrødt Vipp-spann :fnise:

Hadde jeg vunnet en skikkelig premie hadde det ikke vært spørsmål om hva jeg skulle brukt dem til. Jeg vet om et gammelt hus jeg skulle kjøpt og renovert - og jeg skulle sørget for både mamma, datteren min og flere andre. Og tatt en heidundrande ferie :nigo:

Har vært ute og gått en skikkelig deilig tur i dag, laget himmelsk lapskaus til middag og tatt en god dusj. Nå skal jeg sløve resten av kvelden :)

Skrevet

Har planen klar for hva pengene skulle gått til jeg også. Nye tenner, nye briller og egen kåk. Ja, og selvsagt sørget for familiens ve og vel. Men som sagt, man må vel begynne å tippe først. :fnise:

Skrevet (endret)

Har planen klar for hva pengene skulle gått til jeg også. Nye tenner, nye briller og egen kåk. Ja, og selvsagt sørget for familiens ve og vel. Men som sagt, man må vel begynne å tippe først. :fnise:

Ja det var det da... :roll:

Jeg spiller bare av og til, så sjansen er vel heller liten.

Endret av Suzy
Skrevet

Jeg kan "trøste" med at vi som spiller fast ikke ser ut til å ha nevneverdig større sjanse på toppgevinsten... (drømmer om ny bil, større bolig (i alle fall ETT gjesterom...), fulltidsstudier og mer sol og varme... ). Men i mellomtida får vi vel kose oss med "helt normale hverdager" :nigo:

Skrevet

God morgen!

Innom jobben et par timer før jeg skal lenge meg på bussen til hjemtraktene. Skal feire barnet med familien i kveld, så jeg regner med å brette opp ermene og bak/vaske/fikse som en gal når jeg først kommer innenfor døra. Heldigvis er ingen av "ungene" hjemme, så jeg kan styre på som jeg vil selv :)

Er "hjemme" omtrent klokka 12 i formiddag og gjestene kommer klokka 18, så dette bør gå greit.

Satser på å rekke yoga hjemme i morgen før jeg skal hoppe på bussen igjen og komme meg på jobb et par timer i morgen ettermiddag. Det blir to litt tette dager, tror jeg...

Nå må jeg få meg litt kaffe her :kaffekopp:

Vet ikke om jeg husket å si at jeg sa fra til sjefen at jeg vil ha jobb her på torsdag og at jeg ba om høyere lønn, og han skulle komme tilbake med et svar ganske snart. Såh da så..

Skrevet

:kaffekopp:

God tur til hjemtraktene i dag! Og håper det blir en finfin feiring av dattera :jepp:

Godt å ha unnagjort praten med sjefen, nå krysser vi fingrene for at du får det som du vil! Er det snakk om å fortsette i den samme stilligen du har nå? Som i utgangspunktet er et vikariat, sant? Eller er det en annen stilling?

Ha en strålende mandag!

Skrevet

:kaffekopp:

God tur til hjemtraktene i dag! Og håper det blir en finfin feiring av dattera :jepp:

Godt å ha unnagjort praten med sjefen, nå krysser vi fingrene for at du får det som du vil! Er det snakk om å fortsette i den samme stilligen du har nå? Som i utgangspunktet er et vikariat, sant? Eller er det en annen stilling?

Ha en strålende mandag!

Det er nåværende jobb som egentlig er vikariat ja :jepp:

Og det er veldig spennende. Det vil bety veldig mye for økonomien min om jeg får høyere lønn nå...og jammen trengs det også, for det er dyrt å bo i byen og innmari dyrt om vi skal etablere oss sammen her inne...

Skrevet

God tur og lykke til med feiringa i kveld. Regner med det blir godt å klemme litt på vesla. :klem:

Og spennende med fast jobb og mulig lønnsforhøyelse. :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen. Litt :kaffekopp: før du reiser til hjemlige trakter. God tur og god bursdagsfeiring :)

Også krysser jeg fingre for at du får positiv tilbakemelding på lønnskravet ditt!

Skrevet

Ang denne tippegevinsten...

Jeg har som mål(!) og vinne 56 millioner i lotto.

Da får jeg så jeg kan sørge for oss og de rundt.

Første jeg skal gjøre er og rive huset vi bor i og bygge det opp på nytt i en forbedret utgave.

:jepp:

Men jeg må vel og kanskje begynne og tippe først.... :lol:

Skrevet

Schteike!!! Skal si MarianneE har mål som har vaska seg. Skikkelig. Mens jeg kunne klart meg lenge og godt og vel med et PAR millioner flesker hun til med femtiseks??!?! c047.gif

Skrevet

Phuuu... god ettermiddag folkens.

Nå er kake nummer tre i ovnen, det er bare snakk om litt småpuss og deretter kaffekoking, så er alt i boks. Har lovet "ungene" middag klokka fire (fersk fullkornspasta med bacon og fløtesaus) og det blir sikkert supergodt for oss alle :nigo:

Deilig å kokkelere på mitt eget kjøkken igjen også. Jeg vet hvor alt er og jeg vet at jeg har alt jeg trenger OG jeg kjenenr ovn, former osv osv. Fint!

Jeg kjenner jeg gleder meg til å få pakket flyttelasset og få med meg kjøkkenting, kokebøker, andre bøker, plater osv til felles hjem. Savner tingene mine og det som er kjent.

Nå får jeg vel ta en kjapp surf og sjekke kaka i ovnen kanskje?

Skrevet

:vinke:

Middagen hørtes vannvittig god ut. Nå ble jeg plutselig sulten.. :spise: Send gjerne over litt kake også.... :sjenert:

Skrevet

Ha en fin kveld "hjemme" Suzy..... husk spekepølse og honningkake på torvet....

Skrevet

Eller når jeg tenker meg om så var vel det slutt i går......

Skrevet

Eller når jeg tenker meg om så var vel det slutt i går......

Det var slutt på søndag det gitt.

Ja, ja - da var havregrøtlunsj fortært og jeg er gaske klar til å reise innover igjen. Phu..

Ble en bra kveld, men med noen dårlige nyheter. Pappa vil ikke kjøpe seg inn likevel og dermed må jeg tenke litt alternativt. Introduserte den samme dealen for ei venninne av meg, som jg kjenner godt og stoler på - hun har nemlig litt for liten plass i dag, men ikke økonomi til å kjøpe noe større... så vi får se. Vi snakker mer om det etterhvert.

Nå må jeg skynde meg og rekke bussen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper det ordner seg med huset, selv om faren din ikke så seg råd for å kjøpe seg inn. Det ordner seg for snille jenter, det er jeg jammen et levende bevis på! :lur:

God tur tilbake til Tigerstaden :)

Skrevet

Håper forslaget er noe som kan passe for venninnen din da. Det er greit med alt sånt som er ordnet og 'ute av verden'. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...