Suzy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #601 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har jo noen år igjen før jeg er oppe på ditt nivå uansett jeg. Det hjelper å øve på å fortrenge samtidig Jeg er dødsgod på det! Glemte forresten å fortelle at min eks-svigerfar ringte i går - ved en feiltagelse Han skulle ringe sønnen og hadde glemt å slette mitt hjemmenummer, som var vårt hjemmenummer før og ringet for å spørre etter ham. Nei, nå har du kommet til meg, svarte jeg også hadde vi en trivelig prat. Han er en utrolig koselig kar, som jeg savner som svigerfar. Tror nå han savner meg som svigerdatter også - han har igrunnen gitt uttrykk for det. Uansett var det et koselig sammentreff i julestria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #602 Del Skrevet 18. desember 2008 Sitter her og jobber med en knallfin sak, men er så rastløs at jeg holder på å omkomme. Klarer ikke fokusere for alt i verden. Hjelpe meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #603 Del Skrevet 19. desember 2008 God midt på dagen! Flyttet fra kveldsvakt til dagvakt i dag og nå har jeg endelig kommet inn igjen etter dagens hvoedinnsats. Puh... Det er varmt på kontoret om dagen og dårlig luft, så jeg er tung i hodet. Dessuten er det mye å gjøre og jeg er sliten av den grunn også. Gruer til jeg skal jobbe i helga .. Usj! Pluss er det at jeg sov hos kjæresten min i natt og det var deilig. Jeg syns han er så fin og har det så godt når vi er sammen. Jeg vil ikke miste ham Satser på å rekke trening i kveld og håper å berge meg over sjukdom. Alle har vært dårlige rundt meg nå og jeg er litt bekymra... Datteren hoster så hun nesten ramler sammen og det er ikke bra i det hele tatt. Jeg håper hun blir bedre før hun skal inn til faren på førjulsbesøk i helga. Stakkar liten. Jeg får kjøpe med ingefær i store mengder hjem og håpe hun blir bedre eller i allefall får litt lindring. Kjæresten har kjørt til hjembyen for å hente datteren sin i dag, så han kommer nok ikke tilbake før sent. Han skulle stikek innom litt forskjellige folk for å hilse på mens han var der nemlig. Datteren min skal ha noen jenter på besøk i dag og jeg er egntlig kastet ut,men jeg vet ikke om hun orkler nå som hun er såpass sjuk. Vi får nå se. Nå må jeg vel ta meg sammen og jobbe litt mer. Sukk... Vil ha helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 19. desember 2008 #604 Del Skrevet 19. desember 2008 God midt på dagen! Flyttet fra kveldsvakt til dagvakt i dag og nå har jeg endelig kommet inn igjen etter dagens hvoedinnsats. Puh... Det er varmt på kontoret om dagen og dårlig luft, så jeg er tung i hodet. Dessuten er det mye å gjøre og jeg er sliten av den grunn også. Gruer til jeg skal jobbe i helga .. Usj! Stakkars! Men du skal ha fri i julen? Pluss er det at jeg sov hos kjæresten min i natt og det var deilig. Jeg syns han er så fin og har det så godt når vi er sammen. Jeg vil ikke miste ham Men det kommer du heller ikke til å gjøre. Badeand, Suzy, badeand! Nå må jeg vel ta meg sammen og jobbe litt mer. Sukk... Vil ha helg! Sender masse jobbinspirasjon din vei! Kjør på med kaffe, og kanskje det er en ørliten pepperkake du kan gnage litt på ett eller annet sted også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #605 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har fri fra og med julaften - så snart er det juleferie. Det virker bare lenge til nå... Tror det bare er at jeg er sliten i hodet, rett og slett. Trening og middag så er det meste bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. desember 2008 #606 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei Suzy! Måtte bare innom og se hvordan det står til hos deg Håper du kom deg på trening i dag! Utrolig hvor bra trening kan virke på slitne hoder, masse tanker og en småstresset sjel... Har prioritert treningen selv denne uken, og det gjør godt! Ha en strålende helg, selv om det innebærer jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 20. desember 2008 God formiddag. Endelig er klar og jeg sitter på jobb, såvidt i gang med dagens dont. Det er ikke mye på programmet i helga, men jeg har igrunnen litt å henge fingrene i - dessuten skal jeg fungere som sjef igjen over helga og da er det veldig greit å ha helga å områ seg på, få oversikt og roe ned. Datteren er ikke i form, stakkar. Hun har hostet fælt i natt, så ingen av oss har sovet veldig godt egentlig. Kokste opp en kjempemengde med ingerfæravkok i dag før jeg dro og har plassert henne på sofaen med Narniafilm og masse drikke. Det går nok over, men hun må bare ta det rolig så lenge. Drikke mye, sørge for å ha hostesafta innen rekkevidde og trøkke ned ingefær i mengder. Det fungerer for og mot det meste Hvilket minner meg om at jeg må kjøpe inn mer av råstoffet. Har tenkt hardt og lenge på dessert til julekvelden og har hatt lyst til å finne på noe skikkelig sprekt, men liksom ikke kommet på noe. Så har jeg faktisk (akk så kjedelig) landet på at fruktsalat sikkert er bra på en sånn dag - etter fett i massevis. Men så har jeg to allergikere til bords, så det blir en litt begrensa fruktporsjon: Ingen av dem kan spise epler, ingen av dem pærer, en tåler heller ikke ananas noe særlig. Det skal ikke være enkelt. Men så har jeg begynt å tenke på fiken... Det tåler alle og det kan antagelig serveres relativt enkelt... Spørs om jeg lander der. Akk så mye man skal tenke på! Men ribba er i hus (og må gnis inn med salt og pepper i morgen), jeg har julepølse, lefse og både surkål og rødkål. Jeg har akevitt, øl, vin og brus - faktisk trenger jeg vel bare poteter... ? :klø: Nåh... og dessert selvsagt. Nå får jeg samle meg sammen og konsentrere meg litt her. Mer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #608 Del Skrevet 21. desember 2008 Helvete, helvete, helvete, helvete!!! Nå er det jeg som har blitt sjuk. Nærmest over natta kjennes halsen min som om den har blitt raspet opp fra innsiden og jeg hoster så det gjør vondt. Tilhørende feber, hodepine og sår hud (sånn nesten vondt å ta på huden følelse) topper en heldigvis rolig arbeidsdag... Jeg forsøker å få en annen til å ta det eneste utegående oppdraget for dagen, så får jeg heller sitte her inne og dingle. Tror ikke jeg bør ut blant folk sånn som dette - men må jeg så må jeg... Vi får se. Jeg hadde intensjoner om å trene i dag og alt - nå tenker jeg bare på sofaen min og på badekaret... Faen altså! Jeg har dessuten to travele arbeidsdager igjen og jeg må salte og krydre ribba i dag slik at den blir klar til julaften, kjøpe inn de siste tingene og egentlig begynne å rydde unna rask og rot slik at det blir plass til juletreet i stua. Jeg vil ikke være sjuk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #609 Del Skrevet 21. desember 2008 Vikaren kunne ikke stille opp, så da er det abre å proppe i seg paracet og dra. Sukk... Nå syns jeg regelrett synd på meg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. desember 2008 #610 Del Skrevet 21. desember 2008 Vikaren kunne ikke stille opp, så da er det abre å proppe i seg paracet og dra. Sukk... Nå syns jeg regelrett synd på meg sjøl. Stakkars Suzy! Håper du kan krype innunder dyna når du kommer hjem. Det er så typisk å bli syk midt oppe i julestria. Kanskje kjæresten kan komme og dulle litt med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. desember 2008 #611 Del Skrevet 21. desember 2008 Og hold deg unna treningen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #612 Del Skrevet 22. desember 2008 Og hold deg unna treningen!! For all del! Jeg klarer knapt å sitte oppreist på en stol - langt mindre sykle. Hvilket minner meg på at jeg er nødt til å få byttet vekk sykkeltimen min i dag. Kan jo ikke instruere når jeg er slik. Er altså ikke noe bedre i dag. Utrolig varm og slapp og sliten, men sitter nå her og gjør min plikt. Så lenge jeg ikke hoster går det greit - altså ikke snakke høyt, ikke trekke pusten brått, ikke ha luftforandringer (fra varmt til kaldt eller omvent). Hodet virker faktisk ikke så verst - men det er som å være i overgangsalderen når det gjelder svingninger i temperaturen. Alt går veldig sakte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. desember 2008 #613 Del Skrevet 22. desember 2008 Alt går veldig sakte i dag. Burde du ikke vurdere å gå hjem? Sitte på jobb når man er så dårlig er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #614 Del Skrevet 22. desember 2008 Burde du ikke vurdere å gå hjem? Sitte på jobb når man er så dårlig er ikke bra. Jeg hadde normalt sett ikke gjort det, men sjefen er borte og vi skal ha to aviser i havn i dag, så jeg er bare nødt. Jeg kan være sjuk i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. desember 2008 #615 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg hadde normalt sett ikke gjort det, men sjefen er borte og vi skal ha to aviser i havn i dag, så jeg er bare nødt. Jeg kan være sjuk i morgen. Huff. Håper du virkelig får slappet av i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #616 Del Skrevet 22. desember 2008 Huff. Håper du virkelig får slappet av i morgen. Jeg og. Klarer ikke mange sånne dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. desember 2008 #617 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul! Og god bedring, håper du blir frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. desember 2008 #618 Del Skrevet 22. desember 2008 Nåh.. Suzy.. Så leit å høre at du er syk.. Sånn er det ikke noe greit å ha det! Jeg lå og duppet på sofaen her, og bråvåknet av at jeg måtte inn her og se til deg, og jammen var du ikke syk. Merkelige greier. Mange gode tanker sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #619 Del Skrevet 23. desember 2008 Verdens beste Supra har vært her Jeg er på jobb i dag og... ja jeg er dum og oppofrende og jeg vet ikke hva, men jeg skal følge barne til legen klokka 11 - så jeg drar og henter henne og kommer ikke tilbake hit. Satser på sofa og ro noen timer også kan vi kanskje begynne med julepynten og juletreet. Spørs om ikke kjæresten må vise seg som sterkemannen og bære opp juletreer fra kjelleren, så kan han og ungen pusle det sammen. Det er ganske omfattende greier det treet... Puh, nei nå skal jeg få gjort det jeg kan her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. desember 2008 #620 Del Skrevet 23. desember 2008 Men Suzy da....... Jeg skulle ønske du kunne fått ta det litt mer med ro, nå som du er syk og svak. Du må love meg at du ikke stresser og arbeider deg enda sykere i kveld, det må du! Datteren din er så stor at hun helt fint klarer å hjelpe til. Så det så! Jeg sitter her og kjenner på at jeg er veldig glad for at jeg ikke har to barn på 7 og 8 år. De kan være helt utrolig slitsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå