Gjest Purple Haze Skrevet 11. mars 2011 #6161 Skrevet 11. mars 2011 God morgen Krysser fingra for at du får det du krever i lønn, og at alt ordner seg med jobb, bolig og alt praktisk rundt deg. Du får skive av deg all frustrasjon som måtte komme, så kan en prøve å bidra så godt en kan Godt at datteren føler seg litt roligere nå. Skjønner at det der kan være en påkjenning. Måtte høre på Small cirkles her nå, for jeg kan ikke si Rainmakers er et band jeg har kjennskap til. Forstår at du vil på konsert med dem Også for fredag og helg uten særlig planer! Goooood fredag
Suzy Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6162 Skrevet 11. mars 2011 Sender over masse knuseklemmer Takk gode deg!
Sauen Shaun Skrevet 11. mars 2011 #6163 Skrevet 11. mars 2011 Håper du får en rolig helg, med både hvile og trim. Håper du får samlet krefter selv om du har altfor mye å tenke på.
Suzy Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6164 Skrevet 11. mars 2011 Kjempekoselig lunsj med bestekusina unnagjort - skiskytterstafett om en halv time og ca på tide å komme seg hjemover, tenker jeg. Merkelig nok syns jeg livet er litt fint akkurat nå - selv om det er mye å tenke på og bekymre seg for om dagen. God helg!
Roadrunner Skrevet 11. mars 2011 #6165 Skrevet 11. mars 2011 Liker at livet er fint! God helg, Suzy! Kos deg masse!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #6166 Skrevet 12. mars 2011 God morgen Håper du har en lat og deilig lørdag morgen, og bare koser deg med helg
Suzy Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #6167 Skrevet 12. mars 2011 Lat og deilig lørdag ja - sov til det ikke gikk lenger, har stort sett passet sofa og tv - og løst dagens største utfordring: Hva skal vi ha til middag Nå er det sport på tv og jeg har til og med kjøpt en lyntotobong i et anfall av optimisme Det hadde gjort godt med en tusenlapp eller noe sånt i det minste *håper* Nyydelig vær ute, så jeg skulle sikkert vært ute en tur, men vi får se om vi ikke tusler en tur etterpå, tenker jeg. Deilig med litt frisk luft og ikke minst sol.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #6168 Skrevet 12. mars 2011 Krysser fingra for premie på lyntoto! Har aldri spilt det, men har nå levert en Lotto. Så kan du vinne på lyntoto og jeg på Lotto - deal? Og det var kjempedeilig å komme seg ut en tur i dag. Fikk faktisk skikkelig vårfornemmelser
Suzy Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #6169 Skrevet 12. mars 2011 Krysser fingra for premie på lyntoto! Har aldri spilt det, men har nå levert en Lotto. Så kan du vinne på lyntoto og jeg på Lotto - deal? Og det var kjempedeilig å komme seg ut en tur i dag. Fikk faktisk skikkelig vårfornemmelser Da er vi enige i at vi rett og slett vinner en liten slump hver så vi kommer oss opp fra den økonomiske dumpa Deal!
Roadrunner Skrevet 12. mars 2011 #6171 Skrevet 12. mars 2011 Kunne jeg fått en liten lottogevinst jeg også?
Suzy Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #6172 Skrevet 12. mars 2011 Kunne jeg fått en liten lottogevinst jeg også? Jøss da - bare å spille det. Jeg får kanskje seks rette... vet det om et minutt
Scorpina Skrevet 12. mars 2011 #6173 Skrevet 12. mars 2011 Me too!!!! Hiver meg også med på kanskje-kanskje-lotto-bølgen Har mine faste tall som sendes inn hver 5. uke. Har diverre bare blitt småpremier ila årenes løp. Men igjen, kanskje-kanskje Hvordan går det med datteren din??? Hadde èn ulldott vært en klem, ville jeg sendt en sau i tryne på deg (du tok den ja? )
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #6174 Skrevet 13. mars 2011 Fikk du seks rette? *spent* God morgen Håper du får en fin søndag
Suzy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6175 Skrevet 13. mars 2011 Me too!!!! Hiver meg også med på kanskje-kanskje-lotto-bølgen Har mine faste tall som sendes inn hver 5. uke. Har diverre bare blitt småpremier ila årenes løp. Men igjen, kanskje-kanskje Hvordan går det med datteren din??? Hadde èn ulldott vært en klem, ville jeg sendt en sau i tryne på deg (du tok den ja? ) E tog an! Det går fint med datteren. Skal snakke med henne senere i dag og høre om hun vil jeg skal komme i kveld eller om jeg skal komme i morgen. Kan hende det ville vært godt for henne å få hjelp med en skikkelig vask og rydd og litt mammatid - men vi får se. Fikk du seks rette? *spent* God morgen Håper du får en fin søndag Jeg fikk seks rette Det betyr egentlig bare at jeg gikk i overskudd og ikke i underskudd på kupongen, for premien var bare litt over to hundre kroner og kupongen kostet tohundre God så langt - nå er det sofa og surf og kaffe etter deilig frokost og langsom morgenkos
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #6176 Skrevet 13. mars 2011 Greit når man går i pluss, i det minste! Har ble det null i premie, som vanlig. Høres ut som en deilig søndag hos deg
Roadrunner Skrevet 13. mars 2011 #6177 Skrevet 13. mars 2011 Null premie her også (spiller 10-ukers fast)... Men gir ikke opp håpen om DEN store gevinsten en eller annen gang... Synes sånne som oss burde ha førsterett jeg Ikke gjeldfrie pensjonister...
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #6178 Skrevet 13. mars 2011 Null premie her også (spiller 10-ukers fast)... Men gir ikke opp håpen om DEN store gevinsten en eller annen gang... Synes sånne som oss burde ha førsterett jeg Ikke gjeldfrie pensjonister... Helt enig! Og når de vinner, så er det knapt så de sier takk en gang, og de vet i hvert fall ikke hva de skal bruke pengene på, for de har jo alt. Urettferdig!
Scorpina Skrevet 13. mars 2011 #6179 Skrevet 13. mars 2011 De gjeldfrie pensjonistene gir pengene til barn-og barnebarn. Ikke at det er noe gærnt i det altså. Jeg hadde nok også gitt penger til slekt og venner med dårlig råd. Men når jeg hører om karen som vant x-antall millioner og svarte på spørsmål om hva han skulle bruke dem på, med "Tja...neii..altså...kanskje en ny gressklipper?" - da blir jeg bare helt altså!! Skjønt, mulig jeg også hadde svart noe a la slikt hvis jeg hadde fått telefon fra Hamar "Åh...ja, kanskje jeg skal kjøpe meg ny tannbørst".
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #6180 Skrevet 13. mars 2011 Tror ikke jeg hadde klart å svare, hadde nok bare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå