Suzy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #581 Del Skrevet 16. desember 2008 Slenger meg ned sammen med deg. I tillegg begynner jeg å bli uforståelig sulten før lunsj. Da kan man banne på at utvalget i kantina er enda mer miserabelt enn normalt sett. Fins det kantiner som selger god mat som faktisk smaker noe? :klø: Nei det tror jeg ikke. Vi har ingen kantine, men derimot Kiwi som faktisk har glitrende godt utvalg på salat og småtteri av lunsjmat. Jeg er en kilo feitere i dag enn jeg var i går, så strengt tatt burde jeg vel gi faen i mat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. desember 2008 #582 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei det tror jeg ikke. Vi har ingen kantine, men derimot Kiwi som faktisk har glitrende godt utvalg på salat og småtteri av lunsjmat. Jeg er en kilo feitere i dag enn jeg var i går, så strengt tatt burde jeg vel gi faen i mat i dag Øyh! Driver du og veier deg hver dag igjen? Du VET det er dumt å gjøre! Hrmpf. Nå kommer jeg snart og sparker deg litt bak. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 16. desember 2008 Øyh! Driver du og veier deg hver dag igjen? Du VET det er dumt å gjøre! Hrmpf. Nå kommer jeg snart og sparker deg litt bak. :slåss: Ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 17. desember 2008 God morgen! I dag visste jeg nesten ikke hvordan jeg skulle komme meg ut av senga gitt. Var så trøtt og treg at jeg virkelig måtte ta meg kraftig sammen. Julesang var utrolig hyggelig i går, men det var ikke fullt så hyggelig å høre at kona til min gamle lærer er veldig syk. Ser for meg at de får en trist jul der i familien. Dro en tur innom kjæresten etter sangen. Var så trøtte begge to i går at vi gjespet om kapp der vi satt. Ble litt tv og litt armkrok, så dro jeg hjem igjen. i dag får jeg forsøke å få trent, så kommer han etterpå for å sove hos meg til i morgen. Godt - ikke fullt så godt at da blir det enda vanskeligere å komme seg ut av senga i morgen tidlig I går var jeg så treig på jobb at jeg virkelig må ta meg sammen i dag. Puh.... Forresten: I går kveld stablet jeg putene mine oppå hverandre igjen (de to høye) og i dag tidlig våknet jeg uten vond nakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. desember 2008 #585 Del Skrevet 17. desember 2008 Mornings Suzy! God morgen! I dag visste jeg nesten ikke hvordan jeg skulle komme meg ut av senga gitt. Var så trøtt og treg at jeg virkelig måtte ta meg kraftig sammen. Samme her. Jeg klarte ikke å dra meg opp før kavrt på åtte.. Og med litt reisevei til jobb, samt det faktum at jeg innimellom er usedvanlig treg om morgene, gjore at jeg ikke satt på pulten min før kvart over ni. Ikke så alt for ille, men ille nok. Julesang var utrolig hyggelig i går, men det var ikke fullt så hyggelig å høre at kona til min gamle lærer er veldig syk. Ser for meg at de får en trist jul der i familien. Uff. Dro en tur innom kjæresten etter sangen. Var så trøtte begge to i går at vi gjespet om kapp der vi satt. Ble litt tv og litt armkrok, så dro jeg hjem igjen. i dag får jeg forsøke å få trent, så kommer han etterpå for å sove hos meg til i morgen. Godt - ikke fullt så godt at da blir det enda vanskeligere å komme seg ut av senga i morgen tidlig Velkjent fenomen. Jeg synes fortsatt det beste i verden er å krype inntil mannen om morgenen og ikke stå opp. Forresten: I går kveld stablet jeg putene mine oppå hverandre igjen (de to høye) og i dag tidlig våknet jeg uten vond nakke! Men det er jo bra at nakken er fin igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 #586 Del Skrevet 17. desember 2008 Hilser litt på SøteSuzy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 17. desember 2008 Hilser litt på SøteSuzy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 #588 Del Skrevet 17. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #589 Del Skrevet 17. desember 2008 Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. desember 2008 #590 Del Skrevet 17. desember 2008 Er så glad for at du er i godt humør igjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #591 Del Skrevet 17. desember 2008 Er så glad for at du er i godt humør igjen jeg! Jeg og men jeg er igrunnen glad av natur og lar meg sjelden trykke ned lenge av gangen. Jeg bruker å si at jeg er som en badeand - du kan holde den under så lenge som helst, men om du slipper så sier det bare ploff og der vipper den like fornøyd på overflaten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. desember 2008 #592 Del Skrevet 17. desember 2008 Er så glad for at du er i godt humør igjen jeg! Jeg også! Jeg og men jeg er igrunnen glad av natur og lar meg sjelden trykke ned lenge av gangen. Jeg bruker å si at jeg er som en badeand - du kan holde den under så lenge som helst, men om du slipper så sier det bare ploff og der vipper den like fornøyd på overflaten igjen Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #593 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg er ganske fornøyd med den badeand-tanken - den har holdt meg over vannskorpa riktig lenge den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. desember 2008 #594 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg og men jeg er igrunnen glad av natur og lar meg sjelden trykke ned lenge av gangen. Jeg bruker å si at jeg er som en badeand - du kan holde den under så lenge som helst, men om du slipper så sier det bare ploff og der vipper den like fornøyd på overflaten igjen Så bra sammenligning! Endret 17. desember 2008 av Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 18. desember 2008 God morgen! Klar på jobb med døra oppe (!), for det var nesten 25 varme her når jeg kom på jobben, så en liten utlufting før start er nærmest påkrevd. Ikke så trøtt som i går. Våknet faktisk av meg selv klokka seks og bare lå og smådormet og ventet på klokka i dag. Lå og koste tett inntil kjæresten en halvtime før vi kom oss ut av senga. Verdens beste start på dagen med en varm og deilig mann som holder rundt en, kysser en i nakken og puster en i håret.. mmmm... Og som smiler ned til deg når han står opp og er morgenblid... :rødme: I dag har jeg en følelse av at jeg har en tøff dag foran meg... Det er ganske mye som må være på plass her i løpet av dagen og jeg har MYE på blokka i dag. Første avtale klokka ni og deretter går det bare slag i slag. Det skal nok gå sammen, men det er så mye småtteri som skal på plass. Det er igrunnen det mest slitsomme. Småstoffet tar like lang tid å lage som det store, men syns så mye dårligere. Skulle på corebar i går, men regnet med at det var lite folk så jeg tok med sykkelsko i tilfelle - og det var lurt for instruktøren var sjuk, så da ble det en times sykkel istedet. Bra time og god jobbing, kjenner jeg. Vurderer faktisk å gi f.. i styrketime i dag og heller gå på sykkel i dag også. Trene MÅ jeg bare, for i går var jeg skikkelig treg i kroppen og våknet nesten ikke før jeg var på time i gårkveld. Nesten så jeg gruer litt for juleuka - tror jeg må satse hardt på å gå endel tur hvis ikke blir jeg sikkert gal. Fikk tak i ribbe i går - juhu! Fikk tak i via en jeg jobber sammen med på en gård som produserer gårdsmat og det er den fineste ribba jeg har sett! Dette blir en storveis julekveld - i allefall på matfronten Han kan angre han som ikke kommer til å være med :gjeiper: Nei, nå må jeg begynne å gjøre noe her. Gruer for å jobbe helg nå. Det er ganske tungt å ha så mange dager på rad i denne mørketida, men så er det mange dager fri og det blir deilig! Nei, nå må jeg har mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. desember 2008 #596 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er så glad for at du smiler for tiden, det syns jeg du fortjener ! Det er lett å bare bli stresset denne tiden på året, jeg holder vel på å gå litt i fellen..... Fort gjort ! I kveld er det nok et julebord, og så reiser jeg nordover helt til midt ute i romjulen. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her da, men jeg tenker på deg av og til selv om jeg ikke er her - det er helt sant! Ønsker deg en god jul, og så sees vi veldig snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #597 Del Skrevet 18. desember 2008 I kveld er det nok et julebord, og så reiser jeg nordover helt til midt ute i romjulen. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her da, men jeg tenker på deg av og til selv om jeg ikke er her - det er helt sant! Ønsker deg en god jul, og så sees vi veldig snart igjen! Om ikke du er verdens søteste så vte ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 18. desember 2008 #598 Del Skrevet 18. desember 2008 Så bra du har hatt en så fin start på dagen! :rødme: Jeg beundrer virkelig badeandevnen din. Kan jeg ønske meg slike egenskaper til jul? Om tre dager snur sola. Er ikke det verdt å juble og hoppe litt for, så vet ikke jeg. Vi går mot lysere tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #599 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg beundrer virkelig badeandevnen din. Kan jeg ønske meg slike egenskaper til jul? Det er bare å adoptere teorien og øve, øve, øve - jeg syns det går lettere og letter ettersom årene går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 18. desember 2008 #600 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er bare å adoptere teorien og øve, øve, øve - jeg syns det går lettere og letter ettersom årene går Jeg har jo noen år igjen før jeg er oppe på ditt nivå uansett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå