stjerneskudd Skrevet 10. desember 2008 #561 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Leste bare slutten av boka di...du virker så sterk Ser du bare kjæresten din i helgene? Håper alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #562 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Leste bare slutten av boka di...du virker så sterk Ser du bare kjæresten din i helgene? Håper alt ordner seg Hei stjerneskuddet Jeg ser ham mer enn i helgene nå ja - vi har hatt et helgeforhold inntil i høst da han flyttet til min by. Nå bor vi nærmere hverandre og har hatt mer tid, men også noen komplikasjoner. Takk for komplimentet og de gode tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 10. desember 2008 #563 Del Skrevet 10. desember 2008 Knallfine glass på Ikea (jeg kjøpte hvitvin, for jeg syns rødvinsglassene er så inderlig digre) jeg har kjøpt seks stk til 25 kr stykket. Vi er jo helt enige i den vinglassdiskusjonen. Nå har jeg kjøpt julegave til datteren og er ganske spent. Har kjøpt en sånn dagslyslampe som man bruker som vekkerklokke. Blir spennende å høre om det hjelper! Jeg er inne på tanken å kjøpe en sånn selv, både jeg og mannen er kroniske B-mennesker og sliter veldig med å stå opp på morgenen. Hun er et følsomt vesen og trenger å få gode starter skal hun ha gode dager i det hele tatt Og da er det fantastisk at hun har en så god mor! Hvordan gikk det forresten med utvekslingsintervjuet? Har ikke lyst... Så rart! Håper du har hatt en fin dag i dag! Virker som om humøret er kraftig på vei oppover iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #564 Del Skrevet 11. desember 2008 Good morning! Hvordan gikk det forresten med utvekslingsintervjuet? Hun kom med og nå er det bare et spørsmål om hvor jeg skal finne 60.000 kroner til oppholdet.. Det bekymrer meg en smule om dagen. Håper du har hatt en fin dag i dag! Virker som om humøret er kraftig på vei oppover iallefall. Hadde en nydelig dag i går. Kosekveld med kjæresten som var lang og herlig på alle vis og jeg har sovet vidunderlig godt i natt. Nå skal jeg ut og har fått med meg ei venninne til å hjelpe meg med å avgjøre om jeg skal kjøpe meg ny kjole til julebordet til helg. Prøvde en kjole i går, men syns den kostet litt mye (500) og ikke så tilsvarende ut. Syns den var litt tja.. billig i stoffet, men fasongen var fin. Dessuten er jeg usikker på om jeg skulle hatt lilla, grå, svart eller en litt varmere violett - som var alle valgmulighetene Etterpå skal jeg få med tenåringen på en liten maledugnad. Har ikke mer lyst i dag, men bør begynne om jeg skal bli ferdig.. Nå - tannpuss og ut i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #565 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har kjøpt meg kjole - og underkjole - det ble stilig! Den er en kald nyanse av lilla - sånn som jeg forbinder med adventslys, har lange trumpetermer med en liten kant nederst og går meg til rett over kneet. Den har v-ringning og en snerten liten detalj foran, midt på utringningen, som gjør at det ser ut som jeg har bundet et skjerf over brystet og det henger ned midt foran. Den har litt tunikafasong, men bare såpass at den ikke klemmer over magen, bare antyder former. Har tenkt å ha tykke lilla strømper, sølvsko og sølvveske pluss noe sølvbling i ørene Fornøyd! Nå skal jeg true meg på trening selv om jeg har spist altfor mye. Sukk... Jeg er overmett etter å ha laget thailandsk suppe med fisk, som var utrolig god. Dustete å bli så mett Men vi har ryddet i kjelleren, jeg har malt ei bokhylle og virkelig kommet et stykke på vei der. Har funnet julegaver til to venninner og vet hva jeg skal kjøpe til resten - bortsett fra min umulige kjæreste da.. Han ønsker seg jo ikke noe heller, så da er det liksom så lett - not! Åh, nå må jeg skifte skal jeg rekke den j... treninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 11. desember 2008 #566 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Suzy! Antrekket høres fantastisk ut! Og gratulerer med ny kjole. Snerten sak. Jeg har drukket litt for mye øl på en torsdag og har planer om å komme meg i seng fort nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. desember 2008 #567 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Suzyyyyy! Kjolen, ja hele antrekket, høres vidunderlig ut! Jeg kan nesten se deg for meg. Hvilken farge er håret ditt? 60.000,- til utenlandsopphold er ikke bare bare.. Jeg foreslår at dere bruker noen timer (les: gjerne datteren din) på å saumfare den legathåndboken for stipend og tilskudd hun/dere kan få. Det finnes utrolig mye rart, og alle monner drar! Jeg hadde verdens beste veiledningstime i dag, og er helt i fyr og flamme! Gode Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #568 Del Skrevet 12. desember 2008 God morgen jenter! Nå sitter jeg her og nyter min siste feriemorgen med sylte og lefse (huttetu så mye sylte jeg spiser før jul. Det er så godt!). Det knitrer i ovnen, jeg har en laaang liste som skal handles, og vurderer sterkt å dra frem vaskebøtta og ta et tak på kjøkkenet i det minste... men det er ikke noe som haster. Snart kommer ei venninne innom på morgenkaffe også Supra - jeg er blond og har ganske kjølige farger og lyst blå øyne som står fint til fargen på kjolen. Er igrunnen dødsfornøyd med kjøpet og selv om jeg ikke har klart å holde mitt eget løfte til meg selv om å ikke kjøpe meg noen klær før jul, så ble det liksom morsommere å få noe nytt når jeg har holdt meg så lenge. Åh, nå ble jeg mett... På tide å sette på kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 12. desember 2008 #569 Del Skrevet 12. desember 2008 God morgen Suzy! Sylte er virkelig snadder. Nå fikk jeg akutt savn etter mors hjemmelagede, som jeg ikke får smakt på i år. Lykke til med vaskingen! Men du skal vel ikke jobbe i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 12. desember 2008 #570 Del Skrevet 12. desember 2008 Hallo Suzy! Så fint å lese at du har det litt bedre nå Tenker det gjør susen med noen fridager. Kos deg masse i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. desember 2008 #571 Del Skrevet 12. desember 2008 Åå .. sylte.. det er godt! Mon tro om jeg skal kjøpe litt i dag. Jeg liker å se at du er glad igjen, Suzy. Det syns jeg du fortjener å være. Dessuten tror jeg du blir dødslekker i den kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #572 Del Skrevet 12. desember 2008 Puh... det begynner virkelig å bli julehandeltiden gitt! Det kryr jo av folk ute hele tiden - er det ingen som jobber lenger eller? Og i så fall åssen har de råd til julegaver??? :klø: Men nå har katten slankemat, jeg har masse vin, akevitt til julekvelden, juleøl (i allefall en sixpack til selve kvelden) jeg har rødkål og surkål, pizzaråstoff til i kveld og mangler bare julegave til mamma og kjæresten... Jøss, jeg har kontroll Årsaken til at jeg er glad er at jeg har avklart med meg selv. Jeg har innstilt meg på å takle tingene mine ved å leve for meg selv og å ha døra åpen for den som måtte ønske å delta. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med kjærestens prioriteringer og syns han roter, men det får jeg bare ta etterhvert. Jeg legger opp til sololøp og er lykkelig med det så lenge. I kveld er det instruktørmøte, tror jeg rekker å gå på sykkeltime først, dusje på senteret og deretter gå rett på møte - så skal jeg hjem og steke pizza og kose meg i sofaen resten av kvelden. Det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. desember 2008 #573 Del Skrevet 13. desember 2008 Å ha den innstillingen du har til kjærestens roterier og prieritier (okay, prioriteringer, men jeg hadde lyst til å rime).. det syns jeg er fantastisk! Nøkkelen til utrolig mye glede og ro i kroppen ligger i hodet, og å klare å ta ting litt som de kommer og gjøre det beste ut av hva man har. Men lett, det er det ikke. Jeg sliter med det selv jeg. Å vite litt om teorien bak noe betyr jo ikke at man klarer å gjennomføre det i praksis.. så jeg er utrolig imponert. Du er så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2008 #574 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil også ha sånn fin kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #575 Del Skrevet 15. desember 2008 God mandagsmorgen! Tilbake på jobb og litt av en start på dagen, må jeg si. Her FLØT det! Avisebunker stablet over halve redaksjonen, oppvask over hele jævla benken, skitten kaffetrakter med grut fra i går i... Femten minutters ryddesjau før jeg fikk satt meg (og jeg tåler selvsagt ikke å være her når det er rotete ) Men nå har jeg en varm her og er klar. Det ble ei fin helg - jeg var kjempekul i kjolen min og fikk komplimenter for å være adventsfin (fargen). Det var dessuten et morsomt julebord med trivelige folk. Vi koste oss og var ikke hjemme før halv fire. Også tulla og fniste og ertet vi hverandre i en halvtime før vi klarte å sove. Kjæresten er verdens største ertekrok når han har fått to dråper innabords og gir seg ikke på tørre møkka Jeg hadde total latterkrampe og deretter måtte jeg ble skikkelig skummel-Suzy for å få sove i det hele tatt. Vi lå til klokka halv to i går At det går an... og resten av dagen var bare sløv. Malte døra til badet (dvs kjæresten gjorde det) og laget deilig middag, men det var igrunnen det hele også. Jeg prøvde ut en dessert jeg vurderer til julaften også - den var knallgod, men blir kanskje litt vel mektig når man har spist tung ribbe, så jeg tror jeg sparer den til en annen dag. Våknet lett i dag, men oj, jeg kjenner den sløve gårsdagen og den rimelig akevittfylte lørdagen i kroppen fremdeles gitt. Mye i dag! Og Supra: Takk... jeg prøver så godt jeg kan. Er ikke situasjonen man er i god, så må man fjerne seg fra den og begynne på nytt er min teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #576 Del Skrevet 15. desember 2008 God morgen Suzy! Så bra at helgen ble fin. Jeg synes du har en veldig bra tilnærming til situasjonen, jeg tviler sterkt på at jeg hadde klart å være like avbalansert. Fine Suzy! for antrekk og tilhørende komplimenter. Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 15. desember 2008 #577 Del Skrevet 15. desember 2008 Dette hørtes ut som en bra helg ja! Og du var nok bærre lækker i den kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #578 Del Skrevet 16. desember 2008 God morgen! I dag er jeg litt tung i toppen. Har hatt en tendens til å våkne om morgenen med stiv nakke på den ene siden og lurer på hva jeg skal gjøre for å fikse det... Jeg pleier å ligge med høye puter og har lurt på om det er problemet, men nå har jeg forsøkt alle slags kombinasjoner med de putene jeg har til rådighet og jeg våkner like fordømt med smerter på venstre side av nakken hver morgen. Lurer på om jeg skal høre om massøren min kan ha et ledig øyeblikk før jul, for det er riktig plagsomt og det henger i utover dagen og gir meg hodepine. Har en jobbavtale klokka ni i dag og har igrunnen nok å henge fingrene i utover det også. Deilig å ha full timeplan Vi skal ha julelunsj i dag på jobben. Hyggelig det, men det er et stress med alt som tar tid fra prosuksjonen. Må hjem til to i dag, for det kommer en fyr for å installere bredbånd til meg - gjennom kabelen. Fikk et veldig godt tilbud som jeg sparer en hundrelapp i måneden på og da slo jeg til. Jeg er alltid livredd jeg har latt meg lure til et eller annet når det gjelder slike ting, men det ser fremdeles ut som en bra deal for meg, så da er jeg grundig lurt i tilfelle I kveld skal jeg til nabobyen og synge julesanger. Gleder meg! Hvert år før jul pleier en tidligere lærer jeg har hatt å arrangere synging av julesanger i ei kirke i byen der han bor - på engelsk - og det er så koselig. Jeg har deltatt siden jeg gikk på høgskolen, omtrent hvert eneste år, og det er en del av julestemningen min det der. Koselig Måtte dessverre si nei til å ta en vikartime på sykkel på grunn av sangen i dag - hadde vært helt ok å ta den, for jeg liker å vikariere og stepper gjerne inn, men dette er tross alt bare en gang i året. Åh nå må jeg ha litt Stønn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. desember 2008 #579 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag er jeg litt tung i toppen. Har hatt en tendens til å våkne om morgenen med stiv nakke på den ene siden og lurer på hva jeg skal gjøre for å fikse det... Jeg pleier å ligge med høye puter og har lurt på om det er problemet, men nå har jeg forsøkt alle slags kombinasjoner med de putene jeg har til rådighet og jeg våkner like fordømt med smerter på venstre side av nakken hver morgen. Uff, dette høres ikke godt ut. Håper du får snakket med massøren din! Jeg får vind nakke av høye puter, men det ser jo ikke ut til at det er det som er utløsende for deg. I kveld skal jeg til nabobyen og synge julesanger. Gleder meg! Hvert år før jul pleier en tidligere lærer jeg har hatt å arrangere synging av julesanger i ei kirke i byen der han bor - på engelsk - og det er så koselig. Jeg har deltatt siden jeg gikk på høgskolen, omtrent hvert eneste år, og det er en del av julestemningen min det der. Koselig Så hyggelig! Synger du i kor? Åh nå må jeg ha litt Stønn.... Slenger meg ned sammen med deg. I tillegg begynner jeg å bli uforståelig sulten før lunsj. Da kan man banne på at utvalget i kantina er enda mer miserabelt enn normalt sett. Fins det kantiner som selger god mat som faktisk smaker noe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #580 Del Skrevet 16. desember 2008 Neida, synger ikke i kor. Dette er stående engelsk, allsang for alle som vil komme, rett og slett. Man kommer, det koster ingenting og du låner med deg sangark fra inngangen - så er det kanskje ti sanger før vi alltid avslutter med "Deilig er jorden" (som er en sånn opplevelse - jeg syns den er så VAKKER) og går glade hjem med sang i hjertet :rødme: Jeg får alltid så julestemning av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå