Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5621 Skrevet 30. desember 2010 Du trenger litt skikkelig realitetsorientering..... Kniser fornøyd. Går ekspressen som normalt oppover i dag forresten? Japp - 9, 11, 14, 16, 17 og 19 faktisk - med .20 etter
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5622 Skrevet 30. desember 2010 Kniser fornøyd. Japp - 9, 11, 14, 16, 17 og 19 faktisk - med .20 etter Flottings ... da kommer jeg meg oppover som planlagt.
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2010 #5623 Skrevet 30. desember 2010 Håper du slipper unna spysjuka Suzy.
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5624 Skrevet 30. desember 2010 Håper du slipper unna spysjuka Suzy. Det går vel helst bra - satser jeg på. Ikke noe i veien med formen min akkurat nå i allefall
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 #5625 Skrevet 30. desember 2010 Jobbe? Nei, her er jeg glad Skravla har satt deg på plass, Suzy! I romjula er man på jobb, man jobber ikke... Sier fuggel'n som faktisk har fått gjort endel i dag.
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5626 Skrevet 30. desember 2010 Jeg gjør samtidig som jeg KG'er. Multitasking heter det
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 #5627 Skrevet 30. desember 2010 Jeg gjør samtidig som jeg KG'er. Multitasking heter det Vi vet - du er rett og slett RÅ! Prøver jeg også, men ikke så enkelt når man har arbeidsoppgaver borte fra pc'en som må gjøres...
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5628 Skrevet 30. desember 2010 Vi vet - du er rett og slett RÅ! Prøver jeg også, men ikke så enkelt når man har arbeidsoppgaver borte fra pc'en som må gjøres... Jeg er rå Man må absolutt ikke vekk fra PC'n. Viktig!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2010 #5629 Skrevet 30. desember 2010 Ser du har en veldig effektiv dag på jobb - det er flott Kan forresten anbefale Kongen av Bastøy, om du vil på kino. Så den på søndag, og syns den var bra. En sterk filmopplevelse. Også krysser jeg fingra for at du styrer unna spysjuka!
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5630 Skrevet 30. desember 2010 Tror den er veldig bra ja - og krysser sjøl. Sitter her og raper forskrekkelig etter lunsjen. Ikke helt i vater nei... Slengte meg ut en liten tur i sted for å se om det var mulig å skaffe noe ingerfærte i nærheten, men neida den som er her nede var stengt, så jeg vurderer å hoppe av banen på Grønland etter jobb og suse innom en eller annen innvandrerbutikk der ( i mangel av noe bedre uttrykk for det). De har nemlig ofte deilige teer - og da særlig sånnen ingefærteer i pulverform som er bra for litt urolige mager. Om ikke annet kan jeg kjøpe en diger boks med karve og tylle i meg det Jeg skal få gjenoppvarmet pinnekjøtt til middag i dag og gleder meg. Kan i allefall ikke bli dårlig FØR det.
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5631 Skrevet 30. desember 2010 Forresten har jeg funnet en ganske smart måte å kunne beholde huset mitt og samtidig få en større økonomisk frihet enn i dag - OM jeg bestemmer meg for å flytte til kjæresten: Pappa kan kjøpe halve huset og flytte inn. Vi har snakket om det. Han kan kjøpe halve huset av meg (og selge sitt eget), så kan han flytte inn og ta seg av det daglige vedlikeholdet og slikt, mens jeg kan ha en klausul på at jeg har ett rom tilgjengelig (pluss litt lagerplass, tenker jeg) sånn at jeg har et krypinn om jeg vil til hjembyen på besøk og jeg kan flytte tilbake og bo sammen med ham om det skulle bli nødvendig. Pappa må selvsagt be om tillatelse fra meg før eventuelle om- og påbygginger (vesentlig punkt faktisk for vi er like fæle til å pusse opp både han og jeg), han må ta driftskostnadene, mens vi må dele på vedlikehold og når han dør så vil huset selvsagt tilfalle meg igjen ettersom jeg er hans eneste arving uansett. Det er definitivt en mulighet og gir meg mer valgfrihet. Smart kommet på syns jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2010 #5632 Skrevet 30. desember 2010 Det var jo rett og slett genialt! Bare fordeler ved en slik løsning. Og ikke minst kjekt å ha et skikkelig sted å bo når du er på hjemlige trakter. Det savner jeg når jeg reiser "hjem". Ikke så ok å bo hos andre hver eneste gang.
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2010 #5633 Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTTÅR SUZY Måtte 2011 bli et år fyllt av gode og positive opplevelser for deg!
Suzy Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5634 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jeg syns det var smart tenkt ut, men vi får nå se hva det blir til. Mye må falle på plass om det skal bli aktuelt å bo her, tenker jeg. Nå sitter jeg og sløver etter å ha vært innom jobb en tur (altså pålogget jobbens system) og skal komme meg i dusjen snart. Får vel ta en runde med maskin, skrubb og såpe - og forhåpentligvis komme ut på andre siden som en skinende vakker juvel Skal til noen venner på nyttårsfest i dag klokka sju og må ut en tur for å handle noe å drikke, men bortsett fra det så er det ikke stort vi skal, tror jeg. Håper det blir et godt nytt år for alle KG'ere! GODT NYTT ÅR! Endret 31. desember 2010 av Suzy
Suzy Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5635 Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTTÅR SUZY Måtte 2011 bli et år fyllt av gode og positive opplevelser for deg! Takk i lige måde Purple!
Roadrunner Skrevet 31. desember 2010 #5636 Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nytt år, Suzy! Og takk for det gamle Tenkte jeg skulle prøve juvel-teorien her også, snart på vei inn i dusjen. Litt epilator, skrubb, hårkur, bodylotion etc burde vel kunne gjøre underverker? Eller?
Suzy Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5637 Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nytt år, Suzy! Og takk for det gamle Tenkte jeg skulle prøve juvel-teorien her også, snart på vei inn i dusjen. Litt epilator, skrubb, hårkur, bodylotion etc burde vel kunne gjøre underverker? Eller? Det hjalp veldig - og det som kankje hjalp aller mest var han som forstyrret meg på vei ut av dusjen
Strenge Frk.Gerd Skrevet 31. desember 2010 #5638 Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år!! Håper julen har vært bra!
Suzy Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5639 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Frøkna!!! Deilig og lat jul - og blir nok en fin nyttårsfeiring også. Godt nytt til deg også, flotte frøken Endret 31. desember 2010 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2011 #5640 Skrevet 2. januar 2011 Håper nyttårshelgen har vært helt topp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå