Skravla Skrevet 29. desember 2010 #5601 Skrevet 29. desember 2010 Funnet ut hva som har skjedd med prosjektet? Dubbing er fandens verk.... hater det.
Suzy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5603 Skrevet 29. desember 2010 Mm - lanseres ved nyttår - utsatt pga problemer med et av systemene som skal over til det nye. Så der var forklaringen på det Dubbing er utrolig irriterende. Faen altså! Jeg hadde lyst til å se denne filmen og nå er jeg så irritert etter bare ti minutter at jeg holder på å få fnatt
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #5604 Skrevet 29. desember 2010 Eneste dubbingen som er grei er Tre nøtter til askepott og tegneserier.
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 #5605 Skrevet 29. desember 2010 Fått melding fra et par venninner som også irriterer seg grønn over dubbingen. Man dubber da ikke engelsk!
Suzy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5606 Skrevet 29. desember 2010 Eneste dubbingen som er grei er Tre nøtter til askepott og tegneserier. Ja, men bare fordi den er så sjukt rar og tradisjon Fått melding fra et par venninner som også irriterer seg grønn over dubbingen. Man dubber da ikke engelsk! Fantastisk tåpelig. Greit at det er en barnefilm, men det er ikke en småbarnsfilm uansett så de kan godt tekste istedet. Fanken altså. Men nå har jeg sett snart hele med den føkkings dubbinga uansett...
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #5607 Skrevet 29. desember 2010 Tre nøtter til Askepott må dubbes rett og slett pga tradisjoner. Tegnefilmer som Shrek, Istid etc er også greie å se dubbet. Men andre ting blir bare teit.
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 #5608 Skrevet 29. desember 2010 Tre nøtter til Askepott er vel tjekkisk også, så da er det liksom helt grei med den "tåpelige" men dog tradisjonsrike dubbingen. Istid MÅ dubbes, stemmene som brukes på norsk er helt fantastiske Sjelden har vel en rappkjefta vestlending kommet mer til sin rett som Dagfinn Lyngbø sin stemme gjør i den filmen Ble kjent med ei koselig italiensk jente da jeg studerte, og hun tok et halvår studier i Norge. Vi snakket om å gå på kino, men hun var tvilende siden hun ikke ville forstå hva som ble sagt. Jeg presiserte at det ikke ble dubbet i Norge, bare tekstet, så all tale ville være på engelsk (med unntak av enkelte tegnefilmer). Noen dager senere snakket jeg med henne igjen, og da var hun helt i 100. Hun hadde hørt stemmen til Tom Cruise for første gang...
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #5609 Skrevet 29. desember 2010 Og Shrek er best dubbet, for Thomas Gjertsen passer så utrolig godt som esel
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2010 #5610 Skrevet 29. desember 2010 Ja, Shrek var fin dubbet. Kanskje jeg skal se Shrek 2 i kveld...
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 #5611 Skrevet 30. desember 2010 Sant det! Han egner seg som esel.. Otto Jespersen egner seg i grunn veldig godt som litt surmulende mamut også Kjempebra kombinasjoner av figurer/stemme
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5612 Skrevet 30. desember 2010 Hm.. jeg foretrekker faktisk tegnefilmene med originalstemmene også jeg da... Så sær er jeg liksom På kontoret i dag - for første gang i romjula - og her er vi ikke mange. Det var utrolig stille på vei til jobben også, så det er ikke akkurat noe rushtid å snakke om her. Har litt å gjøre, så det er greit nok uansett og jeg regner med at jeg kan gå hjem tidlig Komme sent og gå tidlig - det er stas det Litt bekymret for omgangssjuker som går. Kontordama her har hatt det i romjula og er selvsagt på jobb igjen for å smitte resten av oss og i dag tidlig våknet jeg halv seks av at jeg var kvalm. Det er vel ikke noe godt tegn. Jeg er riktignok helt ok igjen nå, men lurer litt... Skummelt. Har forresten veldig lyst til å gå på kino i dag og vurderer å sette alt inn på å lure kjæresten med på Narnia i 3d - eller Kongen av Bastøy. Det er så koselig med kino i romjula og vips er jo snart romjula over uten at vi har vært noe sted. Litt mere kanskje?
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5613 Skrevet 30. desember 2010 Deilig å være få på jobb også. Da får man enten skravlet mye eller jobbet mye.
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5614 Skrevet 30. desember 2010 Tja... det er lissom ikke så store sjanser for skravling (annet enn her inne) så da må jeg vel jobbe da?
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5615 Skrevet 30. desember 2010 Jobbe??? Du er gal! Du kan jo skravle her inne..... *snikkikker på bunkene mine og fortsetter surfingen*
Suzy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5616 Skrevet 30. desember 2010 jeg er glad du er så smart og erfaren Skravla *andektig* Hva skulel jeg vel gjort uten dine råd.
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5617 Skrevet 30. desember 2010 jeg er glad du er så smart og erfaren Skravla *andektig* Hva skulel jeg vel gjort uten dine råd. Hold på den tanken......
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5619 Skrevet 30. desember 2010 Du er mitt idol! Du trenger litt skikkelig realitetsorientering.....
Skravla Skrevet 30. desember 2010 #5620 Skrevet 30. desember 2010 Går ekspressen som normalt oppover i dag forresten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå