Gjest Purple Haze Skrevet 26. desember 2010 #5581 Skrevet 26. desember 2010 Titter innom for å ønske deg en god og fredfylt romjul. Håper du koser deg masse!
Suzy Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #5582 Skrevet 26. desember 2010 Jeg koser meg - masse Har hatt noen fine dager i hjembyen så langt. Stille og rolig feiring med mye kos - og mye venner og familie. Veldig fint. Vurderte å reise hjem igjen i dag, men så foreslo kjæresten at jeg kunne bli til fjerde dag, for da får jeg sett datteren litt også - og det var veldig godt tenkt (og veldig omtenksomt, syns jeg) så det gjør jeg. Han reiser ned på morgenen i morra, så kommer jeg meg opp og på jobb - hjemmekontor - også. Datteren kommer i morgen kveld, så da kan vi kose oss litt sammen, og stikke innom mamma en tur også. Datteren har nemlig ikke fått julegavene sin derfra enda, så da har hun litt å glede seg til også Nå skal jeg straks begynne å lage litt mat og i dag blir det noe helt annet enn julemat - trenger litt forandring, rett og slett etter to-tre dager med feit mat.
Skravla Skrevet 27. desember 2010 #5583 Skrevet 27. desember 2010 Gikk inn på prosjektet nå jeg, men ser ingen forskjell..... :klø:
Suzy Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5584 Skrevet 27. desember 2010 Gikk inn på prosjektet nå jeg, men ser ingen forskjell..... :klø: Ikke jeg heller - men jeg har vært på hjemmekontor i dag så jeg har ikke fått spurt noen om lanseringen har blitt utsatt. Alt ligger klart..? :klø:
Skravla Skrevet 27. desember 2010 #5585 Skrevet 27. desember 2010 Da var det ikke jeg som husket feil. Var så spent på forandringene så jeg tuslet innom, men der var alt ved det gamle.
Suzy Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5586 Skrevet 28. desember 2010 Neida, neida - litt i stuss sjøl her :klø: Fortsatt hjemme i hjembyen, men setter meg på bussen om noen timer for å komme meg inn til by'n igjen og til pinnekjøttselskap hos oss. Det blir sikkert veldig hyggelig, men jeg er litt spent på hvor sent og hvor fuktig det blir. Jeg skulle jo helst ha vært innom jobbmaskina i bruktbar tid i morra også - mens noen andre er i arbeid, mener jeg.... Det er liksom ikke så lett å gå hjem og legge seg når man er hjemme hos seg selv (selv om veien forsåvidt er kort ) Nå må jeg ha meg litt kaffe og se over evetuelle arbeidsoppgaver her - og fyre litt mer.
Roadrunner Skrevet 28. desember 2010 #5587 Skrevet 28. desember 2010 Innom med en stor kopp og et ønske om fortsatt god jul! Pinnekjøtt høres ikke dumt ut... Sender du over en liten bukett?
Suzy Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5588 Skrevet 28. desember 2010 Ja det er utrolig godt med pinnekjøtt. Kjæresten vil helst ha det på julaften og har virkelig lidd seg gjennom jula så langt Men i dag blir det orden på sakene, tenker jeg. Snakket med ham i går kveld og da skulle han skifte vann på det før han la seg, så det er nok puslet got med det kjøttet der, tenker jeg. Du får heller stikke oppom RR
Roadrunner Skrevet 28. desember 2010 #5589 Skrevet 28. desember 2010 Den er grei! Skal bare finne frem noen rester av innpakningsbåndet fra et par julegaver, så jeg får knytt fast eksosanlegget skikkelig...
Suzy Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5590 Skrevet 28. desember 2010 Den er grei! Skal bare finne frem noen rester av innpakningsbåndet fra et par julegaver, så jeg får knytt fast eksosanlegget skikkelig... Har du ikke no hyssing da?
Skravla Skrevet 28. desember 2010 #5591 Skrevet 28. desember 2010 Pinnekjøtt synes jeg både lukter og smaker ille... så det er ikke noe jeg skal ha i julen. Men ribbe elsker jeg. Vi hadde lutefisk lille juleaften - det er godt det.
Suzy Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #5592 Skrevet 28. desember 2010 Ribbe er også godt, og lutefisk, og rakfisk - jeg liker igrunnen omtrent alt jeg
Roadrunner Skrevet 28. desember 2010 #5593 Skrevet 28. desember 2010 Styrer unna lutefisk og rakfisk jeg, men ellers går det meste greit tror jeg. Ribbe på julaften her, og så fikk vi ørret 2.juledag. Godt! Tenkte jeg skulle servere kyllingbryst til nyttår, så nå er det vel slutt på de store julemåltidene for min del.. Like greit kanskje? :klø: derimot....
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2010 #5594 Skrevet 28. desember 2010 Hei! Håper dere får en trivelig kveld med pinnekjøttlag. Her har jeg også spist det i dag *stappmett*
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2010 #5595 Skrevet 28. desember 2010 Pinnekjøtt... Bare så leit at kroppen min ikke vil ha kjøtt lenger... Du får spise litt for meg også du Suzy.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. desember 2010 #5597 Skrevet 29. desember 2010 Kikker også innom med Håper du får en fin dag! Snart litt fri igjen nå
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 #5598 Skrevet 29. desember 2010 Tror ikke jeg får nok pinnekjøtt denne jula....
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 #5599 Skrevet 29. desember 2010 Tror ikke jeg får pinnekjøtt en eneste gang denne jula...
Suzy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5600 Skrevet 29. desember 2010 Pinnekjøttet var fantastisk - akevitten likeså og i dag er hodet ikke fantastisk i det hele tatt... Men det var morsomt selskap - og igrunnen verdt et tungt hode i dag Sitter her og irriterer meg over norsk dubbing av Narnia-filmen (fanken!) og forsøker å jobbe litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå