Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hva skal jeg si - FFT? (Fnisete FjolleTiger)

Tilsammen blir det i allefall bare tull (eller BT?).

OHF og FFT... :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu...

Da er kalendergaver pakket og sendt (mangler tre, men de tar jeg på mandag) og jeg har lunsjet med venninna, laget meg julegavetabell i word (sirlig ført med de som alt er i boks og med de ideene jeg har til den enkelte), så nå syns jeg at jeg er ganske klar for helga faktisk.

Bør vel sitte en liten time til egentlig da.

Skrevet

Fredager kan bli skrekkelig morsomme... :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Imponert over kreativitet og humor her i dag! God fredag Suzy :)

Skrevet

Lørdag og sport på tv, fett hår og litt dusjvegring :ler: men må nok ta meg sammen og begynne på pynt av kroppen min snart. På tide med litt seriøst epilering her (blah) og ikke minst skrubb, kur og krem i massevis... Det er veldig deilig etterpå da, men nå er jeg så giddalaus så jeg egentlig bare vil sitte i sofaen og drikke kaffe sammen med KG-surf :roll:

Skal til venner på besøk i kveld og er litt i tvil om hvordan vi skal løse en aldri så liten håndballkrise. Kjæresten har så lyst til å se, men vennenne vi skal til i dag er helt uinteresserte i sport..så hva skal vi gjøre. Jeg har sagt til ham at vi jo kan komme senere enn avtalt, bare han sier fra, men vi får se :ler: Jeg er ikke så gira, så det er samme for meg egentlig.

Dusje nå da...?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Late lørdager er deilig! Hvis jeg ikke har noe på tapetet, elsker jeg å daffe rundt slik du har gjort i dag :)

Oi, jeg sympatiserer med kjæresten din altså! Håndballkampen er vel slutt rundt 19-19.30, så det går vel an å komme litt senere? Bare dere gir beskjed, bør vel det være helt ok?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God søndag :kaffekopp:

Håper dere hadde en koselig kveld sammen med venner i går, og at du får en lat og avslappende søndag :)

Skrevet

Tjobing!

Håper dere fikk en fin kveld i går!

Ble ingen håndballkamp på meg heller, men derimot en fantastisk kveld med gode venner. Og så får jeg jo med meg finalen i dag, og da er det en skikkelig vinn-vinn situasjon spør du meg!

:kaffekopp: og :veslejenta: i dag :nigo:

Skrevet

Her var det mye forkortelser for en stakkars trøtt trønder som har vært innom for å oppdatere seg :sjenert:

Skrevet

God mandagsmorgen!

Dvs det har vært en litt røff start på dagen for min del - hadde ikke marginene på min side og tross i at jeg løp for livet så rakk jeg akkurat ikke den første banen i dag og måtte stå ute i ett kvarter og vente på neste. Irritabelt og kun min egen feil selvsagt :roll: Sånn går det når man ikke tar hensyn til marginene.

Men jeg kom meg da frem og er på plass - litt uggen etter springmarsj på toppen av en solid posjon havregrøt - men, men :ler:

Koselig tur til venner og vi fikk hørt mesteparten av semifinalen på radio - og sett slutten da vi kom frem til vennene - og finalen i går så klart, så lykken var stor. Litt uggen i går, men ikke så ille. Kom meg i seng litt før elleve og sovnet rimelig fort, tror jeg, og egentlig ikke så ille trøtt i dag.

I dag skal jeg ut og handle julegaver - dvs jeg skal på oppussing av selvet og deretter handle julegaver. Har hudpleietime i dag OG vokstime - og skal altså få shoppet alle gavene så jeg ikke trenger tenke noe mer på det. Har skrevet liste og syns jeg har god kontroll på sakene, så får vi se om jeg rekker over alt.

Blir godt å være ferdig i allefall :bond:

Nå da...? Mer :kaffekopp: ? Litt jobb kanskje?

Forresten fått på plass en bra sak i en avis i dag og er STOLT. Glimrende arbeid om jeg skal si det selv :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Heftig start på mandagen, ser jeg! Godt du har litt egenpleie å se fram til i løpet av dagen da :)

Tenker det blir godt å bli ferdig med julegaver også!

Og gratulerer med sak i avisa - så stas da :)

God mandag :)

Skrevet

:kaffekopp:

Høres ut som en finfin helg! Og så deilig med et par skikkelig oppussingstimer i dag da! *misunnelig* Jeg gikk jo nærmest konkurs på frisørtimen om lørdag, så får ligge lavt ei stund her... :sjenert: Men lønninga er på konto, og det nærmer seg langhelg! :hoppe:

Gratulerer med artikkel!

Skrevet (endret)

Å herregud så t-dag i dag...

Jeg er så trøtt i dag og da klokka slo seg på gjorde det fysisk vondt, rett og slett.

Stresser på jobben og forsøker å få ferdig et prosjekt til jul - og jeg syns tiden er altfor knapp. Det må jo bare gå, så jeg får heller bruke noen timer i juledagene og prioritere hardt :sukk:

Det verste er å være avhengig av andre sine leveranser og måtte purre på dem - og du kan vedde på at det er jeg som får kjeften om det ikke er der :roll:

Handlet julegaver til den virkelig store gullmedalje i går. Var veldig flink og fikk unna masse, men kom for sent til polet, så i dag skal jeg få unna tre flasker vin, en ipod docking, et sett varme sokker og noe ekstra til kjæresten... og forhåpentligvis boka jeg hadde sett meg ut til mamma. Syns jeg handlet et lass i går, men enda ble det igjen så mye...

Også må jeg sende de siste tre kalendergavene i dag.

En dag til før jul hadde virkelig gjort seg nå :(

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen!

Ser ut til at :kaffekopp: er på sin plass i dag. Det er bare pyton å være så trøtt på morgenen!

Og jammen var du effektiv med julehandelen i går! Godt med alt som er i boks :)

Ha en fin t-dag!

Skrevet

God morgen!

Høres ut som effektive dager! :hoppe:

Håper du får kosa deg litt også...

:klem:

Skrevet

God morgen!

Høres ut som effektive dager! :hoppe:

Håper du får kosa deg litt også...

:klem:

Veldig lite kose seg-tid.

Jeg løper stort sett herfra til derfra.

Skrevet

I natt har jeg drømt at jeg har jobbet - hele natta :overrasket:

Jeg tror jeg er litt stresset...

Altfor lite søvn i natt også, men nå var det siste tidlige morgen på en stund. Ble sittende å se på Karate Kid i går og koste oss glugg ihjel, og tenkte at ei sekstimersnatt fra eller til...

I morra blir jeg hjemme til jeg skal på bussen og til hjemtraktene for å tappe ut litt blod og drikke kaffe med kjente, dele ut julegaver og "settle in" i huset hjemme.

Gleder meg til å feire jul hoa mamma kjenner jeg - og håper jeg finner litt julero.

I dag må jeg ut og fikse et par siste ting - egentlig bare bonus og ikke livsviktig, så skal jeg komme meg hjem til normal tid og være med kjæresten ut for å levere gaver.

Han sto på farten ut for å levere julekort da jeg kom hjem i går, men jeg var så sliten at jeg ikke orket være med. Jeg pakket det jeg hadde, dusjet og la meg rett ut på sofaen og der ble jeg. Orket ikke gjøre en dritt.

Får vel komme i gang nå...

Skrevet

:kaffekopp:

Tror det trengs en god :klem: i dag og masse :kaffekopp:

Må ikke slite deg helt ut nå, Suzy!

Skrevet

Begge deler var veldig deilig RR. Takk :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...