Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der var du over 3000 innlegg - juhu!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hva man kan feire en onsdag uten arbeidslyst... :ler:

Nå er det hjem for å hente mp3-spilleren og så en tur på trening! Det trengs! :trene:

Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på litt ellipse og styrke i dag.. Leeeeenge siden :flau:

Skrevet (endret)

God tren... jeg skulle jammen også ha svettet litt skikkelig igjen snart. Skal på yog ai kveld da og det er deilig, men det er siste gangen før jul jo!

Endret av Suzy
Skrevet

Håper du får en fin yogaøkt i kveld! :trene:

Skrevet

God morgen og velkommen til avdelingen for hjemmekontor :nigo:

Tok en kjapp kikk på kalenderen i går og jammen var den alldeles blank, så da tok jeg den korte veien til kontoret i dag. Deilig!

Sitter stort sett og legger inn tekster om dagen, så det er ikke noe jeg må være på kontoret for. Antagelig får jeg gjort minst like mye herfra og jeg sparer meg en time på "veien".

Yogaen var bra, kjennes det ut som. Jobbet tydeligvis hardt med trapesmusklene i går, for den er en tanke stram i dag gitt :ler: Ble litt amputert, for man får ikke stå i hodestående og skulderstående når man har mens. Dermed måtte jeg gjøre noe alternativt, som ikke er like utfordrende (eller gøy), men sånn er det. Nå er det juleferie dessverre.

Koselig middag med venninna først også - OG jeg har funnet noen småjentegaver, så jeg er klar til å lunsje med kusina på fredag og overrekke gaver til henne. Hurra.

Da mangler det bare å kjøpe de siste kalendergavene til datteren og sende, også må jeg vente på lønna for de siste gavene.

Stønn... støl!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Så deilig å kunne ha hjemmekontor en gang i blant! Må jo være godt å slippe stress og pes med kollektivt i byen, og bare sette seg ved kontorpulten hjemme :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Hjemmekontor er helt topp, men nå må jeg snart ut i blåsten for å kjøpe litt mat :fryser:

Har faktisk hatt en skikkelig effektiv dag også. Jobber bra når jeg sitter i fred og ro for meg selv.

Også hører jeg på god musikk...

Jeg elsker denne teksten:

"Those people who surround you

Only want to see you weak enough to crawl

They'll lie for you decide for you

And buy up all your rights and all your wrongs

And they'll try to stop your singing

In the middle of your song

For they do not want you free

And they will not make you strong

But only drag you down

In the hole they're coming from

They say you are foolish in wanting the sun

Say you are selfish in learning to run

And they'll tell you that the darkness

Is a blessing in disguise

For you never have to notice

If you're sighted or you're blind

And they'll do their best

To keep you from the light"

Nei, nå må jeg ut.... gruer!

Skrevet

Her er det mer "gjemmekontor" (les: gjemmer meg fremdeles på kontoret...)

Herlig med litt trøbbel på jobb! :sukk:

Håper du har en fin kveld, Suzy!

:klem:

Skrevet

Stakkars fuglen som ble gjemt på kontoret :overrasket: Håper du ble funnet før natta!

:fnise:

God morgen!

Eneste grunen til munterhet på en grøssekald morgen er at det er faktisk fredag - tredje fredag i advent :nigo: - og jeg tenkte, mens jeg kjempet meg ut fra den varme dyna, at jeg kan ligge så leeenge jeg vil i morra.

I dag skal jeg treffe bestekusina til lang lunsj og gleder meg veldig. Håper å få sendt kalenderpakker til barnet før den tid også, så er resten av adventstiden redda :ler:

Kom plutselig på en genial gave til kjæresten sin datter også - så nå mangler jeg egentlig bare et eller annet smart til pappa (han er umulig å handle til), så er lista komplett og jeg er klar til å shoppe på mandag etter jobben. Nå begynner jeg å føle at jeg har kontroll her. Du verden :klø:

Men mer :kaffekopp: må til.

Skrevet (endret)

Forresten... har fått litt youtube-kick :ler:

Moons and junes and ferris wheels,

the dizzy dancing way you feel

As every fairy tale comes real; I've looked at love that way.

But now it's just another show.

you leave 'em laughing when you go

And if you care, don't let them know, don't give yourself away.

I've looked at love from both sides now,

From give and take, and still somehow

It's love's illusions I recall.

I really don't know love at all.

:rødme:

Endret av Suzy
Skrevet

Kjempehumør samt en følelse av kontroll. Dette er jo supert! :hoppe:

Og å sove leeenge i morra skal bli helt fantastisk (ok, så har jeg frisørtime som jeg må rekke da... men skal sove lengre enn 0545 uansett!). Tredje fredag i advent i dag, og fjerde lørdag i advent i morra. Fasinerende :nigo:

Skrevet

Tredje fredag i advent i dag, og fjerde lørdag i advent i morra. Fasinerende :nigo:

Jaggu... det var litt spennende faktisk :ler:

Sammen er vi dynamitt når det gjelder å finne ut av ikke-oppdagede kalenderfenomener. Du verden, du verden :jepp:

Skrevet

:hoho:

Jepp! Og vi kan vel være enige om at det har vært VEL mye fokus på disse søndagene i advent? Savner mer fokus på andre dager, spesielt FREDAG (er jo ukas beste dag!).

Kanskje vi skulle stifte Forum for I-OKF? :klø:

Utrolig hva to "sokke-trøtte" vesner kan koke i hop en fredag...

Skrevet

:hoho:

Vi kan i allefall si vi er kreative.

Er I-OKF den nye UFO'en kanskje?

Skrevet (endret)

:skratte:

Tror kanskje det vil være en UFO for alle andre enn oss to i alle fall...

Skissert samtale:

Suzy: Du RR, la du merke til at det var en skikkelig I-OKF forrige torsdag?

RR: Jepp, og det er en skam at det fremdeles er en I-OKF og ikke en N-OKF eller VKF (N-nylig, V-veletablert... Red.anm :sjenert: )

:ler:

Endret av Roadrunner
Skrevet
:kaklehone: <--- overtrøtt helgeklar fuggel (blir det en OHF?)
Skrevet

:kaklehone: <--- overtrøtt helgeklar fuggel (blir det en OHF?)

Og hva skal jeg si - FFT? (Fnisete FjolleTiger)

Tilsammen blir det i allefall bare tull (eller BT?).

Skrevet

Det har dukket opp en ny I-OKF!

SFFL - Siste fredag før lønning

Hvordan kan det ha seg at denne merkedagen ikke er behørig merket fra før? Alle snakker om lønningspils og lønningspizza og lønningsditt og lønningsdatt, men alt dette foregår gjerne ETTER at man har fått lønn (evt samme dag). Men er det ikke noe heeeelt spesielt med SFFL også? Jeg synes det... :sjenert:

*kaster stadige blikk mot klokka*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...