Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kun pratemaskin når det er snakk om yoga? :klø: :sjenert:

:skratte:

Vi er visst to eksemplarer av den stille og forsagte typen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun pratemaskin når det er snakk om yoga? :klø: :sjenert:

Vi er visst to eksemplarer av den stille og forsagte typen...

Kanskje pratemaskin om det meste kanskje... og nå har du jo sett meg live også :sjenert:

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor friskluftanlegget går for fullt og blåser frisk bris tvers over pulten min når det er grisekaldt ute og inne - og behovet er rolig tilsig av varmt??!! :kjefte:

Det var dagens frustert.

Alt onsdag. Langdag i dag - rett på yoga klokka 18 og dermed må jeg fylle tida med et eller annet. Tenker jeg blir sittende her og knotre, for det er mer enn nok å drive med om dagen, dessuten blir jeg borte endel i morgen. Jeg skal på mammografi og i brevet sto det at jeg måtte beregne at det kom til å ta opp til to timer... :overrasket: Og i tillegg tar det sikkert litt tid å komme seg opp dit (hvilket minner meg om at jeg må undersøke hvordan i helsike jeg kommer meg opp dit :ler:)

Må ha litt mer kaffe og ta på meg jakk, tror jeg. Brr! :fryser: Jeg frøs mindre ute i dag.

Skrevet

Frisk, kald bris inne? :fryser:

Høres ikke særlig bra ut! *sender over litt varme og en :kaffekopp: *

God morgen forresten!

:klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

God morgen :kaffekopp:

Frisk bris inne når det er så kaldt ute?! Hva slags arbeidsplass er det du har? :ler:

Ble du innkalt til mammografi, eller har du bestilt time selv? Trodde ikke man ble innkalt før etter man er fyllt 45, men jeg har jo tenkt tanken på at det er en smart ting å gjøre, uansett, når man er blitt litt mer voksen.

Jeg får tett oppfølging fordi jeg har celleforandringer, så da skulle en tro at mammografi var viktig også.

God onsdag til deg!

Endret av Purple Haze
Skrevet

Frisk bris virker fullstendig overflødig akkurat nå, men jeg tror dette varmesystemet er litt ute og kjøre, rett og slett :ler:

Jeg har bedt om time til mammografi selv.

Jeg hadde en brystreduksjon for omtrnt tre år siden og i forbindelse med det hadde jeg en skikkelig infeksjon i operasjonssåret på det ene brystet. Det ble så ille at jeg måtte på sjukehuset og få pumpet ut verk av det, for det hadde kapslet seg inn en diger klump med gørr, men etter det og litt antibiotika så ble det bra. Men i år har jeg oppdaget en liten kul i området der infeksjonen var og en hevelse på utsiden, samt at det har blitt rødt i området. Det har dukket opp og gått vekk igjen et par ganger - men i høst var det ganske tydelig og jeg ble litt bekymret.

Jeg gikk til legen som opererte meg med det og han ga meg antibiotika og ba meg gå til faslege og be om henvisning til mammografi. Han mente det var en betennelse og at det kunne være noe der - neppe farlig - men lurt å sjekke.

Så dermed har jeg fått time og skal finne ut av hva det er.

Jeg er ikke noe bekymret for kreft eller noe slikt, men tror kanksje det kan være noe innkapslet der og det er jo ikke bra. Akkurat nå¨er det ikke rødt og betent, så vi får se om de finner noe...

Forresten - jeg lengter tilbake: post-3412-0-62489100-1291794589_thumb.jp

Gjest Purple Haze
Skrevet

Da skjønner jeg godt at du vil sjekke litt nærmere. Det er nok veldig lurt, også slipper du bekymre deg for om det skulle være noe alvorlig :)

Herlig bilde, skjønner godt at du lengter tilbake!

Skrevet

Sukk.. det føles umåtelig fjernt akkurat nå gitt her jeg sitter og fryser...

Skrevet

Jeg har begynt å pønske på om datteren kan ha migrene jeg gitt....

Hun har slitt en stund med litt vage problemer. Innimellom reagerer hun veldig på mat og matlukt, hun blir kvalm av lukt og kan kaste opp hele netter i blant (dager og så klart :roll:), og hun er sliten og slapp. Det går mye utover dagliglivet hennes og hun har vært hos lege mange ganger med dette og de forsøker å finne ut av det - uten å ha kommet i nærheten så langt.

Hun har stadig hodepine også og nettopp det - kombinert med uopplagthet, kvalme, ømfintlighet for lukter osv osv... det kan faktisk være migrene. Har bedt henne skrive opp når hun er dårlig nå og litt detaljer om hvordan det starter og om det er hodepine også. Så får vi se...

Jeg er virkelig ikke helt med i dag. Ting går smått med meg gitt.

Skrevet

Da sitter jeg og spiser en slags ettermiddagslunsj mens jeg lurer på om jeg skal dra opp og få meg en soltime før yogaen eller ikke... Det hadde antagelig vært skikkelig deilig med litt sol nå for å friske litt på den allerede falmende kuløren i fjeset og for å få varmen helt inn i beina igjen.

Sikkert litt bortkastede penger å ta sol, da men....

Kan nå uansett godt sitte her en god stund til før jeg drar opp. Gooood tid i dag.

Bør være litt effektiv en halvtime nå, så må jeg få lov til å gå av meg selv.

Skrevet

Det ble ikke noe sol på meg i går. Gad ikke å kle av og på meg alt jeg hadde på enda en gang i går :ler:

Tidlig på jobb i dag også. Skjønner ikke hva det er med meg, men jeg har kommet inn i en vane med å våkne klokka 5:40 hver eneste dag. Det betyr vel at jeg er uthvilt antar jeg :vetikke:

Skal på mammografi i dag og gruer meg. Det er ikke noe behagelige greier også er jeg litt redd de skal ta en vevsprøve også, for det kan umulig være behagelig :tristbla:

Har et par ting som bør være ferdig før jeg må gå, så jeg får vel få opp dampen her :bond:

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Lykke til med mammografi idag :klem: Skal sende noen varme tanker og så håper jeg det går bra.

Må si jeg misunner deg opplagtheten om morgenen... Skulle gjerne hatt et snev av sånt! :jepp: Men men...

:kaffekopp: får gjøre susen

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper mamografi går bedre enn du frykter. Ønsker deg masse lykke til med det, og at resultatene viser at alt er bra med deg!

Skrevet

Det gikk bedre enn fryktet. Mye mindre ubehag nå en forrige gang jeg tok og jeg er frisk som en fisk og ikke noe er galt - så da er vel den røde kulen bare noe jeg må lære meg å leve med fra tid til annen... :vetikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt å høre at alt gikk fint, og at du er i orden :) Håper den kulen forsvinner for godt!

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fredag.... ----> HELG! :danse:

Håper du får en finfin helg, Suzy! Kos deg masse!

Skrevet

God morgen!

På plass med en bag stappfull av feriegaver og med planer om å komme meg på bussen fortere enn svint i dag :nigo:

Gleder meg til å komme hjem og se huset, sove i senga mi et par netter, skravel med datteren og strø om meg med gaver av diverse slag barn og mamma blant annet. Kjærsten blir igjen her inne. Følte på meg at han ikke hadde noe lyst til å dra opp denne gangen og faktisk var det helt ok for meg. Kjenner det er greit å være oppe alene og ha et par dager for meg selv også.

Skal på fest med tidligere kollegaer i morgen og gleder meg veldig til det også. Blir koselig å se folk igjen og å feste litt :jepp:

Men nå må jeg ha mer :kaffekopp:

Skrevet
:vinke: jeg er en ustabil dagbokgjest som titter innom for å ønske deg god tur hjem, og god fest! :)
Skrevet

:vinke: jeg er en ustabil dagbokgjest som titter innom for å ønske deg god tur hjem, og god fest! :)

Ustabil og utrolig velkommen like fullt :nigo:

Skrevet

God tur hjemover, Suzy!

Høres ut som en kjempekoselig helg, med fest, dattertid og litt egentid. Trengs av og til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...