*appifany* Skrevet 19. november 2010 #5441 Skrevet 19. november 2010 Innom for å ønske deg en god tur!
Suzy Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5442 Skrevet 19. november 2010 Drikker kaffe og venter på min tur på badet. Ikke engang reisefeber, merkelig nok, men det kommer vel. God helg og gode uker dame
Roadrunner Skrevet 19. november 2010 #5443 Skrevet 19. november 2010 Ha en fantastisk ferie!!! Kos dere, og slapp av!
Roadrunner Skrevet 1. desember 2010 #5446 Skrevet 1. desember 2010 Håper dere nyter de siste dagene, og har det supert!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2010 #5447 Skrevet 4. desember 2010 Snart så Suzy kommer hjem nå. Håper dere har hatt en fantastisk tur!
Suzy Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5449 Skrevet 6. desember 2010 Og da var a tilbake gitt God morgen damer! Da satt jeg her med verdens fulleste epostkonto og tenker at det sikkert er like greit at jeg la meg halv åtte i går kveld og sov helt gjennom til i dag Jeg er i allefall våken og opplagt. Turen har vært utrolig bra. Thailand er et fantastisk land når det gjelder vennlighet, service og begrepet "smilets land" er virkelig ikke noen overdrivelse. Jøsses! En stakkars nordmann med intimsone flere meter utenfor seg kan jo få sjokk av mindre. Her klemmes og smiles og kysses det - og generøsiteten med tid og mellommenneskelighet er det ikke mulig å beskrive. Jeg mener - når dama som selger donuts på stranda kysser og klemmer deg og ønsker deg god tur hjem... ja da har man ikke bare vært rundhåndet med tipsen - da er det noe med folkene også. Kjæresten ble dessverre skikkelig magesjuk den første uka og slet med det hele resten av turen. Han var ikke direkte sjuk mer enn det første døgnet, men hadde løs mage og var mye uvel etterpå. Jeg fikk tak i medisiner til ham (det er på en måte ikke noe problem å handle medisiner der gitt - du får alt over disk på apoteket) og han ble mye bedre. Tenker det stabiliserer seg helt nå som vi er hjemme igjen. Vi hadde stort sett veldig fint vær, men det kom et regnskyll stort sett hver eneste dag uansett. Vi hadde noen dager med dis og lette skyer den siste uka og da var det faktisk skikkelig deilig å ligge på standa, for det ble ikke så varmt at man ble helt desperat og det gikk an å ligge uten å bli brent. Jeg er brun og fin - veldig brun til meg å være - og har sett og opplevd masse. Jeg vil til Thailand igjen altså! Det var vel det. Litt mer kaffe nå - hvor blir det av dagslyset
Suzy Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5450 Skrevet 6. desember 2010 God morgen! God morgen og takk for i går! KOSELIG!!!!
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 #5451 Skrevet 6. desember 2010 Kjempekoselig! Og selv takk! Knall at dere tok turen og tiden til et lite møte! Tida gikk bare altfor fort
Suzy Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5453 Skrevet 6. desember 2010 Da var jeg i det minste gjennom mailen og har begynt å gjøre noe.... Føler meg litt sånn på siden av saker og ting akkurat nå, men det går seg nok til utover uka, tenker jeg. Merkelig at det kan føles som man på en måte har vært vekk en evighet og på den andre siden ikke vært vekk i det hele tatt - på en gang.
Skravla Skrevet 6. desember 2010 #5454 Skrevet 6. desember 2010 Så bra du holdt deg våken i går og fikk sove godt og lenge i natt. Husk å sende PM med viktige detaljer da!
Store My Skrevet 6. desember 2010 #5455 Skrevet 6. desember 2010 Så godt å lese at dere har hatt en fin tur. Og jeg må si at jeg er litt sjalu på brunfargen din, altså (og på turen, selvfølgelig).
Suzy Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5456 Skrevet 7. desember 2010 Husk å sende PM med viktige detaljer da! Takk for påminnelsen!
Suzy Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5457 Skrevet 7. desember 2010 Da var det morran igjen og i dag tror jeg at jeg har satt norgesrekord i klær. Det kjennes som jeg har på meg alle klærne jeg eier og har med ull alle plasser og lag på lag, men fanken heller - jeg gidder ikke fryse. På jobb tidlig i dag. Våknet veldig uthvilt i dag også, i god tid før klokka, og plutselig var jeg ferdig ti minutter tidligere enn beregnet og dermed rakk jeg banen før den jeg hadde tenkt å ta og var her kvart over sju som førstemann Skikkelig støl i diverste kroppsdeler i dag, kjenner jeg. Yoga i går, såklart, og det var tøffe saker etter fjorten rolige dager. Aj, aj, aj... Jeg skulle ha trent mer i løpet av ukene. To dager med yoga er for lite, men jeg klør meg i hodet og lurer på hvordan jeg skal få til mer.... Får se om jeg får med meg matta innover til helga og kan trene litt hjemme også. Har program, men har bare ikke gjort noe enda. Skal jeg få noe skikkelig fremgang, så tror jeg at det må litt egentrening til, rett og slett. Syns det blåser kaldt på kontoret i dag... Grøss... Litt mer så får jeg vel begynne å virke på ordentlig.
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2010 #5458 Skrevet 7. desember 2010 Påfyll? Herlig å lese om turen. Og jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært en tur vekk fra snø og is jeg også...
Roadrunner Skrevet 7. desember 2010 #5459 Skrevet 7. desember 2010 God morgen! Flink du er som hiver deg over yogaen ved første anledning! Er gjerne tungt å komme igang etter ferien, men er nok bare et par økter, så er du tilbake i gammelt driv. Jeg har kommet litt ut av det hele her...
Suzy Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5460 Skrevet 7. desember 2010 God morgen! Flink du er som hiver deg over yogaen ved første anledning! Er gjerne tungt å komme igang etter ferien, men er nok bare et par økter, så er du tilbake i gammelt driv. Jeg har kommet litt ut av det hele her... Takk, men jeg har gledet meg i flere dager til å komme meg på yogaen igjen, så det er ikke noe tiltak gitt Kommer nok i gjenge, men ikke så mye mer, mistenker jeg. Jeg syns liksom jeg ikke får noen særlig fremgang i yogaen nå, for det blir litt for sjelden. Syns jeg holder ved like snarere enn å avansere og det er litt frustrerende. Det er et tålmodighetsarbeid å bli bedre i praksisen sin uansett, men jeg merker fremgang selv om den er aldri så liten, og i høst syns jeg ikke jeg har hatt nok av den... Men det er snakk om å ta tak i det selv og gjøre noe med det. jeg vil bli sterkere. Bla, bla... jeg blir en pratemaskin når jeg begynner med den yogaen altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå