Skravla Skrevet 17. november 2010 #5421 Skrevet 17. november 2010 (endret) Vi må få til noe den 5. Sender også PM med mobilnr til fuggel'n Endret 17. november 2010 av Skravla
Suzy Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5422 Skrevet 17. november 2010 Vi må få til noe den 5. Sender også PM med mobilnr til fuggel'n Bra! Jeg kommer hjem klokka halv sju på morran den dagen, så det er sikkert lurt med et eller annet som holder meg våken utover dagen
Roadrunner Skrevet 17. november 2010 #5423 Skrevet 17. november 2010 Jeg har sendt PM til dere begge, så da bør vi være sikret på mobilfronten Men tror ikke jeg er helt klar kl 07 om morgenen, Suzy Men et lite møte på formiddagen hadde kanskje ikke vært dumt? 12-tida feks? Vi reiser nok ikke så sent sørover igjen, har noen timer i bil foran oss. Hvorfor er jeg fremdeles på jobb? :klø: Fordi dagen har gått i et.... Vil hjem! NÅ!!!
Skravla Skrevet 17. november 2010 #5424 Skrevet 17. november 2010 Da sliter vi...... det er jo så vanskelig for oss å få sagt noe. Men det er sikkert greit å sove på en kafe i byen også.
Suzy Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5425 Skrevet 17. november 2010 Jeg har sendt PM til dere begge, så da bør vi være sikret på mobilfronten Men tror ikke jeg er helt klar kl 07 om morgenen, Suzy Men et lite møte på formiddagen hadde kanskje ikke vært dumt? 12-tida feks? Vi reiser nok ikke så sent sørover igjen, har noen timer i bil foran oss. Hvorfor er jeg fremdeles på jobb? :klø: Fordi dagen har gått i et.... Vil hjem! NÅ!!! jeg er vel neppe klar for å gå i byen klokka sju heller - må i det minste komme meg hjem først. Vi lander halv sju men i 12-tida går nok bra, tenker jeg.
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2010 #5426 Skrevet 17. november 2010 Jenta blir vel aldri for stor for pakkekalender. Jeg har passert 40 og kjøper fremdeles sjokoladekalender til meg selv.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #5427 Skrevet 18. november 2010 God morgen To dager - jeg sier ikke mer!!
Suzy Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5428 Skrevet 18. november 2010 God morgen! To dager ja... Egentlig er det bare en, for vi reiser jo midt på dagen i morgen Jeg er helt i sjokk! Og det kiler i magen altså Har ikke pakket en dritt, men det skal jeg gjøre i kveld har jeg tenkt. Har ikke engang en plan Og jeg som pleier å ha planlagt så mye sånt i lang tid på forhånd...? Hjelpe meg. Men ti kalendergaver er i boks og pakket i en diiger konvolutt og jeg skal sendes i dag. Hurra! Da kan jeg bruke fire dager på å få på plass noen fler når jeg kommer hjem Så får vi se om jeg kommer i mål med jobb i dag da. Stressa i magen i dag, kjenner jeg. Hørte på på vei til jobb i dag.. Tori er virkelig dama si. Fantastisk. Mer
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 #5429 Skrevet 18. november 2010 (endret) God morgen! The final countdown - TO dager! Edit: EN dag!!! Endret 18. november 2010 av Roadrunner
Skravla Skrevet 18. november 2010 #5430 Skrevet 18. november 2010 God ferie, Syzy-snuppa. Kos deg masse!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #5432 Skrevet 18. november 2010 Pust med magen, Suzy, pust med magen. Dette går så fint vettu Og om et døgn er du på vei til Thailand
Suzy Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5433 Skrevet 18. november 2010 Pust med magen, Suzy, pust med magen. Dette går så fint vettu Og om et døgn er du på vei til Thailand Det hjalp ikke i det hele tatt! Bare ett døgn. Bare noen timer igjen av arbeidsdagen!! IIIK! Det går i full fart her i dag, må jeg si. Hadde tenkt jeg skulle rekke å sitte litt stille og rolig og legge inn regninger også i dag, men neida... Lønna kommer i morra og da er det greit å ha lagt inn utgiftene også - før man reiser ut i verden. Åh.. nå begynner jeg å blir tom i hodet....
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #5434 Skrevet 18. november 2010 Beklager, prøvde bare å få deg litt roligere, også oppnådde jeg det motsatte Håper du føler du har litt mer kontroll ut over kvelden, når du får begynt å pakke. Også benytter jeg anledningen til å ønske dere en kjempefin tur! Kos dere masse
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 #5435 Skrevet 18. november 2010 Bare innom for å ønske en strålende tur til Thailand, Suzy! Senk skuldrene, slapp av og NYT fridagene, finværet, og opplevelsen. Vi kommer til å savne deg, men plutselig er du tilbake igjen!
Suzy Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5436 Skrevet 18. november 2010 Mye roligere nå gitt Spist middag - mer eller mindre pakket og nå er alle regninger lagt inn til betaling (og det skal være igjen penger på kontoen til ferie også Vi har god tid i morgen tidlig også heldigvis, så vi kan sove litt lenge og spise i fred og ro før vi drar. Nå er jeg ganske glad, rett og slett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå