Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Og gjett om!

Bare været blir bra... Det bekymrer meg altså! :tristbla:

Det er ikke regntid i Thailand nå, vel?

Satser alt på at dere får fint vær hele tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk det er mindre enn en uke til du reiser nå. :hoppe:

Skrevet

Ja om ei uke ER vi der :overrasket:

Det er ikke regntid i Thailand nå, vel?

Satser alt på at dere får fint vær hele tiden!

Nei det er ikke regntid lenger - november er regnet som den første måneden i den tørre tiden, men når jeg ser på værvarslene for området så ser det ut til å være meldt mye regn. Stusselig! Vil jo ikke ha det! :nei:

Men det er ingenting vi får gjort med det, så jeg forsøker å ikke stresse med det og heller bare tenke positivt.

Rolig helg. Hadde planlagt å bake frokostrundstykker i dag, men da jeg tok frem ingrediensene fant jeg ikke gjæret - og jeg vet vi kjøpte det, så jeg skjønner ikke hvor det kan ha blitt av :vetikke: Kjæresten hadde ikke noen teori, så da ble det ikke frokostboller nei. Får prøve igjen på tirsdag.

Skal bort på middag klokka 18 og det er både behagelig og hyggelig. Godt å slippe å finne på noe og hyggelig med selskapeligheter :)

Må komme oss hjem i bruktbar tid i kveld, for jeg skal hjemover i morra og kjæresten skal opp og gjøre en jobb hos noen folk. Da må man passe på å ikke få i seg for mye :vin: eller være oppe for sent.

Siste hjemtur i morgen på en stund. Får truffet ei venninne og brukt litt tid på datteren før jeg reiser. Må få prioritert en tur med henne ett eller annet sted også - til våren tenker jeg - for vi har liksom ikke vært på noen skikkelig tur på lenge. Ikke siden USA forrige sommer... Sukk.. å være mamma er å ha konstant svart samvittighet for alt man unner seg :roll:

Fotball på tv.... kjeeeeeeeeeeeeeeet... :snurt:

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper været blir bra mens dere er i Thailand, til tross for dårlige varsler nå!

Kjedelig om en skulle få dårlig vær på en slik tur.

Kos dere masse på middag i kveld. Deilig å bli invitert bort og få alt servert.

Og kos deg med datteren i morgen. :)

Skrevet

God ettermiddag!

Først nå er jeg på plass på kontoret etter en busstur og en liten runde med ærend hjemme i dag. Tok bussen hjem midt på dagen i går og fikk en bra og passe lang dag sammen med datteren i går. Ei venninne hentet meg på bussen og ble med hjem på te og mamma kom også innom en tur utpå kvelden, så jeg fikk mye ut av det knappe døgnet på tur :ler:

I dag var jeg oppe klokka sju og sa hade til datteren før jeg fikset frokost og meg selv. Så kom en tidligere kollega med noen sekker ved til oss - jeg har spurt tidligere om han kanskje hadde noen til overs og det ordnet seg. Så da skulle barnet være trygt og varmt til langt over jul :)

Så kom jeg meg til sentrum og hentet kontaktlinser for en måned pluss en resept hos legen også var det bare å ta seg til bussen og fosse innover igjen. Og her er jeg.

Stakkars kjæresten har tatt på seg en ekstrajobb som han begynte med i går. Håper var å få gjort mye da og bli ferdig innen onsdag i allefall, men så fikk han ikke gjort det han hadede tenkt og må sannsynligvis jobbe hver kveld denne uka - stakkar :( Men da gjør det jo ikke noe at jeg drar på yoga i allefall - også kan jo jeg for en gangs skyld slippe til foran grytene :nigo:

Også er det fire dager igjen :hoppe:

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Må innrømme at jeg jukset litt og bare leste de 3 siste sidene. Men jeg har i alle fall fått med meg at du gleder deg til Thailand, og det skjønner jeg godt. Alle jeg har snakket med som har vært der har bare positive ting å si.

Angående det forvunnede gjæret: jeg tipper at det ble igjen i butikken. Jeg har jobbet i dagligvarebutikk og det er utrolig mye gjær som "gjemmer" seg nederst i hjørnet på båndet så kundene ikke ser det når de pakker varene, og gjæret blir derfor værende igjen i butiken.

Skrevet

God morgen!

Skjønt så god er den da virkelig ikke - jeg er t-trøtt i dag og skikkelig tung i kroppen. Alt har sin forklaring - i første del a mens og dermed litt ballong og utafor, med tilhørende bekkenmurring, men det går jo over. Får forsøke å våkne først, så skal vi se :ler:

Koselig å se deg My :goodbye: Og du har sikkert rett i det gjæret. Kan nesten ikke være noen annen forklaring heller, og så langt har det ikke blitt noen rundstykker :ler: Kanskje jeg prøver i dag?

Deilig yoga i går - som vanlig. Og i går hadde jeg - under over alle under - virabhadrasana 3 på gang! Såvidt litt en liten stund i allefall og mye mer enn jeg har hatt før. Det hjelper å øve! :jepp:

Sukk.. må ha mere :kaffekopp: nå altså...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Håper dagen kommer seg etter hvert! Og egentlig kjekt at mensen meldte seg nå, så slipper du den i Thailand :)

4 dager - am I right? :)

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

dobbelt...

Endret av Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Er her fremdeles, bare ikke så skrekkelig delaktig i bøkene om dagen!

:klem:

Skrevet (endret)

Jepp fire dager :nigo: - det er inklusive i dag og reisedagen altså :nigo:

Og mensen er timet :ler:

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hadde en mistanke om at du hadde timet mensen :ler:

Og nå er denne dagen snart over, så nå kan vi si tre dager!

Skrevet

3 dager! :dåne:

Heldiggrisen! *lett smågrønn*

Reisefeber? :klø:

Det burde du ha... :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Travel Suzy om dagen? Lite å se til deg her inne, men du styrer vel på med forberedelser til ferie!

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

I dag har jeg i sannhet vært en morgentiger. Opp klokka halv seks for å sitte på til byen med kjæresten i dag - og var på jobb før sju. Skulle ned og intervjue en fyr klokka litt over sju i dag, så da var det bare å være på plass tidlig.

Merkelig nok har det gjort noe med humøret også - deilig å få skyss i varm bil hele veien til byen, selv om det betydde MYE lenger å gå i sur, sur byvind og seks kalde grader - og deilig å møte en blid fyr for intervju før åtte om morran - og deilig å komem inn igjen på jobben til varm kaffe og glade kollegaer - og deilig å endelig ha ting under kontroll her - jeg tror jeg blir ferdig før ferien nå. Tror det. Er blid! :strix:

I går handlet jeg diverse kalendergaver til datteren som jeg har tenkt å sende før jeg reiser på ferie. Vel er hun 18 og liksom voksen, men julekalender blir hun nok glad for uansett, tenker jeg ;) Har funnet gaver for de seks første dagene, men tror jeg trenger et par til. Jeg er tross alt ikke hjemme før den 5. og da er ingen butikker åpene og jeg rekker ikke sende fler før ut i uka - så da må det bli noen til. Får ta en runde i lunsjen og deretter postlegge alt sammen så hun får det i tide :nigo:

Jeg kjenenr jeg blir glad langt inn i mammahjertet med tanke på hvor overrasket hun kommer til å bli :fnise:

Hva mer? Satser knallhardt på siste yogatime før ferien i kveld, selv om jeg kommer hjem langt utpå. Trenger den, kjenner jeg.

Skulel ha begynt å pakke i går, men gad ikke. Tar det i morgen - rekker det fint da, tenker jeg.

Nå får jeg vel jobbe? Eller kanskje ta en liiiten KG-surf først vel?

Skrevet

Så herlig å lese om den gode starten på dagen din.

Og jeg er sikker på at jenta di blir kjempeglad for gavekalender. :)

Skrevet

Så koselig med gavekalender! :hoppe:

Man blir vel egentlig aldri for gammel for sånt? :klø:

Håper dagen fortsetter liker bra!

Forresten, sender du et livstegn om vi skulle forsøke å få til noe 5.des? Et mobnr eller noe som jeg kan nå deg på når helga plutselig nærer seg :)

Skrevet

Så koselig med gavekalender! :hoppe:

Man blir vel egentlig aldri for gammel for sånt? :klø:

Håper dagen fortsetter liker bra!

Forresten, sender du et livstegn om vi skulle forsøke å få til noe 5.des? Et mobnr eller noe som jeg kan nå deg på når helga plutselig nærer seg :)

Det var godt du sa! Jeg tenkte på det her om dagen, men nå hadde det forsvunnet gitt.

PM'er deg mobilnummeret mitt så kan du sende ditt - da kan vi jo få til noe den 5. :))

Skrevet

Phuu... nå begynner jeg å bli lovlig trøtt i hodet gitt...

Kom meg ikke ut i lunsjen for å kjøpe adventsgave, så jeg tar det etter jobb. Har veldig god tid uansett for jeg skal jo opp på yoga først kvart over seks... :roll: Akkurat i dag skulle jeg virkelig ønske den timen startet fem eller noe.

Nuhvel... litt mer jobb her nå, så stikker jeg vekk for dagen og er rimelig fornøyd med egen innsats :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...