Supramundane Skrevet 9. november 2010 #5381 Skrevet 9. november 2010 Åhhh, 2kg! Det er så deilig når man går på vekten og ser sånne tall!! Jeg er fortsatt grønn av misunnelse for den Thailandturen, selv om jeg unner deg den i samme slengen. Ambivalent, neida.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #5382 Skrevet 10. november 2010 God morgen! Titter innom med en og ønsker deg en fin onsdag
Suzy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #5383 Skrevet 10. november 2010 God morgen! På plass og klar for en lang dag. Sen yoga i dag så jeg kommer til å blir sittende på jobb frem til ca kvart på seks i kveld før jeg stikker dit, tenker jeg. Det betyr nå heldigvis at jeg får gjort litt og at jeg får unna meg noe (det BØR det i allefall). Først hjemme rundt halv ni i kveld og det er i seneste laget, men den timen er artig og utfordrende og verdt det. Ja det var deilig med to kilo ned, sjøl om det er en dråpe i havet. Orker ikke stresse med vektnedgang akkurat nå. Det er slitsomt når vi bor sammen og jeg ikke er den som er ansvarlig for maten mesteparten av tiden. Vurderer en sving hjemom en dag, men usikker på når. Må egentlig hente mer linser (så jeg ikke går tom i Thailand) og sjekke at bil, ved og litt andre ting er OK før jeg tar ferie... Kanskje søndag til mandag kunne være noe? Lyst til å se ungen før jeg drar også.... Nuvel. Nå må jeg ha mer kaffe og i dag er jeg sulten! Har ikke tid til å spise hele tiden heller
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2010 #5384 Skrevet 10. november 2010 Noen av oss tenker visst mer på mat enn andre. Når jeg leste at du skulle hente linser for å ha med til Thailand, skjønte jeg liksom ikke hvorfor du skulle ha med deg mat dit. Men det gikk opp for meg at det handlet om kontaktlinser og ikke linser til å spise...
Suzy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #5385 Skrevet 10. november 2010 Noen av oss tenker visst mer på mat enn andre. Når jeg leste at du skulle hente linser for å ha med til Thailand, skjønte jeg liksom ikke hvorfor du skulle ha med deg mat dit. Men det gikk opp for meg at det handlet om kontaktlinser og ikke linser til å spise...
Suzy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #5386 Skrevet 10. november 2010 Åååhhh.. stønn! Nå kjeder jeg vettet av meg! Orker ikke jobbe noe mer, for nå er hodet helt fullt (evt tomt) og jeg klarer ikke formulere en dritt mer. Yoga om førtifem minutter, så det er liksom litt tidlig å dra. Tar meg gjerne et kvarter fra dør til dør og det er noe drøyt å sitte der og vente en halvtime. Neste onsdag skal jeg ha en avtale i allefall, for dette her er drittkjedelig. Har sett på russebildene til ungen på nett i dag. Et par av dem er virkelig skikkelig fine, så jeg tror det blir julegaver til div slektninger av dem. Det blir bra Ahh... bare en halvtime igjen. Da kan jeg snart begynne å logge saaakte av her
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #5387 Skrevet 10. november 2010 Skjønner godt at motivasjonen er dalende på slutten av en lang dag. Du får surre litt på KG for å få tiden til å gå før yoga Russebilder må jo bli en kjempefin julegave! Min yngste er også russ nå. De går en hektisk og morsom tid i møte
Roadrunner Skrevet 10. november 2010 #5388 Skrevet 10. november 2010 Håper du koser deg på yogaen, og at det er verdt ventetida! Mener å huske at onsdagene er de veldig-bra-yogadagene?
Suzy Skrevet 11. november 2010 Forfatter #5391 Skrevet 11. november 2010 God morgen - eller...? Skikkelig t-dag i dag gitt og jeg er trøtt som en dupp Det har jo uten tvil noe med at jeg ikke kommer meg i seng tidsnok, så det nytter vel ikke sutre og i dag er det Torsdag kveld fra Nydalen, så da nytter det ikke å komme seg tidlig i seng i dag heller Du husker rett RR - det er onsdager som er de virkelig gode yogadagene og i går var ikke noe unntak. Jeg jobber så jeg er helt skjelven etterpå i de timene og jeg syns jeg lærer mye. I går fikk jeg faktisk til noe jeg ikke har greid før - om enn bare litt. Det betyr at det er fremgang og da blir jeg oppmuntret. Instruktøren viser mange av stillingene og detaljer på oss - altså vi gjør kanskje trikonasana til begge sider, så stopper hus oss og bruker en av oss til å gjøre stillingen igjen og vise noen detaljer ved den som det skal være ekstra fokus på eller som man ofte gjør galt osv og det er veldig greit og lærerrikt. Det er mye detaljer å jobbe med og dermed er det ulikt fokus hver gang og viktig med demonstrasjon. Hun velger ofte forskjellige personer å vise på fra stilling til stilling også, men denne uka har hun demonstrert mye på meg. Stort sett alt tror jeg og selv om det er morsomt, så er det tungt. Det betyr nemlig at jeg jobber i stillingene en gang ekstra i forhold til de andre og gjerne holder lenger også ettersom det skal pekes og styres Ja, ja... vurderer å stikke av midt på dagen for en enertime i dag, men må se an hvordan dagen blir - men jeg tror det går. Stønn... Kaldere ute i dag, men det var i det minste vindstille. Jeg syns nesten kulde er verre her inne for det er bestandig så sur trekk og da blir det liksom kaldere med fem minusgrader enn ti hjemme der lufta er tørr og står stille. Mer i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #5392 Skrevet 11. november 2010 Håper litt mer kaffe kan hjelpe trøtte-Suzy i dag! Og jeg er helt enig i at 5 blå der du er, er kaldere enn minus 10 der du kommer fra. Brrrr. Du får kle deg godt i kulden. Ha en fin dag
Suzy Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5393 Skrevet 12. november 2010 Usj :snø: Det snødde svære filler i går kveld gitt, oppe der vi bor ligger det noen centimeter nå, og til og med nede i sentrum ligger det litt. Men det virker som det er i ferd med å gå over til regn her inne, så det kan vel fort bli en våt på beina dag av dimensjoner. Grøss... Men nå er det bare ei uke igjen til ferie Når jeg står opp om ei uke skal jeg bare ta med kofferten og dra på Gardermoen :hoppe: Sykt! Sykt trøtt i dag også. Nå har det blitt akkurat litt for sent hver eneste kveld hele uka og det begynner jeg å kjenne. Sliten, rett og slett. Klokka har blitt halv tolv stort sett hver eneste kveld og det er minst en halvtime for sent hver dag - tilsammen skulel man vel tro jeg manglet to og en halv time med søvn da.. Oppe ekstra tidlig i dag og på jobb kvart over sju, for i dag har jeg ikke tenkt å sitte her lenger enn til halv tre - tops. Må vel komme i gang med jobbinga også kanskje? Ja.. liten dagbokrunde først tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 #5394 Skrevet 12. november 2010 God morgen! til deg og til meg.... Og en til de andre (de får dele restene, for tror du og jeg trenger masse i dag....) :snø: ? Usj... Må si jeg er VELDIG glad for at all nedbøren her kommer som nå, for det bøtter ned. Har regnet masse siden i går ettermiddag, og det ser bare ut til å fortsette, i alle fall en god stund til. Burde kanskje bytte ut vinterdekkene med påhengsmotor? Var mange tendenser til vannplaning på vei til jobb i dag (enkelte ubåt-tilstander også...). Interessant Ei uke igjen! Sååå deilig! *lysegrønn* Håper fredagen blir fin, Suzy!
Suzy Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5395 Skrevet 12. november 2010 Vannplaning faktisk Fyttegrisen! Men jeg hadde egentlig heller tatt litt regn enn snø nå, selv om jeg ser for meg at det er en fordel at jeg blir snøakklimatisert før jeg drar bort - kan jo bli et gigasjokk å komme hjem ellers
Skravla Skrevet 12. november 2010 #5396 Skrevet 12. november 2010 Nå regner det....... og her er nesten all snøen borte.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2010 #5397 Skrevet 12. november 2010 Titter innom for å ønske deg god helg! Og tenk, bare en uke til Thailand. Tenker det blir deilig med sol, varme og opplevelser
Suzy Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5398 Skrevet 12. november 2010 Nå er jeg sannelig snart ferdig for dagen. Gleder meg til vin og sløvings... Ahhhh.... Ser for meg at det blir sånn i dag:
Suzy Skrevet 12. november 2010 Forfatter #5399 Skrevet 12. november 2010 Titter innom for å ønske deg god helg! Og tenk, bare en uke til Thailand. Tenker det blir deilig med sol, varme og opplevelser Og gjett om! Bare været blir bra... Det bekymrer meg altså!
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 #5400 Skrevet 12. november 2010 Gå tidlig? På en fredag? Ikke her.... Kos deg masse i helga, Suzy! NYT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå