Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk.. jeg stresser litt med jobb i dag, så jeg har det egentlig greit.

Det rare er at jeg føler meg bedre generelt sett etter hele "dramaet" igår. Akkurat som jeg er slitt ut inni meg og ikke orker bekymre meg mer.

Det er slike dumme ting som ikke hadde vært noen stor sak om det ikke hadde vært for at jeg var litt rystet i utgangspunktet. Også blir jeg jo litt sånn.. "why me" av å stadig ha slike jævla dramaer i livet mitt.

Jeg skjønner liksom ikke at jeg, som elsker ro og fred alltid havner i slike situasjoner. Jeg vil bare ha et stabilt liv og minst mulig drama... :sukk:

Føler ikke for å trene nå når jeg vet jeg må hjem og måke som en tulling, men det er helt sikkert akkurat det jeg trenger: Å bli svett og å bli sliten. Rense meg fra bekymringer og kanskje til og med ta en liten 15 minutter med sol... Hm.. nå begynte det å virke litt forlokkende gitt, men hvordan skal jeg rekke snøen...?

Kan ta det mens middagen koker og kjæresten ser på håndballkamp, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om treningsøkt i går - først en time corebar og deretter en time snømåking. Er helt gåen i kroppen i dag :ler:

Hadde kjæresten på middag og overnattingsbesøk - veldig godt å ha tid sammen, men jeg trenger mye nå. Jeg trenger mer enn jeg liker sjøl. Jeg lurer på om jeg er litt deprimert jeg, rett og slett :sukk: Eller så er det kanskje normalt tungsinn.

Jeg føler meg sliten inne i hodet mitt. Ikke i kroppen, men inne i hodet. Sliten i følelsene mine. Jobben har vært altfor tøff de siste månedene, jeg takler ikke kjæresteforholdet mitt og akkurat nå ser jeg liksom ikke noe fremover i det hele tatt. Jeg er trøtt av å ha dårlig råd og å ikke kunne unne hverken meg eller datteren noe. Trøtt av å vente på følelsene til kjæresten min. Trøtt av å gjøre alt selv...

Jeg gleder meg ikke til jul engang :sukk:

Jeg satser alt på at neste uke gir meg tilbake overskuddet. Nå har jeg bare ikke gnist i det hele tatt.

Må ha :kaffekopp: - mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Først og fremst: :hug:

Hvis du tror du er deprimert bør du kanskje ta en prat med legen din? Det har jo vært mye for deg den siste tiden med både jobben og forholdet. Og jeg forstår at det må være veldig vanskelig å ha dårlig råd. Spesielt i dagens samfunn der det virker som om "alle" skal ha dyr design og klassiske kvalitetsplagg. Alle disse faktorene gjør jo at man stresser, og summen kan faktisk bli litt for stor til at man klarer å håndtere det selv.

Jeg har selv hatt depresjon, heldigvis ikke en så heftig en, men ille nok. Det var tøffe tak, men jeg var heldig og fikk hjelp. Det er også lett å smelle i veggen, jeg synes på mange måter det kan sammenlignes med depresjon, selv om det er mer sliten man blir da. Likevel, de tunge tankene man får er ofte ganske like.

Tenker masse på deg Suzy, og krysser fingrene vilt og hemningsløst. Og serverer selvfølgelig en god :kaffekopp:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hva depresjon er, sant og si. Håper jeg bare er sliten og litt motløs.

Men :kaffekopp: hjelper alltid - mot alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Suzy - så leit å høre :klem: Håper det hjelper med :kaffekopp: og litt :sol: ...

Vær så snill, ikke press deg selv, ta heller en timeout med god samvittighet. Ikke vær flink jente mer! Det er bedre å være føre var enn å smelle i veggen :murvegg: Enig med O-Ren Ishii i at kravene i samfunnet kan få noen hver til å få problemer. Du har jo vært innom i min dagbok og sett hva jeg sliter med... ;)

Bestill legetime - ofte hjelper det bare å få øst ut av seg til noen som kan se objektivt på det. Og hvis du som meg synes det er litt flaut å gå til legen med "slikt" - skriv et brev og send det til h*n på forhånd. Skriv nøyaktig hvilke problemer du har, hvordan du tenker og hva du sliter med. Så slipper du å bruke mye av timen på å forklare. Ofte er det jo lettere å skrive enn å snakke, det synes ihvertfall jeg :jepp: Håper det går litt bedre snart. Men ikke få "flink pike-syndromet"... :nei:

Endret av Sisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sisu.. jeg presser meg vel egentlig ikke så mye heller. Det er mer i følelsene mine jeg har litt vondt...

Vet ikke helt om det er noe annet enn at jeg er sliten etter en hard høst på jobb og at litt følelsesstress på toppen av det tippet meg litt over kanten. Jeg er bare lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for at du ikke har det så bra akkurat nå Suzy. Det blir fort mye på en gang, og så har man denne årstiden i tillegg, med alt stresset og maset. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens :)

Litt lysere i hodet i dag. Det er straks helg, jeg har klart fire økter trening denne uka også, jeg skal på quiz i kveld og neste uke har jeg fri.

Til uka har jeg planer om å få vasket husvask på kjøkkenet, ryddet skikkelig i stua og kanskje rydde gjennom klesskapet, male lister på badet (som har blitt utsatt og utsatt), male bokhyller i kjelleren og rydde på plass bøker i dem, ringe elektriker, fikse vindusviskerne og baklysene på bilen, kanskje ta en tur på IKEA, forhåpentligvis få meg en dag i Oslo... Ja - gjøre hyggelige og trivelige ting jeg liker :)

Og trene selvsagt!

I helga kommer datteren til kjæresten oppover. Jeg har med vilje planlagt å gå på pub og quiz'e i dag, for å distansere meg litt og legge egne planer. Tror litt av problemet mitt er at jeg rett og slett bygger livet mitt litt for mye rundt ham, og å ikke vente på ham, men heller legge andre planer tror jeg er lurt.

De skal opp og kjøre slalom på lørdag. Datteren og jeg kan ikke, for vi må på intervju for evetuelt utvekslingsprogram for henne, så regner jeg med at vi handler litt julegaver før det.

Å jeg gleder meg til å sove så lenge jeg vil i morra!

Å jeg gleder meg til å ha fri!

Og: I :hjerte::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

God morgen Suzy! :kaffekopp:

Synes det høres ut som en glimrende plan for helgen (inlkudert sovingen)! Og du virker litt bedre til mot i dag også, det bli jeg veldig glad for! :hoppe:

Spennende med intervju for utvekslingsporgram! Skal hun ta et av årene å videregårende i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med intervju for utvekslingsporgram! Skal hun ta et av årene å videregårende i utlandet?

Hun håper å ta ett år i Skottland og jeg syns det er en veldig god plan. Jeg var ett år på high school i USA da jeg gikk på videregående og det var uvurderlig læring. Eneste som bekymrer meg er hvordan vi skal få penger til det... Jeg har jo bare min lønn og ettersom vi fikk så dårlig tildeling på stipendet så lurer jeg på hva slags støtte vi kan få... Mange spørsmål, rett og slett.

Vi får se. Jeg ønsker veldig å gi henne det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfaen...

Datteren til kjæresten min er vennen min på Facebook og der lå det brått ute bilder av henne der hun røyker. Au sann! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, facebook er farlige greier. :):ler:

Du får legge inn en kommentar på bildet og spørre "HVA SYNS PAPPA OM DETTE DA??????" :ler:

Leste at datteren din kanskje skal til Skottland. Fint å få slike opplevelser, kulturforskjellen er faktisk større enn man tror. Veldig mange tror at "det er det samme" i Storbritannia som her .. men det er det ikke. Det var ikke min opplevelse av å bo der i alle fall. Nå har jeg mange negative assosiasjoner til landet, men det er jo uansett en utrolig lærerik opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Hun håper å ta ett år i Skottland og jeg syns det er en veldig god plan. Jeg var ett år på high school i USA da jeg gikk på videregående og det var uvurderlig læring. Eneste som bekymrer meg er hvordan vi skal få penger til det... Jeg har jo bare min lønn og ettersom vi fikk så dårlig tildeling på stipendet så lurer jeg på hva slags støtte vi kan få... Mange spørsmål, rett og slett.

Vi får se. Jeg ønsker veldig å gi henne det året.

Håper virkelig dere får det til!

Åfaen...

Datteren til kjæresten min er vennen min på Facebook og der lå det brått ute bilder av henne der hun røyker. Au sann! :overrasket:

Auch! Dette var litt kinkig... Hvor gammel er hun?

Facebook? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dere får det til!

Auch! Dette var litt kinkig... Hvor gammel er hun?

Facebook? :lur:

Hun er 15 år og har blitt tatt i røyking før. Jeg skulle gjerne vært kul stemor, men jeg har kopiert bildet og sendt det til kjæresten på mail. Får be ham sjekke mailen sin i ettermiddag. Uff.. I hate to be the bearer of bad news.

God ide Supra! Stakkars jente! :ler:

Jepp, Facebook, O'Ren :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...