Suzy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5341 Skrevet 29. oktober 2010 :kaffekopp: Hvis du er brøkdelen så vrak som meg, så trengs det mye i dag... Takk og lov for at det er fredag! Jeg er minst like vrak som deg, tror jeg Har våknet masse ganger i løpet av natta og aner ikke hvorfor. Sist våknet jeg selvsagt bare en time før jeg faktisk skulle opp og brukte et kvarter på å sovne igjen - og da var jeg definitivt vrak da klokka ringte... *stønn* I dag skal jeg ingenting, takk og lov. Har lyst til å finne på noe godt til middag - dvs egentlig har jeg skikkelig lyst på curry, men jeg tror ikke kjæresten liker det Får forsøke å finne på noe annet spennende da.
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5342 Skrevet 29. oktober 2010 Men det er bare tre uker til jeg er på vei til Thailand! I dag! Tjueen dager Herregud... Og jeg tror jeg skal lage piroger i dag jeg. Det er jammen godt det og
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5343 Skrevet 29. oktober 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! *puster* Førtifem minutter med fokus så får jeg lov til å gå hjem. Førtifem...
Suzy Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5345 Skrevet 31. oktober 2010 Oppe tidlig i dag gitt ... sånn går det når man kommer tidlig hjem fra fest og klokka stilles på toppen av det hele...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 #5346 Skrevet 31. oktober 2010 Håper du får en fiiiin søndag, Suzy!
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #5347 Skrevet 31. oktober 2010 Håper det var artig på fest, og at formen er fin dagen derpå
Suzy Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5348 Skrevet 1. november 2010 Og vips var det både mandag og november på en gang Dustehuet meg snek på banen i dag, for jeg hadde glemt at jeg måtte fornye kortet mitt Skal få det på plass før jeg skal hjem, så jeg slipper å havne i trøbbel. Det ville jo vært typisk å havne i kontroll når kortet er tomt. God helg egentlig, men rimelig rolig. Sov uhorvelig lenge på lørdag, men det er jammen ikke så rart heller, for jeg har jo ikke hatt skikkelig helg på to uker ettersom det var jobb sist helt. Brukte opp det meste av lørdagen på å stå i servicekø på Elkjøp - mobilen til kjæresten fungerer ikke som den skal. Rakk innom pol og matbutikk også bar det hjem til matlaging, dusjing osv. Kom oss på fest og det var koselig, men vi var hjemme klokka ett, for kjæresten ble uvel og ute av form. Litt synd, men sånn er det av og til. Med klokkeflytt og alt ble det ganske tidlig morran på søndag. Jeg stekte ribbe, vasket klær, støvsugde og styrte, men sløvet vel aller mest. Litt begynnende sår i halsen og snufsete i nesa, men jeg håper at det går over uten noe mer om og men. Har ikke tid eller mulighet til sjukdom akkurat nå. I dag er det yoga igjen. Blir en mye dårligere treningsuke denne uka enn forrige, for jeg får ikek gått på yoga onsdag kveld og torsdag skal jeg gi blod, så da får jeg ikke gått på noe yoga da heller... Blir vel en svømmetur i morra, men det er antagelig det. Får lage meg litt mer te, tror jeg. Forsøker å skylel bassiluskene ut
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2010 #5349 Skrevet 1. november 2010 Godt med en rolig helg innimellom også. Og bassiluskene får du jage på dør igjen, men ikke send dem til meg...
Suzy Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5350 Skrevet 1. november 2010 Vel, vel... da har man hatt en rimelig effektiv dag faktisk. Har bøtte nedpå massevis av te hele dagen i håp om at jeg på magisk vis kommer til å være helt fin i halsen igjen inne jeg legge meg i kveld og akkurat nå kjennes det veldig bra ut - så håpet er lysegrønt Kose meg på yoga nå, hjem til ribberester - også kvelden Det blir bra, tenker jeg. Er skrekkelig søtsugen i dag.. hm...
Gjest wild bird Skrevet 1. november 2010 #5351 Skrevet 1. november 2010 Håper du ikke blir syk nå da! Det passer virkelig aldri å bli det. Ser ut som du har hatt ei fin helg også Kan tenke meg det var godt med litt helg, etter mye program for deg i det siste!
Suzy Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5352 Skrevet 2. november 2010 Ikke i form i dag nei... La meg med en ibux i magen og har sovet som en stein i natt, men er virkelig ikke helt på nett i dag. Tung i hodet, kjennes som jeg er inni en boks foret med bomull, temperaturen er veldig opp og ned - fra svett overleppe til grøssing - sår hals og ganske rennende nese. Litt usikker på hva jeg egentlig gjør på jobb, men har nå liksom tenkt å kjenne på det utover dagen. Svømmebagen er igjen hjemme i dag gitt. Bare tull å trene når man er sjaber. Sukk.. kanskje det hjelper meg ei bøtte ?
Suzy Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5353 Skrevet 2. november 2010 Ja, ja.. jeg har da hengt sammen så langt - ikke dårlig det, syns jeg. Formen går litt opp og ned - det verste er vel egentlig magen som er helt i harnisk etter dynger med ta og sånne c-vitamin brusetabletter i enorme doser. Et par timer til nå.
Gjest wild bird Skrevet 2. november 2010 #5354 Skrevet 2. november 2010 Usj, det er ikke godt å hangle seg gjennom dagen på jobb altså. Håper du tar signaler fra kroppen og tar det med ro om du skulle bli verre. Og det var sikkert lurt å skippe svømming i dag. God bedring
Suzy Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5356 Skrevet 3. november 2010 (endret) Håper du er bedre i dag. Takk, men nei... Feber i dag også, tror jeg. I allefall høyst vekslende temperatur i kroppen, men jeg er på jobb sammen med min gode venn Ibux. Kan rett og slett ikke være sjuk i dag, for det er et arrangement i kveld som jeg må være med på. I morgen kan jeg derimot ta det med ro, så jeg tar med meg pc'n hjem i kveld og tar morgendagen hjemmefra. Tung i toppen... Koselig kveld i går. Var på besøk hos et vennepar og ble sittende der til ganske sent. Var egentlig bare å tusle i seng når vi kom hjem. Vurderte egentlig å bli hjemme, men stappet i meg en tablett og strammet meg opp og ble med. Og det var jo hyggelig. Hjem til helga og jeg gleder meg til det. Blir godt med en hel helg der. Mange jeg skulle sett og snakket med og bare å sove i egen seng et par netter er herlig. Tror kjæresten blir med - han har så sagt det i allefall Spiller egentlig ingen rolle, for jeg hadde reist uten ham også. Jobbe nå.. blah... Endret 3. november 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 3. november 2010 #5357 Skrevet 3. november 2010 God morgen! Oppdatert i boka di tror jeg. Usj, basiller er virkelig noe herk altså! Håper du og din venn Ibux kan få bukt med galskapen kjapt og greit. Sender over en god og skikkelig med ønsker om God Bedring!
Suzy Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5358 Skrevet 3. november 2010 Sukk.. Ringte blodbanken for å avlyse timen min i morgen - jeg er jo sjuk så jeg kan ikke gi blod - også sier dama jeg treffer på at det strengt tatt ikke var noen vits i at jeg blir blodgiver et annet sted, for det finnes altså ikke noen måte å få utvekslet opplysninger fra den ene blodbanken til den andre. Så når jeg melder meg her inne - for den perioden jeg bor her - så må jeg registreres helt på nytt, tas nye prøver av osv osv... og da får jeg kanskje bare gitt blod et par gange, så resurrsmessig er jeg ikke verdt den tiden de må bruke på meg - Så takk for at du meldte deg, men du får heller gi i ferien der du kommer fra, sa damen. Ble littebitte snurt, må jeg innrømme, men greit. Da får jeg bare melde meg hjemme igjen da.
Gjest wild bird Skrevet 3. november 2010 #5359 Skrevet 3. november 2010 Så kjedelig at du er syk. Håper det går fort over! Du får pleie deg selv så godt du kan. God bedring Merkelig opplegg med blodbanken da. Trodde de var i beit for blodgivere, også avviser de deg på et slik grunnlag. Litt dårlig organisert system, spør du meg.
Supramundane Skrevet 3. november 2010 #5360 Skrevet 3. november 2010 Hufff, håper formen kommer seg fort! Og så sier jeg bare: Thailand!!! Ja. Thailand!! :dåne: Heldiggrisen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå