Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har vært borti tilsvarende jeg også, og kjenner godt til usikkerhetsfølelsen det medfører. Man kan jo bli tullerusk av mindre...

Jeg har forsøkt å være normalt høflig i slike situasjoner, men kanskje bittelitt tilbaketrukket hvis jeg føler det begynner å bli ubehagelig. Evt fleipet bort klem etc hvis det blir veldig nærgående. Men er vanskelig!

:klem:

Endret av Roadrunner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forholdt meg høflig og hyggelig så langt sjøl og satser på at det holder.

Har vært i lignende situasjoner før og det har ofte endt med litt ubehagelige øyeblikk, så jeg har liksom ikke lyst til å havne der denne gangen. Nå er det ikke så innmari ofte vi ses, så det går sikkert greit, men han var innom her igjen i dag og derfor jeg kom på det.

Nuvel, man skal vel være glad at unge karer gidder flørte meg gamle kjærringer (han er noen år yngre) :ler:

Skrevet

Det er jo bare et tegn på at du er hot det Suzy... :sexy:

Fleip til side... Det er ubehagelig når slike situasjoner oppstår. Og jeg har ingen gode råd å komme med, annet enn at du må følge din egen magefølelse. Det er ingen andre enn du som kjenner hvor dine grenser går.

Skrevet

Det er jo bare et tegn på at du er hot det Suzy... :sexy:

Fleip til side... Det er ubehagelig når slike situasjoner oppstår. Og jeg har ingen gode råd å komme med, annet enn at du må følge din egen magefølelse. Det er ingen andre enn du som kjenner hvor dine grenser går.

Han holder seg på rett side av grensa - det er nok mest at jeg kjenner meg litt eksponert i nærheten av fyren og sliter litt med hvordan jeg skal forholde meg.

Jeg er jo en type som skrvler med alle, smiler til alle og tar på alle - og jeg blir redd for å være som jeg ellers er til ham, for jeg er redd han skal misforstå.

Jeg blåser det sikkert opp for mye.

Skrevet

Han holder seg på rett side av grensa - det er nok mest at jeg kjenner meg litt eksponert i nærheten av fyren og sliter litt med hvordan jeg skal forholde meg.

Jeg er jo en type som skrvler med alle, smiler til alle og tar på alle - og jeg blir redd for å være som jeg ellers er til ham, for jeg er redd han skal misforstå.

Jeg blåser det sikkert opp for mye.

Trodde du var stille og sjenert jeg... :sjenert:

Sånn... ehhh... akkurat som meg... lissom...

Nei, fleip til side. Har få råd å komme meg jeg også, men tror jeg kjenner følelsen...

Skrevet

Trodde du var stille og sjenert jeg... :sjenert:

Sånn... ehhh... akkurat som meg... lissom...

Nei, fleip til side. Har få råd å komme meg jeg også, men tror jeg kjenner følelsen...

Øhm - glemte meg :nigo:

Nei det er vel bare å forsone seg med det og unngå hele fyren :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Sånn kan være ubehagelig, og som du sier, vanskelig å tolke. Noen er jo bare sånn overhyggelige, eller rett og slett litt for mye in your face. Er han sånn mot alle, eller er det bare mot deg?

Jeg er en sånn type som kunne spurt på en morsom måte: "jeg tror jammen du flørter med meg, jeg". Også slengt på noe om at kjæresten min nok ikke hadde likt det eller noe i den duren. Bare for å teste farvannet, eller få vedkommende til å dempe seg.

Kos deg på yoga :)

Skrevet

Hei!

Sånn kan være ubehagelig, og som du sier, vanskelig å tolke. Noen er jo bare sånn overhyggelige, eller rett og slett litt for mye in your face. Er han sånn mot alle, eller er det bare mot deg?

Jeg er en sånn type som kunne spurt på en morsom måte: "jeg tror jammen du flørter med meg, jeg". Også slengt på noe om at kjæresten min nok ikke hadde likt det eller noe i den duren. Bare for å teste farvannet, eller få vedkommende til å dempe seg.

Kos deg på yoga :)

Jeg opplever det som han er sånn mot meg og ikke mot andre.

Han er helt klart en sånn en som er sosial og har omgang med mange, menjeg fikk fra første gang vi hilste på hverandre en sånn klar vibb på at han tja... jeg vet ikke.. at han syntes jeg var fin eller noe sånt.

Tror ikke jeg greier å ta en sånn en gitt - han er jo gift med ei flott dame, har ett barn og venter nummer to om ikke lenge, så jeg tror ikke det er noen reell attraksjon fra ham. Kanskje han bare syns det er gøy å være litt frempå for å sette meg ut?

Sært...

Jeg har ikke denne vibben fra noen andre av kollegaene mine og jeg tror jeg begynner å bli såpass voksen at jeg skjønner sånt også, men usikekr blir man jo.

Og yoga blir digg!

Skrevet

:klø:

Kanskje han bare prøver og være hyggelig og ikke ser sjøl at han blir veeeldig hyggelig?

Gjest wild bird
Skrevet

Hmmm, pussig oppførsel av en gift mann, spør du meg. Ikke lett det der. Men det er jo ikke rart om han syns du er en flott dame, for det er du jo!

Skrevet

Hmmm, pussig oppførsel av en gift mann, spør du meg. Ikke lett det der. Men det er jo ikke rart om han syns du er en flott dame, for det er du jo!

:jepp:

Skrevet

:jepp:

Nååh... :sjenert::flau:

Takk...

Dere er da søte da.

Det kan veld hende han rett og slett ikke skjønner helt hva slags signaler han gir, eller kanskje han forsøker å være morsom. Det er som sagt ikke noe kjempeproblem, for han jobber ikke på samme sted til vanlig, så jeg treffer ham ikke så ofte, men jeg tenker på hver gang vi ses - at jeg finner ham littebitt for "på".

Får bare overse det og være som jeg er mot alle andre, rett og slett.

Skrevet

Såh - god morgen!

Som alltid var onsdagsyogaene himmelsk herlig. Den timen er krevende, spennende og utrolig gøy. Jeg blir så oppløftet og glad etterpå - det er virkelig verdt å bruke en hel kveld på!

Spiste med ei venninne først - billig vegetarmat på en liten kafe ved Colosseum, som virkelig var god. Yum! Eneste problemet med kikertgryte og gresskarsuppe er at det er rimelig "luftig" mat, så jeg var frøken fjert i hele gårkveld :flau:

Vurderte å ta med meg yogatøy i dag og trene midt på arbeidsdagen (det er time fra 12 til 13.30), men så gjorde jeg det ikke og nå angrer jeg litt, for jeg har ingen konkrete treningsplaner i dag utenom det. Har så smått tenkt på en liten løpetur mens kjæresten er på fotballtrening, men badet trenger å vaskes og det er dynger med klesvask som bør tas unna også... såh... Vi får se. Rett og slett.

Dagforvirra i dag - har en helt klar fredagsfølelse og det er jo bare tull - det er en hel dag dit :roll:

Kanskje mer :kaffekopp: hjelper?

Kanskje jeg skal se om jeg finner noen billige yogaklær nedi gata...? Hm, hm, hm....

Skrevet

:kaffekopp:

Er så moro å høre om onsdagsyogaen din, er tydelig at den er helt suveren for deg! :hoppe:

Jeg er klar for intervallspinn i dag, blir godt! Satser på at jeg får gitt litt mer enn forrige uke, har faktisk ikke pusset nesa så langt i dag! *noterer rekord* :ler: Optimist!

Bittelitt fredagsmodus jeg også...

Skrevet

Nå har jeg jaggu trent i arbeidstida :overrasket:

Tok meg yogatime istedet for lunsj i dag, så nå sitter jeg her og forsøker å berge livet med noen knekkebrød. Spiste litt før jeg dro (men tydeligvis ikke nok), så nå var jeg helt hysterisk av sult :roll:

Men det var godt og da kan jeg være hjemme i kveld og slappe av i sofaen istedet for å måtte finne på noe :nigo:

Skrevet

Nyt :veslejenta: i kveld med verdens beste samvittighet!

Men det må da ha blitt en skrekkelig lang lunsj? :fnise:

Skrevet

Nyt :veslejenta: i kveld med verdens beste samvittighet!

Men det må da ha blitt en skrekkelig lang lunsj? :fnise:

Jepp :jepp: Det ble en lunsj pluss, men jeg forstilte meg at jeg istedet hadde blitt sittende i ett eller annet møte og dermed hadde jeg god samvittighet igjen.

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Så herlig å kunne trene i arbeidstiden, og ikke minst å kunne nyte sofakroken i kveld! :)

Fredagsfølelse på torsdag er bare kjipt! Det har jeg rett som det er, og da virker uka lang altså. Men bare en dag igjen nå, så er det jammen helg :)

Skrevet

Fredag i morgen uansett, og godt blir det! :jepp:

Natti! :natti:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Hvis du er brøkdelen så vrak som meg, så trengs det mye :kaffekopp: i dag...

Takk og lov for at det er fredag!

:veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...