Skravla Skrevet 24. oktober 2010 #5302 Skrevet 24. oktober 2010 Regner med at du sitter på bussen nå. Hadde jeg visst at du planla buss innover, så hadde jeg planlagt bedre.
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5303 Skrevet 25. oktober 2010 Åh søren, Skravla! Vi kunne ha busset sammen jo! Men du skal egentlig bare være glad du slapp, for det var stappa fullt og en halvtime forsinket inn. God morgen - i dag har jeg valgt hjemmekontor faktisk. Hadde det ikke vært for yogaen, så hadde jeg ikke giddet å ta meg utenfor huset i det hele tatt i dag. Men jeg må jo nesten på den, så jeg får tusle ut i halv fire tida en gang. Det har vært ei lang helg, men veldig givende og bra. Hatt mye tid sammen med datteren og det har vært hyggelig for oss begge, men kanskje aller mest nødvendig for henne. Hun trengte litt mammatid nå, åpenbart. Så har vi hatt en vellykket jobbehelg og fått gjort mye - og jeg tror vi har fått på plass det vi skal. Så langt. Nå skal jeg hente meg en kaffekopp til og fortsette på jobbinga her. Greit å ha så kort vei på jobben
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5304 Skrevet 25. oktober 2010 Vet forresten ikke om noen som vanker her inne husker GreenSky, men i dag starter rettsaken mot han som er tiltalt for å ha drept henne. Veldig trist og veldig meningsløst og jeg håper virkelig han får straff for det han har gjort og ikke slipper "lettvint" unna
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 #5305 Skrevet 25. oktober 2010 Godt med muligheten for hjemmekontor av og til (eller "gjemme-kontor" om du vil.. )
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2010 #5306 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg husker ikke GreenSky. Aner ikke noe om den saken...
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5307 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg husker ikke GreenSky. Aner ikke noe om den saken... Hun var en ivrig KG'er og det vakte ganske stor oppsikt da hun ble funnet død like etter 30 årdagen sin Aftenposten om saken Dagbladet om saken Jeg kjente henne i den forstand at jeg var på treff med henne flere ganger og vi hadde litt kontakt på mail. Veldig trist sak. Endret 25. oktober 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 #5308 Skrevet 25. oktober 2010 Husker henne ikke jeg heller, men leste linkene du la inn. Utrolig trist sak!
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5309 Skrevet 25. oktober 2010 Veldig. Det er skummelt hva folk kan finne på...
Skravla Skrevet 25. oktober 2010 #5310 Skrevet 25. oktober 2010 Huff... håper straffen blir som fortjent. Det var temmelig fullt på bussen før også, men vi var bare 20 minutter forsinket.
Gjest wild bird Skrevet 25. oktober 2010 #5311 Skrevet 25. oktober 2010 For en ekkel sak da. Håper virkelig gjerningsmannen får som fortjent! Kjekt med hjemmekontor da. Håper du har fått utrettet mye fornuftig
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 #5312 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg fikk i alle fall litt selskap på KG i dag (hvorvidt det er fornuftig? Tja, jeg synes jo det! )
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5313 Skrevet 26. oktober 2010 God morgen! Hjemmekontor var veldig bra og jeg fikk faktisk gjort en hel del. Var i allefall ikke noe mindre effektiv enn jeg ville vært her hjemme og hadde en ustressa dag som ga litt ro i hodet. Var ikke veldig lystbetont å forlate stua for å dra på yoga i går, men det trengtes, så jeg dro og var veldig glad for det etterpå. Har vært støl i korsryggen både søndag og i går og fikk strukket litt på den (klarte nesten ikke rette ut beina i halasana ). Skikkelig sår i korsryggen, rett og slett, men den kjennes betraktelig bedre ut i dag. Det slo meg forresten mens vi trente i går at disse stillingene har ganske så like navn: Tadasana, Dandasana, Halasana, Navasana... Nå betyr asana stilling, så det er vel sluttfrasen på alle, men likevel. Skulle virkelig ønske jeg bodde nærmere yogastedet, for jeg kunne tenke meg å gå oftere enn to ganger i uka. Ideelt sett ville jegha gått fire-fem ganger, men det går bare ikke. Får se om jeg greier å flette inn en gang til i løpet av uka etterhvert. Det er noe med å få maks valuta for pengene også liksom... Ellers da? Jo, det er ikke så galt det. Vaksinerte meg forresten på fredag og til fredagen er det bare tre uker til jeg drar til Thailand Guri... Litt mer nå kanskje?
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5315 Skrevet 26. oktober 2010 Å herregud så vanskelig det er å samle seg i dag Tror snart jeg bare stikker av og drar i svømmehallen for å koble av. Merker at jeg har konsentrert meg litt mye og lenge i det siste og ikke koblet av så mye som jeg kanskje burde. Må handle shampo og balsam og dusjsåpe i dag - må ha noe å ha med på svømmingen.
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 #5316 Skrevet 26. oktober 2010 Lufta har gått ut av meg også... Ser bare på klokka nå... Og så ser jeg konturene av en skrekkelig hektisk avslutning på uka, og det liker jeg dårlig! Hmmm...
Gjest wild bird Skrevet 26. oktober 2010 #5317 Skrevet 26. oktober 2010 Håper svømming gjør godt for kropp og sjel
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5318 Skrevet 27. oktober 2010 Svømming var konge I går var jeg i form og svømte de første tusen meterene på 25 minutter. Veldig stolt av meg selv. Nå gikk de neste fem hundre i veldig rolig tempo, men jeg var ferdig på 40 minutter likevel. Godt! I dag er det yogadag igjen - sen yoga, så jeg er ikke hjemme før halv ni. Litt kjedelig, men det er verdt det. Skal treffe ei venninne etter jobben og spise litt lett, så da får jeg det beste ut av dagen likevel Gleder meg! Gruffete ute i dag. Det høljer jammen ned, men bonusen er at det ikke er kaldt lenger Hva nå... mer kaffe? Jah
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 #5319 Skrevet 27. oktober 2010 God morgen! trengs! Og og flere plussgrader her også. Heeelt greit det!
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5320 Skrevet 27. oktober 2010 Hm.. er det noen av dere som har opplevd enkelte mennesker som litt sånn pussig flørtende og "på"? Jeg har en kollega på den nye jobben som er nesten litt underlig frempå i mitt hode, men det er så subtilt at jeg ikke er sikker på om det er andre enn jeg som ser det. Det er i og for seg ikke noe problem, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere det, rett og slett. Jeg er foreløpig blid og helt nøytral, men jeg har ikke lyst til å gi inntrykk av at jeg er noe "på" tilbake. Han er muligens bare en type person som er litt sånn, men jeg syns det er merkelig hvordan han skal innpå stadig vekk, alltid ta en klem ved avskjed og stadig stirre dypt inn i øynene, kommentere, kikke på og smile osv. Litt smigret blir man jo, men som sagt tror jeg ikke det er snakk om noen reell interesse - jeg bare lufter egentlig. Merker jeg blir litt hemmet av det og litt usikker på egne antenner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå