Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nja.. når du ser på at jeg hadde "permisjon" herfra i et par år, så er det ikke så god spredning heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Okei, så er det bare å innrømme: KG is your life :fnise:

Jeg har slettet en bruker da, men er i grunn fornøyd med 2500 innlegg siden januar :sjenert: Betyr ca 10 år før jeg er der du er da, så du er rett og slett i en annen liga...

:pls:

Skrevet

Huttetu som jeg skravler med andre ord.... :overrasket:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Sa noen skravling? Tror jeg skravler vel så mye som enkelte her, gitt. Meldte meg jo inn igjen i sommer, og ble c-kjendis før jeg visste ordet av det :ler:

Kos deg masse med datteren :)

Skrevet

Godt vi er flere (og godt det finnes de som er dyktigere enn meg på det området!)

:veslejenta:

Skrevet (endret)

Skravling??? Det vet vi ingenting om.... :plystre:

Endret av Skravla
Skrevet

Og jeg har færre innlegg enn Suzy og har vært her helt siden 1970 :opplyser:

Gjest wild bird
Skrevet

Wow, du melde deg inn før du var 10 år?! Imponerende :fnise:

Skrevet

Wow, du melde deg inn før du var 10 år?! Imponerende :fnise:

Jepp... jeg var så tidlig ute at internett knapt var funnet opp. :nigo:

Skrevet

Så det var ikke noe sånn amerikanske forsvarsgreier som starta internett altså? Det var KG med Skravla som første forumbruker? :opplyser: Så lærte jeg noe nytt i dag også!

Skrevet

Så det var ikke noe sånn amerikanske forsvarsgreier som starta internett altså? Det var KG med Skravla som første forumbruker? :opplyser: Så lærte jeg noe nytt i dag også!

:nigo:

Skrevet

Skravla: :ler:

Sitter hjemme i kulda - her var det 11 minusgrader i dag - så rimelig kjølig, men været er nydelig.

Sitter og forsøker å legge en plan for helga. Ikke lett... Vurderer sterkt å ta bilen med nedover i dag så vi kan kjøre ned dit vi skal i morgen... med tog så bruker vi jo minst to og en halv time - inkludert fraktetappen fra hjemme til byen. Det er drøyt en lørdag og søndag morgen.

Eneste problemet med bil er at jeg må inn til jobben og hente noe saker som skal være med - i kveld - og at jeg antagelig må legge om til piggdekk... :roll:

Noe er det støtt... :sukk:

Nuvel.

Lege klokka halv ett, vaksine halv to og massasje to. Tett program her i dag.

Skrevet

God tur til lege, vaksine og massasje!

Og god helg! :klem:

Skrevet

Ha en riktig god helg Suzy! I dag tenkte jeg på deg da jeg var ute og gikk tur, og da giret jeg opp ett hakk til. Så du motiverer med all denne treningen din! :jepp:

Skrevet

Ha en riktig god helg Suzy! I dag tenkte jeg på deg da jeg var ute og gikk tur, og da giret jeg opp ett hakk til. Så du motiverer med all denne treningen din! :jepp:

He, he - enda trener jeg ikke mye nå til dags :ler:

Men gøy å inspirere.

Nå er jeg overmett, varm og sliten.

Vi har vært på tur i hele dag. Dro hjemmefra klokka halv ni og var hjemme halv seks... Sliiiten. Men en effektiv og bra dag, så jeg er fornøyd.

Litt usikker, men tror jeg tar bilen helt hjem i morra med ungen også reiser jeg ned igjen med bussen. Blir en slitsom reise, men det er greit å ha bilen der og ikke her...

Tror det blir hjemmedag på mandag og bare reise ut til yoga. kan ikke drive på sju dager i uka uten å kunne hvile litt.

Godt å ha snuppa her da. Veldig godt :)

Litt mer :vin: nå og tidlig kveld. Helt kake.

Skrevet

Ja da satt jeg med kaffen og var igrunnen mer eller mindre klar for dagen... La meg kvart på elleve i går og jeg kan ikke huske at kjæresten har lagt seg eller noe. Må ha sovnet momentant.

Våknet av meg selv rett over sju, så nå må jeg ha sovet nok får jeg tro...

Vel, der var ungen klar også, så da stikker vi.

God søndag!

Skrevet

God søndag til deg og!!

Og jeg har færre innlegg enn Suzy og har vært her helt siden 1970 :opplyser:

Jeg og.

Ble medlem før jeg ble født t.om!!

Skrevet

Ha en fin søndag Suzy. :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...