Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

GOD dag i går. Skikkelig god.

Effektiv på jobben og fikk unna meg en hel del, god yogatime som virkelig kjentes og da jeg satt på banen hjem ringte kjæresten og lurte på når jeg var hjemme igjen, og om jeg hadde noen planer for kvelden - og bød på oljemassasje *salig* Deilige mannen.... :hjerte:

Utpå kvelden gikk det "hull på" pms'en også, så nå er jeg hormonelt normal og igrunnen ganske blid - selv om jeg er litt oppblåst og uggen ellers.

I dag står det svømming på planen og jeg skal klare 1500 i dag også. Basta. I morgen er det yogatime igjen også rekker jeg ikke mer trening denne uka, men jeg har da begynt å få noe som ligner et mønster. Det er ikke så galt det, selv om det kan bli mye bedre.

Møtedag i dag. Lønn i morra og dermed snart hårklipp, ansiktsbehandling, linser, voks... i det hele tatt - velvære!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp:

Så godt å ha deg tilbake i kjempeslag! Gode dager liker vi altså! :klem: Og oljemassasje høres helt himmelsk ut.. *teller ned til spaweekend*

Lønningsdag her også i morgen, blir godt! Bankkortet har vært på en solid slankekur siste måneden :fnise:

Håper tirsdagen fortsetter i fiiint driv!

:kaffekopp:

Skrevet

I dag har alle møter blitt avlyst og jeg ahr bare vært skikkelig lite produktiv - har surret og fikset og styra, men når det ble mer tid til rådighet enn tenkt så fikk jeg helt panikk :ler:

Man kan lure på hva man egentlig driver med av og til...

Ja, ja... nå skal jeg stappe i meg en atkinsbar og komme meg i svømmehallen, tenker jeg :nigo:

Skrevet

Så flink du er! Kos deg på svømming! Det skal jeg også gjøre. En vakker dag. :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Deilig å se at du er "normale Suzy" igjen - godt når spenninger slipper og humøret vender tilbake. Og så herlig med oljemassasje! Tenker jeg må hinte om noe sånn her altså :lur:

Jeg får også lønn i morgen. O salighet, det trengs nå altså!

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fin svømmeøkt i går? Og har tiger'n det bra i dag også? :klem:

Halvveis i uka om ikke annet! :hoppe:

Skrevet

God morgen.

Onsdag er visst min t-dag, for i dag er jeg komatrøtt gitt :Gjesp:

Bra svømmeøkt i går. Veldig fornøyd med meg selv. Det ble 1500 meter og det på 40 minutter - det er ganske bra etter en skikkelig seig start og støle muskler. Syns jeg i allefall.

Og gudene skal vite at jeg kjenner det i kroppen i dag!

I dag er det yoga 3 - sen time i dag, så jeg må finne på et eller annet i ventetida. Sist onsdag satt jeg her til nesten klokka seks, men i dag skal jeg drikke kaffe med en tidligere kollega som er i byn og det er antagelig litt hyggeligere.

Er vel ikke hjemme før nærmere halv ni, tenker jeg - og da er det bare sofa.

I morgen setter jeg kursen hjem for ett døgn omtrent.. puh... alt skal ordnes i løpet av en dag - slitsomt, men nødvendig. Datteren blir med meg tilbake da - gleder meg til å ha henne med et par dager, selv om det blir litt jobb og litt styr.

Lønn i dag og etter å ha pløyd regningsbunken så er ikke humøret det aller lyseste. Jeg må være ekstremt sparsommelig fremover skal jeg få endene til å møtes.. :sukk: Men det må bare gå det.

Mer :kaffekopp: kanskje?

Skrevet

Alltid klar for mer :kaffekopp::nigo:

Huff, økonomi kan være noe herk! Jeg har ikke full oversikt ennå, men venter på noen solide fakturaer fra ymse turer... Kan bli morsomt :sukk:

Gjest wild bird
Skrevet

Urk, det med å få endene til å møtes, kjenner jeg godt til....eller slite med å få de til å møtes, snarere :gjeiper: Men har du ikke fått det litt mer romslig etter at du ble samboer?

Det føler jeg at jeg har, heldigvis.

Og så stas med litt mor-datter-tid! Tenker det skal bli godt :)

Skrevet

Urk, det med å få endene til å møtes, kjenner jeg godt til....eller slite med å få de til å møtes, snarere :gjeiper: Men har du ikke fått det litt mer romslig etter at du ble samboer?

Det føler jeg at jeg har, heldigvis.

Og så stas med litt mor-datter-tid! Tenker det skal bli godt :)

Nei jeg har egentlig ikke det.

Jeg har jo akkurat de samme utgiftene som før, så det er ikke noe særlig mulighet for mer romslighet. Hadde vi bodd sammen "for alvor" og jeg hadde leid ut huset osv, så hadde det sikkert vært annerledes. Nå blir det bare en litt annen utgiftsfordeling og ikke noe bedre råd.

Men det er nå sånn jeg har hatt det alltid - med unntak av da jeg bodde med eksen. Han tjente godt og vi hadde veldig god økonomi tilsammen.

Kanskje jeg får det romsligere når jeg blir femti :roll:

Veldig fin ettermiddag.

Spiste og skravlet med gammel kollega fra jobb til yoga - og yogaen var virkelig morsom i dag. Den avanserte timen er utrolig artig og spennende. Utfordrende som bare det og det er gøy!

Mor - datter tid fra i morgen ettermiddag :nigo: I utvidet forstand også, for mamma henter meg på bussen da jeg kommer opp i morgen også :)

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Så bra at du har funnet en skikkelig knall yogatime! Moro å lese når du virkelig har kost deg :nigo:

God tur til hjemtraktene, og koooos deg masse med mor og datter!

:klem:

Skrevet

God morgen!

Litt trøtt i trynet i dag og, kjenner jeg, men får satse på å legge meg veldig tidlig i kveld så jeg har noe å gå på utover helga. Blir jobbing hele helga, så jeg bør nok ikke dra på meg noe ekstra søvnmangel.

Blir en veldig kort tur hjemom da. Bare hjem i kveld og sove der til i morra, sose meg gjennom en haug med gjøremål og hoppe på bussen igjen i morgen ettermiddag. Fint med litt mor-datter tid, men særlig kvalitetstid blir det neppe :ler: Må jage henne opp tidlig lørdag morgen og ut på tur og på jobb.

I dag skal jeg til hudpleieren. Gleder meg veldig! Det er luksus, men det er utrolig godt, så jeg syns det er verdt det selv om jeg må spare på alt annet.

Får komme i gang. Og må pøse på med kaffen i dag, tror jeg. Tung og støl etter mye trening er jeg jammen også, men det er mest godt.

Skrevet

Tung og støl etter trening er gjerne en ganske god følelse. Er verre å være tung uten å ha trent... Håper torsdagen blir bra, tross trøtthet!

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Tung og støl etter trening er gjerne en ganske god følelse. Er verre å være tung uten å ha trent... Håper torsdagen blir bra, tross trøtthet!

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Trøtt går alltids over :)

Jeg er rimelig tung sånn ellers også, men det er vel ikke like greit å gjøre noe med... :roll: (eller kanskje kaffe fungerer på tjuekkboller også? :klø: )

:ler:

Skrevet

Hvis kaffe hadde hjulpet på tjukkeboller så hadde jeg vært tynn, og det er jeg ikke... :opplyser:

Skrevet

Hvis kaffe hadde hjulpet på tjukkeboller så hadde jeg vært tynn, og det er jeg ikke... :opplyser:

:hoho:

Når jeg tenker meg om så visste jeg vel at det ikke virket, så mye kaffe som jeg har drukket opp gjennom åra!

Skrevet

Shit! Jeg drikker jo ikke kaffe, TENK om det hadde hjulpet! :ler:

Skrevet

Shit! Jeg drikker jo ikke kaffe, TENK om det hadde hjulpet! :ler:

Tenker du hadde funnet klesklypa, plassert den på nesa og gulpet ned en liter eller to :ler:

Skrevet

Apropos ingenting. Dette er mitt innlegg nummer 27.000 her inne.. Var det noen som mumlet "get a life"? :flau:

Skrevet

Apropos ingenting. Dette er mitt innlegg nummer 27.000 her inne.. Var det noen som mumlet "get a life"? :flau:

:skratte:

Bare 2997 igjen før 30.000! Ikke dårlig!

Men du har jo spredd innleggene over noen år da... *trøster*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...