juliane Skrevet 6. oktober 2010 #5201 Skrevet 6. oktober 2010 Det føltes veldig rart å bare gratulere de to andre når jeg skjønner det er flere som har bursdag i dag, så....: Gratulerer med dagen!
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5203 Skrevet 6. oktober 2010 Det føltes veldig rart å bare gratulere de to andre når jeg skjønner det er flere som har bursdag i dag, så....: Gratulerer med dagen! Takk!
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5204 Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så masse med dagen Og takk
Skravla Skrevet 6. oktober 2010 #5206 Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer så masse med dagen. Det har pøst ned ganske jevnt i dag, men det betyr bare masse innekos.
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5208 Skrevet 6. oktober 2010 Halla damer Fin dag så langt, men en litt annerledes en igrunnen. Har vært møte, servert boller for kollegaene og flyttet ut fra kontoret og inn på et prosjektkontor med to andre - så dette har vært litt av en dag Nå har jeg snakket med pappa og vi har blitt enige om at de kommer på besøk i morra, så da skal jeg bare jobbe litt til og ta meg til Tøyenbadet for å svømme ei økt også skal jeg hjem og ta et tak i heimen. Tung i toppen etter en litt krevende dag og nå orker jeg ikke mer kaffe.
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5211 Skrevet 7. oktober 2010 <---- bursdagsfeiring! Det var jaggu ikke langt unna Jeg kom meg aldri i svømmehallen. Kjæresten ringte da jeg hadde hoppet av banen og sa at han kom til å være hjemme om en time og da gad jeg ikke Jeg snudde på hælen og tok meg hjem, satte på klesvask, vasket badet og støvsugde heimen og var nesten ferdig innen kjæresten var innenfor døra. Stille og rolig kveld med et stort glass vin og litt kjærestekos og det er greit. Tete mannen - øhm.. jeg tenkte på at jeg skulle ha kjøpt noe blomster til deg, men... Jeg: Når du ikke gjør det er det igrunnen ikke noe poeng i å si noe om det. Han: Neida, men jeg tenkte jo på det. Sukk.... I dag har jeg med svømmebagen og prøver igjen - så kommer pappa og onkelen min på besøk i sjutida. Etter nøye beregning har jeg tenkt at jeg skal greie det ganske akkurat. Nå - litt mer og jobbe litt vel?
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 #5212 Skrevet 7. oktober 2010 Han lærte vel en gang i ungdomsårene at det er tanken som teller Men jobbe? I dag?
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5213 Skrevet 7. oktober 2010 Han lærte vel en gang i ungdomsårene at det er tanken som teller Men jobbe? I dag? Tanken teller ikke - jeg vil ha action
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5215 Skrevet 7. oktober 2010 Gratulerer så mye med gårdagen! Takk
Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2010 #5216 Skrevet 7. oktober 2010 Tanken teller ikke - jeg vil ha action Kravstore Suzy... Du fikk forhåpentligvis litt annen action da...
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5217 Skrevet 7. oktober 2010 Kravstore Suzy... Du fikk forhåpentligvis litt annen action da... Kanskje
Gjest wild bird Skrevet 7. oktober 2010 #5218 Skrevet 7. oktober 2010 Blomster er vel ikke så nøye, de visner likevel. Bedre med sånn anna action, spør du meg Her hadde samboer kjøpt blomster til seg selv på bursdagen sin.
Suzy Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5219 Skrevet 8. oktober 2010 God fredagsmorgen! I dag har jeg en haug med ting å skrive og sende fra meg - nesten som å være tilbake i avisen faktisk! Deadlinedag, rett og slett Kom meg endelig i svømmehallen i går og oppdaget at jeg ikke hadde tatt med i beregningen at det er høstferie i oslo. Det var endel mennesker der... men jeg fikk da svømt det jeg skulle og kom meg gjennom på omtrent akseptable 28 minutter. Skal ta meg sammen og ta en lengre økt til uka. Så måtte pappa melde avbud for besøket og dermed hadde jeg en times tid alene hjemme etter at jeg kom hjem. Slengte meg rett og slett ned i sofaen og med middagen og sløvet. Enig i at aktivitet i mer fysisk form er en helt ok substitutt for blomster, Wild Bird, men på bursdagen min kan han jo godt trå til, syns jeg. Men han har igrunnen fått beskjed om at han kan la være å si sånn - å ja jeg hadde tenkt å... når han likevel ikke har gjort det. Toppen - eller bunnen av slike eksempler var da han bodde i min by og det hadde snødd noe helt jævlig. Jeg måkte i flere timer på ettermiddagen/kvelden og slet skikkelig med å få snøen unna og da jeg snakket med ham på kvelden så sa han "å ja, jeg tenkte på å stikke bort og hjelpe deg med det...". Da må jeg bare innrømme at jeg ble litt sinna. Javel, men du kom ikke og da driter jeg egentlig i hva du tenkte Ja, ja... nobodys perfect. Mer nå vel - og full konsentrasjon.
Sauen Shaun Skrevet 8. oktober 2010 #5220 Skrevet 8. oktober 2010 Håper du får en effektiv og fin fredag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå