Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var det avgjort - jeg stikker hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

:kaffekopp:

Håper helga har vært fin, og at du er klar for nye uke!

:klem:

Skrevet

You've got mail. :lur:

1000 takk! :hug:

Veldig kult!

Skrevet

God formiddag.

Da har jeg vært hos legen min og konstatert at stoffskiftet mitt er helt på G igjen og jeg er riktig medisinert. Veldig fint :)

Da gjelder det vel bare å ta fatt på de jævla kiloene som har gått på da... :sukk:

Sitter hjemme og jobber litt. Dro opp hit i går for å ha familiefeiring og det foregikk fort og trivelig. Masse folk og masse kake og skravling osv. Veldig koselig! Skal nedover igjen midt på dagen og jobbe litt før jeg skal på yoga en tur og deretter hjem til kvelds.

Hatt en bra helg utenom det også. Dro på outletshopping i Vestby og handlet dunjakke til kjæresten og fikk meg ytterjakke selv - i bursdagsgave. Fin jakke og jeg er veldig fornøyd :)

Skrevet

Ja, ja... da er jeg vel ferdig på jobb for i dag, tenker jeg og skal tusle meg opp på yoga. Litt på giddaslausen kjenner jeg, men skal bli godt å få vært der uansett - jeg vet jeg føler meg helt knall etterpå nemlig.

Kjærsten har bedt meg ut på middag i morgen for å feire bursdagen - koselig! jeg har mast på ham for å få ham med ut for å spise sushi og det tror jeg jeg skal insistere på at det blir i morgen.

Pappa skulle forresten også innover hit fra onsdag til fredag, så jeg har bedt ham og onkelen min på besøk til oss for å se hvordan vi bor. Tross alt litt koselig å ha dem innom.

Nå får jeg samle sammen alt her og komme meg på banen.

Skrevet

Måtte snuse litt rundt nå (les: FB), og du har jo snart bursdag jo!! :hoppe:

Det må man ikke glemme.... :ler:

Håper du får det fint på yoga! Jeg vurderer yogatime til onsdag... Grei start på langhelga kanskje? Selv om jeg burde hatt en skikkelig svetteøkt også.... Og lese, vaske tøy, pakke etc :sukk:

Nyt kvelden! :klem:

Gjest wild bird
Skrevet

Bursdag på deg snart, ja. Kjæresten min har bursdag i morgen. Og jeg om ca 3 uker. Her kan man feire hele måneden :skaal:

Skrevet

Jepp, jeg går straks inni mitt siste tredveår - jeg og Supra deler forøvrig dag, selv om hun er omtrent femti år yngre :ler:

Deilig yogaøkt i går. Var gjennomsvett og fornøyd. Grubler stadig på muligheten til å få gått flere ganger i uka og tror jeg må prøve en kveld til, selv om det kommer til å bli sent på kvelden. Jeg har tre alternative dager - tirsdag og torsdag så er det 2+ time klokka åtte - altså er jeg ikke ferdig før halv ti og om jeg da treffer banen optimalt så er jeg hjemme litt over ti. Det syns jeg er sent. Onsdag er det 3 time - jeg vet ikke engang om jeg kan gå på den, men jeg tror det. Den begynner kvart over seks og da er jeg ikke hjemme fullt så sent, men jeg rekker ikke hjemom først i det hele tatt. Litt dillema, rett og slett.

Alternativet er å gå på en lettere time på tirsdager og fredager, for da begynner det time halv fem slik som den jeg går på mandager (det er 1 time og såkalt Rolig yoga). Jeg vet ikke, men slik det fungerer nå så føler jeg at jeg bare henger med og ikke at jeg utvikler meg noe særlig.

Nok yogavas.

Hjem til kveldsarbeidende kjæreste, som bare kom hjem rett før meg. Slengte sammen noe omelett og spiste middag på sofaen og sløvet der litt og :kline:

Så filmen på NRK3 og datt i seng. Tror jeg har sovet kjempetungt, for jeg våknet brått av klokka til kjæresten i dag tidlig.

Var så tidlig ute i dag at jeg rakk banen før den jeg pleier, så jeg var på jobb halv åtte i dag. Deilig :)

Men litt behov for :kaffekopp: kjenner jeg.

Skrevet

:kaffekopp:

Deilig å være tidlig på'n på morrakvisten da!

Og ikke bare bare å få yogakabalen til å gå opp... Jeg vurderer en yogaøkt i morra, men synes det blir litt sent, spesielt med tanke på pakking etc. Så godt mulig jeg drøyer til neste uke...

Ha en finfin tirsdag! :klem:

Skrevet

Om Supra er omtrent 50 år yngre enn deg, så må jeg si du holder deg godt Suzy. :fnise:

Skrevet (endret)

Om Supra er omtrent 50 år yngre enn deg, så må jeg si du holder deg godt Suzy. :fnise:

Suzy = :sexy:

:ler:

Og OK - kanskje ikke femti, men i allefall femten. Bege deler er mætti.

Endret av Suzy
Skrevet
:ler: femti.. tja. Men jeg blir jo forsåvidt halvveis til femti!! Årets beste dag å ha bursdag på, rett og slett. :ler:
Skrevet (endret)

:bursdag: Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

:duskedame::hoppe::duskedame:

:klemmer:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Takk! :nigo:

Litt grått og guffent i dag, og kjæresten skal jobbe så jeg blir hjemme alene og... ja i det hele tatt... også åpnet jeg facebook og hilsningene veltet inn.

Da ble jeg skikkelig glad jeg. Så barnslig er jeg :ler:

Og selvsagt er det årets beste dag for bursdag Supra.

Skrevet

Barnslig glede er jo helt suverent! :hoppe:

Jeg er også sånn... :sjenert:

Men hva galt har dere gjort? Flomvarsel her i alle fall :regn:

:ler:

Skrevet

Jeg lurer litt på hva vi har gjort jeg og... :overrasket:

Flomvarsel her også faktisk. Du verden...

Jeg er ikke så veldig opptatt av å få dyre gaver og slikt, men jeg syns det er ekstremt trivelig å få hilsener på dagen min. Det blir jeg utrolig glad av og selv om de fleste FB-hilsener er generert av at det står varsel på siden, så kommer det likevel morsomme kommentarer og slikt og DET gjør meg så blid.

Koselig kveld i går. Vi dro og kjøpte take away sushi og bestemte oss for å gå ut en annen gang (latsabber :ler:), så da ble det sushi og hvitvin i heimen. Deilig. Og en lang koselig kveld på sofaen etterpå med varme på ovnen og armkrok.

Mmmmm :hjerte: :hjerte: :hjerte:

I dag har jeg med meg svømmebagen og tror det blir en tur på badet på vei hjem. Kjæresten har ekstrajobb så jeg venter ikke ham hjem før utpå kvelden, så jeg ahr planer om å få i gang en klesvask og støvsuge og vaske litt hjemme - og kanskje bake litt? Får se hva jeg rekker i løpet av kvelden.

Pappa er innover og jobber hos broren sin fra i dag til fredag, så vi snakket om at de skulle stikke innom en tur en av kveldene, men jeg vet ikke om det blir i dag eller i morgen. Hadde egentlig passet bestmed i morgen, sant og si. Får høre med ham senere hva planene er.

Halv møtedag i dag og jeg gruer for å skulle ut igjen i dette møkkaværet for å vandre noen kvartaler, men det går vel. Må innom en butikk på veien og handle noe kakeaktig til jobben også - jeg tror ikke jeg gidder å drasse med meg kaker på t-banen nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...