Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gore-tex sko her også, evt litt pumps (som i dag)

Pene sko har jeg gitt opp, så da blir det praktiske sko :) Og ikke minst GODE sko! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmf! Jeg vil ha GODE, lekre og høyhælte sko - alt på en gang.

Tydeligvis en umulighet... :forvirret:

Endret av Suzy
Gjest wild bird
Skrevet (endret)

Sånne sko vil jeg også ha, men tror ikke de finnes...

Gore tex kjøpte jeg i Stockholm. Timberland, til 560 kr, røverkjøp, spør du meg! Men de blir vintersko, og sikkert mest brukt på jobb.

Endret av wild bird
Skrevet

I dag føler jeg meg som en skulker, men jeg gidder ikke trene :flau:

Hadde lyst til å svømme, men bassenget stenger klokka sju og da rekker jeg ikke dit i tide - ute plasker det ned for øyeblikket så da har jeg ikke veldig lyst til å gå ut og løpe heller - og noe annet er ikke så aktuelt det heller.

Så da får jeg sitte her og velte i sofakroken og være en gjennomført latsabb da :sjenert:

Prøver å lene meg på at jeg er litt småsår i halsen i dag og at jeg trenger roen, så får vi se om jeg dør av samvittighetsnag etterhvert. Kjæresten drar straks på trening og da har jeg tenkt å støvsuge over leiligheten. Så har jeg i det minste gjort litt :roll:

Jeg tror jeg må tilbake på lavkarbo jeg altså... dette her går jo ikke i lengden.

Skrevet

:ler: Damete sko har jeg gitt opp i Bergen i alle fall.. :ler:

Gjennomført latsabb syns jeg var en ekstrem overdrivelse, om det er noen som skal ha god samvittighet for en treningsfri dag så er det jo deg.

Skrevet

:troest:

Hvis det et snev av trøst i det... Jeg har sløvet på sofaen siden 1430. Ikke gjort et slag, men har en plan om yogakurs nå om litt i det minste. Får ta det smårolig der også...

:klem:

Skrevet

Det var absolutt trøst i det RR - og jo Supra, jeg er lat. Har jo ikke fått noe skikkelig fart på treninga etter flyttinga og savner det.. men fra uka som kommer skal svømmehallen et stykke unna være åpen hver dag - og med yoga og den skal jeg nok få inn en god vane :)

Nå koser jeg sofaen :nigo:

Gjest wild bird
Skrevet

:troest:

Hvis det et snev av trøst i det... Jeg har sløvet på sofaen siden 1430. Ikke gjort et slag, men har en plan om yogakurs nå om litt i det minste. Får ta det smårolig der også...

Wow! Du har sløvet i 580 år, det må være ny rekord!

(Sorry, kunne ikke dy meg) :ler:

Tenker du kan ha en slappe av dag med god samvittighet, Suzy :)

Skrevet

God formiddag!

Deilig med fredag og helg. Ikke bra i halsen i dag heller, men formen er grei, så da håper jeg bare på at det går over.

Skal avgårde tidlig i dag for vi skal hjemom og handle litt middagsmat osv til barnets fryser og spise middag hjemme før vi kjører videre opp på fjellet til hytta til noen venner. Blir der til søndag også slipper kjærsten av meg hjemme igjen - mandag skal jeg nemlig til lege osv, så da blir det hjemmekontor.

Skikkelig fredag i hodet nå... ukonsentrert osv

Snakket akkurat med en kollega jeg har flørtet litt med i en periode og nå står det skilsmisse for døra der. Veldig leit, for han har virkelig ønsket at det skulel fungere, men nå blir det nok slutt. Det er veldig hemmelig så langt, men hyggelig at han stoler på meg da. Likevel - trist at det blir sånn.

Må ha mer c-vitaminer her... såre dumme halsen :(

Skrevet

Wow! Du har sløvet i 580 år, det må være ny rekord!

(Sorry, kunne ikke dy meg) :ler:

Tenker du kan ha en slappe av dag med god samvittighet, Suzy :)

Ikke rart jeg er skikkelig Duracell! :dåne:

:ler:

Håper dere har en finfin hyttetur, Suzy! Og lykke tli hos lege etc på mandag :jepp:

Skrevet

God søndagsettermiddag.

Hyttetur har vært kjempekoselig, men tror du ikke det SNØDDE der oppe da vi kom fredag. Fyttegrisen altså! :snø:

Lørdag morgen lå det ti centimeter, men heldigvis var det nydelig sol så det smeltet utover dagen.

Lørdag gikk vi en lang og deilig tur. Var vel ute i fire timer alt i alt, tror jeg. Det blåste skikkelig hele tiden, så jeg var skikkelig sår i fjeset innen vi kom hjem til hytta, men det var jo litt deilig også. På kvelden spiste vi middag og ble tidlig trøtte, så var vel i seng klokka ett.

Det ble en liten tur i dag også, men bare en liten en. Kjørte ned igjen i totida og var her, hjemme hos meg litt etter klokka tre. Spiste lit og sløvet litt og tok en kaffe... også ventet vi til barn og leieboer hadde reist på hver sin jobb før vi... øhm... utfoldet oss litt :sjarmor:

Så sendte jeg kjæresten innover igjen og har ryddet og vasket kjøkkenet, bakt sjokoladekake og forbereder morgendagen med diverse aktiviteter. Blodprøve osv... Kaka er delvis til barnet og leieboeren - og meg selv - og delvis til en av mine virkelig gode kollegaer, som fyller 40 på tirsdag. Tenkte å stikke innom med kake til ham for å gi en hyggelig overraskelse både til ham og de andre tidligere kollegaene mine :nigo:

Jeg er jo veldig glad i dem!

Blir i allefall tidlig kvelden i dag. Slapp!

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Høres ut som en kjekk hyttetur :) Fikk med meg at det hadde snødd på østlandet på fredag, og det er jo ikke helt uvanlig at det kan gjøre det oppe i høyden på denne tiden av året.

Flinke til å utfolde dere dere også, så fort sjansen byr seg. Må si jeg kjenner meg igjen der :lur: Kjenner jeg ser fram til at gressenkelivet skal være over for denne gang!

Ha en fin søndagskveld :)

Skrevet

God morgen!

Straks på vei ut døra til blodprøvetagning osv. Fremdeles en murrende forkjølelse som ligger og lurer inne i hodet. Ikke helt i form altså :(

Får samle meg sammen og komme meg ut.

Gjest wild bird
Skrevet

Håper formen din kommer seg fort, og at prøvetaking gikk fint!

Skrevet

God morgen!

prøve gikk fort og greit, jeg fikk jobbet noen timer, stukket innom gamlejobben og klemt litt på kollegaen min som jeg savner en hel masse rakk bussen og rakk yoga. Deilig!

Var hjemme rundt sju og fikk satt på en klesvask og var halvvegs i dusjen da kjæresten kom hjem også lagde vi fiskebollemiddag og så på film. Fin dag!

I dag har jeg med meg svømmetøy og gleder meg til å teste "ny" hall. Regner med at klor og badstue kan gjøre sitt for forkjølelsen også - på den ene eller andre måten - hvem vet! Men det kommer sikkert til å gi den en dytt i det minste. Er jeg skikkelig disiplinert så går jeg på yoga i morgen kveld også - og på svømming igjen på torsdag. Vi får se.

Ellers ser set ut som det er en lekkasje rundt en ventil i taket på badet hjemme og det er jo krise - skal ringe Pappa og høre om han kan være så snill å stikke innom og kikke på det i dag eller morgen - det er jo greit så lenge været er bra, men ... huff...

Skrevet

Dette har jammen vært en fort dag - skal avgårde for å svømme rett etter jobben og gleder meg hemningsløst til å kose meg i bassenget.

Hatt en kikk over budsjettet mitt denne måneden også og er ikke oppløftet... Jeg tjener mye mer i årslønn og betaler enda mer i skatt, så nå har jeg nesten mindre utbetalt i måneden enn jeg hadde hjemme og det er skikkelig deprimerende. Hvordan skal man klare å komme seg ovenpå når man skattes alldeles ihjel?

Jeg må si jeg blit litt oppgitt :vetikke:

Sjekket lønnsslippen i dag og jeg betaler drøyt 17.000 kroner i skatt i måneden. Det er da fryktelig mye, syns jeg, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det... :tristbla:

Alltid er det bekymringer i forhold til de jævla kronene. Alltid. Jeg er så lei :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...