Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

*ignorerer stavere og pirkere*

:fnise:

Puh... noen travle dager altså - og å ta seg frem uten bil er utrolig upraktisk mye av tiden! Var på tur i går og skal avgårde igjen etter lunsj i dag og må si jeg blir litt svett av å sjekke rutetider, og ruteløyper osv og styre hele tiden...

Men kjøpte meg helt nye jeans i går og sitter her med verdens lekreste levis-rumpe. Og selv om guttungen på Levis-store sa jeg måtte slutte å gå med lange gensere og heller vise frem rumpa, for å selge, ble jeg glad og har kort genser til skinnyjeans i dag, som det råskinnet jeg er.

Deilig yoga rakk jeg da i går og nå begynner jeg å føle meg til rette i nye omgivelser. Læreren er flink, men annerledes enn min gamle. Savner dog ham såpass at jeg har tenkt å komme meg dit til uka en tur mens jeg likevel er hjemme :ler:

Håper å få til svømmehall senere denne uka - kanskje på torsdag f.eks?

Forresten en tur på vekta da jeg var hjemme. Har vel ikke lagt på meg noe etter å ha flyttet hit, men har jammen ikke tatt av noe heller. Sukk... Skumle badevekta altså... :forvirret:

Litt mer :kaffekopp: nå vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu, og der var jeg igjen oppdatert! Jeg er syk i dag og skulle egentlig se Dynastiet (jepp, utrolig festlig å se igjen den gode gamle gjengen der :ler:) men droppet det til fordel for Suzy-oppdatering. Herremin, du har flyttet siden jeg leste her sist du jo! Og ny jobb!

Lykke lykke til med ny jobb og ny adresse. Og masse medfølelse mtp vekt og mat. Det er noe dritt. Jeg føler ofte at det er umulig å bare leve/spise normalt hvis man skal være nogenlunde slank hvis man er over 25. *dunke hodet i veggen*

Skrevet

*tar kosemose forsiktig bort fra :murvegg: før det går helt gale*

Høres ut som hektiske dager på din kant, Suzy! Mye farting?

Godt å høre at du er i gang med yogaen igjen! Jeg gleder meg til 3. kurskveld denne uka, og merker jeg må kikke litt rundt etter aktuelle timer jeg kan fortsette med når kurset er unnagjort :nigo:

Skrevet

Jeg vil også ha det...... Her er det mer joggebukserumpe. :ler:

Skrevet

Ja takk til snasen Levi's-rumpe her også! :jepp:

Buksa jeg har på i dag liker jeg fra midt på lårene og ned, men øverst er den et håpløst kapittel... Altfor stor, og beltehempene fungerer ikke... Så i dag er det saggeEllerheisebuksa-dagen...

Skrevet

*er umåtelig stolt over å ha utkonkurrert Dynastiet* :nigo:

God morgen!

Kort genser og lekker jeansrumpe i dag og. Digger denne buksa altså. Men jeg må nok grave enda dypere i lommeboka, for jeg trenger nye sko og ny høst/vinterjakke.

Alle skoene mine er gått helt ihjel (har mye sånne sneakers som har blitt brukt hardt i omtrent fire sesonger nå.. i allefall fire... kanskje mer :overrasket:). Uansett er sålene flate og harde og skoene er slitte alle steder, så de ser ikke pene ut lenger - og jeg går MYE mer enn før. Dermed trenger jeg sko. Sukk...

Sliten i dag. Var en svipptur til Trondheim etter lunsj i går - jeg tuller ikke. Dro fra jobb etter lunsj og var hjemme klokka halv tolv i går kveld. Phu... snille, gode kjæresten min hivde seg i bilen og hentet meg på Helsfyr så jeg slapp å ta banen og gå hjem. Noen ganger er han virkelig helten min :hjerte:

I dag er det møtedag hele dagen, men jeg har booka meg hudpleie klokka halv tre og gleder meg som en unge. Jeg er gusten og sliten og trenger virkelig litt kos og luksus.

Og kaffe... mer :kaffekopp: nå.

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

En liten svipptur til Trondheim på en tirsdag ettermiddag er spenstig! Sånt tar på, så håper du får noen roligere dager snart :)

Sko er alltid vanskelig, syns jeg. Nå har jeg kjøpt nye støvletter, og det er kjekt å ha, men blir ikke brukt til hverdags. Og jeg kjøpte nye vintersko i Sverige, men de er det for tidlig å bruke. Så hva skal man bruke i denne overgangsperioden? Foreløpig er det joggesko og sneakers en stund til.

Akk, den som var millionær :sukk::ler:

Ha en fin dag :)

Skrevet

En svipp til Trondheim etter lunsj gitt! Ikke dårlig!

Hudpleie i dag høres helt fantastisk ut! Nyt!!

:kaffekopp:

Skrevet (endret)

Sko er kjempevanskelig. Jeg elsker høye hæler, men blir sliten i beina om jeg skal gå med det hele dagen. Har siklet litt på disse, men syns de er litt vel dyre... (900 kroner) har også sett på disse, men er redd de er litt for ungdommelige.

Vil ha høye hæler som er skikkelig komfortable og som ikke gir superslitne føtter! :sur:

Endret av Suzy
Skrevet

Sko er kjempevanskelig. Jeg elsker høye hæler, men blir sliten i beina om jeg skal gå med det hele dagen. Har siklet litt på disse, men syns de er litt vel dyre... (900 kroner) har også sett på disse, men er redd de er litt for ungdommelige.

Vil ha høye hæler som er skikkelig komfortable og som ikke gir superslitne føtter! :sur:

Mulig det sier noe om min mentale alder, men jeg likte best sko nr 2.... :ler:

Skrevet

Jeg må ha vandresko for høst og vinter.....

Skrevet

Jeg har gitt bort vinterkåpa mi, et par av buksene faller nesten av og jeg tror kanskje jeg har et par vintersko liggende :ler: Alt på stell med andre ord! :fnise:

Bør vel holde det? :bolledeig:

Skrevet

God morgen!

Trivelig ettermiddagstreff med Skravla og Sauen i går altså :nigo: Ble ikke så lange treffen, men jammen var jeg ikke hjemme før over sju - og jeg fant ingen sko på veien.

I dag har jeg faktisk ikke noen møter på planen og halleluja for det. Det betyr at jeg skal få skrevet, ringt og gjort litt. Føler innimellom at jeg bare går fra møte til møte uten å få noe unna meg, men i dag skal det bli bedre.

Kjenner det kommer til å bli helt ok med helg også. Egentlig så ok at jeg er litt lei meg for at vi har sagt ja til å dra på fjelltur med to vennepar... Greit med hyttetur, men det jeg hadde trengt denne helga var full ro og mulighet til å sove ut skikkelig. Det blir det jo ikke noe av nå.

Mer :kaffekopp: !

Skrevet

Synd det ikke ble noen sko. Niesen min kom hjem med bag i går. Hun fant den på veskebutikken på Oslo city, så da vet vi at det er en der. :ler:

Skrevet

Synd det ikke ble noen sko. Niesen min kom hjem med bag i går. Hun fant den på veskebutikken på Oslo city, så da vet vi at det er en der. :ler:

:ler:

Ja det måtte jo være en et eller annet sted der!

Jeg tok Byporten-ruta og fant mange fine sko, men ingen til en pris jeg kunne takle... :roll:

Skrevet

Jeg syns gore-tex-sko er perfekte i overgangen fra sommer til vinter, hele høsten og våren går jeg med gore-tex, ellers ville jeg vært mye våt på beina! :jepp:

Skrevet

Jeg syns gore-tex-sko er perfekte i overgangen fra sommer til vinter, hele høsten og våren går jeg med gore-tex, ellers ville jeg vært mye våt på beina! :jepp:

Joa... men jeg vil ha pene sko også - og damete sko helst... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...