Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd noen av produktene fra den siden Suzy, brødet var helt OK. LAsset på med pålegg og da funket det greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mandlene i fjor sommer, da var jeg 25. Det var dritvondt, men det varer bare i to uker. Og jeg sov store deler av tiden. Syntes det var veldig verdt det. Jeg overlevde på sånn posepasta, som jeg spiste når den var kald. Og yohurt. Går nok bra med dattera til samboeren din også.

Har forresten også sett på Spis deg slank, men jeg syntes ikke maten så spesielt fristende ut. Men kan jo være en god motivasjon å slippe å lage all maten selv hele tiden. Det er jo ikke verre enn å du kjøper noen brød og lar være å bestille igjen dersom det ikke faller i smak. (og så kan du jo fortelle meg om det var noe godt eller ikke :lur: )

Skrevet (endret)

God morgen!

Yepp - jeg vurderer å kjøpe brødet og sjekke hvordan det smaker. Maten ellers klarer jeg fint å lage sjøl - like bra som dette. Fordelen med det der er jo ja at man slipper å lage maten og men vet akkurat hva man skal spise og hvor mye - det er tilmålt og dermed enkelt.

Det gikk veldig bra med mandeljenta - hun var i ganske god form i gårkveld og fikk stilt den verste sulten med babygrøt (ganske smart) :ler: Hun var oppe og hadde venninner på besøk også i går, så dette går nok fint, men jeg tror kanskje formen kan bli dårligere i dag. Vi får se.

Den det gikk litt verre med var kjæresten. Han er nemlig helt håpløs på sjukehus og slikt, og besvimte da han skulle sitte på post-op med henne :hoho: Det er fælt å le da, for han hadde slevsagt slått hodet i dørkarmen og var virkelig ikke helt i form i går kveld. Stiv i nakken og litt groggy. Får håpe han er bedre i dag, stakkar :fnise:

Da jeg tok brystreduksjonen min, så fulgte han meg jo på klinikken og jeg så alt på venterommet at han ikke taklet dette noe særlig, så jeg sendte ham ut. Men så ble han jo hentet inn til jeg våknet av narkosen og satt ved senga da jeg våknet og han var grå som et papirark, så jeg endte med å være mer bekymret for ham enn for meg selv og ba ham bare gå helt ut av bygget og vente i bilen til jeg var klar :ler:

Han har ikke noen forklaring på det, men sånn blir han av leger, sykepleiere, sykehus, sprøyter osv :vetikke: Merkelige greier!

I dag skal jeg hjem :nigo:

Har pakket bagen og skal gå tidlig fra jobb og ta bussen hjemover. Gleder meg veldig til å kose meg hjemme ei helg. Badet mitt, senga mi, puta mi og tv'n/fjernkontrollen min - juhu!

Skal på fest i morra (konsert) og har bedt ei venninne på middag først - og invitert et vennepar i tillegg til vin etter middagen og litt vors før konsert. I kveld har jeg bare planer om å kose meg med datteren og leieboeren og okkupere sofaen.

Ahhh.....

Hadde ambisjoner om å komme meg ut å løpe i går, men var ikke helt i skuddet. Hadde murrende hode i hele går og iskalde hender og frøs hele dagen, så jeg lot det rett og slett være og tok heler en lang oppussing av selvet på badet: Varm god dusj, hårkur, og epilator - og etterpå tjukke kosebukser, ullsokker og varm fleecegenser. Fremdeles en liten knurr i bakhodet, men nå er det helg og jeg kan sove leeenge i morra.

Forresten har jeg tenkt meg på Levis store over helga for å finne meg nye bukser. Disse så veldig interessante ut: Curve ID

Endret av Suzy
Skrevet

De buksene så ikke dumme ut gitt! :nigo:

Huff, må flire av kjæresten din altså :fnise: Sikkert ikke enkelt å ha det sånn, men kan ikke annet enn å dra på smilebåndet her :ler:

Ha en finfin fredag, og en suuuper helg i heimen!!

:klemmer:

Skrevet

Jeg ler av ham jeg og - og det helt åpenlyst. Han kan jo ikke noe for det, men det er en smule upraktisk selvsagt :ler:

Skrevet

Nå klarer jeg ikke fokusrer mer, så nå rømmer jeg!

God helg!

Skrevet

God helg. Håper du har en koselig helg foran deg.

Skrevet

En kosehelg høres ut som det du trenger nå ja. Nyt det! :klemmer:

Ei venninne som tok mandlene for ikke så lenge siden spiste forresten store mengder is i dagene etter operasjonen. Ifølge henne virket det litt smertestillende.

Skrevet

God formiddag!

Koselig å være hjemme gitt, selv om jeg kanskje føler meg litt på besøk. Tenåringene har så god orden på huset og alt er så på stell atte - veldig koselig å komme hjem til dem i går, rett og slett.

Har sovet godt og uforstyrret hele natta gjennom - deilig - og våknet klokka ni og var veldig våken i dag. Har puslet litt rundt etter det, satt på klesvask, ryddet ut av oppvaskmaskina og plukket en frossen elgstek ut av fryseren og slengt den i ovnen til langsteking. Skal samle meg sammen og komme meg ut i verden snart, men det er deilig å sløve litt også, kjenner jeg.

Ikke fullt så oppløftende å komme hjem til badevekta... det er som fryktet. Har gått opp enda en kilo og nå må jeg bare få stoppet det på ett eller annet vis. Får være det samme om det er slitsomt og vanskelig - jeg kan ikke ha det slik, rett og slett :tristbla:

Ellers.. fremdeles murrende hodepine. Ikke bra. Jeg tror jeg er stiv i nakken og får forsøke å bestille meg time hos massøren min mens jeg er her neste gang, tror jeg. Må bare få løsnet opp i dette her, for slik kan jeg ikke gå.

Ta seg sammen og kle på seg skikkelig kanskje?

Laaat....

Skrevet

Ei venninne som tok mandlene for ikke så lenge siden spiste forresten store mengder is i dagene etter operasjonen. Ifølge henne virket det litt smertestillende.

Jeg er ikke så glad i is, så jeg sugde på isbiter. Det virket også smertestillende. Helt til jeg fikk frostskade på tunga. Haha. Da virket det litt mot sin hensikt gitt. :ler:

Skrevet

Ugh, så dum badevekt du har da! Jeg har boikottet min litt i det siste, men må vel snart til pers...

Må innrømme at jeg lo litt av kjæresten din jeg også, men det er jo litt komisk også da. :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Håper du har hatt en fin helg på hjemlige trakter!

Og jeg vet akkurat hvordan det med vekta føles. Jeg klarer stadig vekk å få av meg 4-5 kilo, og hvis jeg ikke er flink HELE tiden, så kryper de tilbake - nesten uten at jeg merker det. Så det blir sånn ned 5 kilo - opp igjen. Ned 5 kilo - opp igjen. :sur:

Frustrerende og demotiverende. Så lurer jeg på om dette faktisk er kroppen sin matchvekt, for her klarer jeg å være stabil. Det er bare det at jeg vil at matchvekten skal være lavere!

Usj, dette ble mye vektprat :sjenert:

Ha en fin mandag, Suzy :)

Skrevet

Å, for ei helg!

Jeg har kost meg så veldig denne helga - det var virkelig et riktig valg å ta og la kjæresten dra på hytte/golfhelg alene mens jeg dro hjem.

Fredag koste jeg meg hjemme med datteren og leieboeren - også kom ei venninne innom, så vi ble sittende og skravle godt utover kvelden. Lørdag var jeg og datteren på handletur, så hadde jeg ei venninne til middag også dro vi til byen og på konsert og der traff jeg massevis av kjentforlk og hadde det så moro.

Tok det veldig med ro når det gjaldt alkoholen og var vel knapt briesen da jeg kom hjem, men var ikke i seng før halv tre, så det ble da sent nok. Var godt å ha tatt det med ro da jeg våknet i går - lett i kroppen og i fin form.

Kjæresten hentet meg på bussen og vi kjøpte en pizza for lettvinthetens skyld og slappet av på sofaen etterpå. Godt å se ham igjen etter noen dager også - det er ikke så dumt å savne hverandre litt også :kline:

Travel i dag - har vært på tur så langt i dag - og på møte. Hjeeelp...

Yoga etterpå, så jeg blir sen hjem og i morgen blir det en skikkelig langdag, men da kan jeg vel alltids ta det med ro på slutten av uka, så det er greit det :)

Skrevet

:klem:

Høres ut som en superduper helg!

Skrevet

Fredag koste jeg meg hjemme med datteren og leieboeren - også kom ei venninne innom, så vi ble sittende og skravle godt utover kvelden. Lørdag var jeg og datteren på handletur, så hadde jeg ei venninne til middag også dro vi til byen og på konsert og der traff jeg massevis av kjentforlk og hadde det så

Pirker litt gramatikalsk jeg..... Håper venningen smakte godt....:fnise:

Skrevet

Ellers hørtes det ut som en herlig helg hjemme. :hoppe:

Skrevet

Pirker litt gramatikalsk jeg..... Håper venningen smakte godt....:fnise:

Da vil jeg pirke staving :fnise:

Gjest wild bird
Skrevet

:ler:

Kan visst gå litt fort i svingene for noen og enhver her ;)

Skrevet

Da vil jeg pirke staving :fnise:

:rulle:

Snakk om å ikke lese korrektur før man pirker på andre da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...