Supramundane Skrevet 13. september 2010 #5081 Skrevet 13. september 2010 (Sier hun som sitter og drikker sjokomelk.... )
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 #5082 Skrevet 13. september 2010 Supra dah! Så herlig med all energien, Suzy! Nyt det så godt du bare kan! Jeg skulle gjerne hatt en brøkdel Men fungerer sånn nogenlunde jeg også, har bare litt få timer i døgnet Spenstig NRK-ansatt! Og er jo fryktelig hvis det er slike arbeidsforhold... Får håpe dette kan være et spark til at slikt blir ryddet opp i
Suzy Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5083 Skrevet 14. september 2010 God morgen! Det ble ingen sjokolade altså, for som tidligere fortalt hadde jeg glemt igjen lommeboka hjemme, så jeg proppet meg med pærer fra fruktfatet istedet, for jeg hadde ikke penger til noe mellommål (og fikk betale for det senere på kvelden ). Rett på yoga i går og dene gangen var timen virkelig morsom. Nå var jeg ikke helfersk og klarte å konsentrere meg mye bedre - og jeg fikk virkelig kjørt meg. Kjente at jeg løp langt forrige uke mens jeg trente faktisk - dette er jo en helt annen form for belastning. I dag regner det alldeles trøstesløst her og jeg konkluderer med at jeg trenger støvler. Det skal visst lette utover dagen og det hadde vært veldig fint, for jeg har skikkelig lyst til å løpe en tur i ettermiddag og det er kjett å løpe når det søkkregner. Litt lett yr er helt ok, men ikke søkkregn. Får se hvordan det blir utover dagen. Møter i dag, blir vel sittende mye av dagen, også håper jeg veldig at kameraet jeg har bestilt til jobb kommer i dag. Gleder meg sånn til det!! Men nå Åja - i går satt jeg oppe til halv tolv og er ikke trøtt i dag heller
Roadrunner Skrevet 14. september 2010 #5084 Skrevet 14. september 2010 Oppe til 2330, og IKKE trøtt? :dåne: Jeg var i seng før kl 22, og er stuptrøtt.... NYT det!
Suzy Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5085 Skrevet 14. september 2010 Oppe til 2330, og IKKE trøtt? :dåne: Jeg var i seng før kl 22, og er stuptrøtt.... NYT det! Ja det er helt absurd - og jeg var jo ikke i seng før tolv kvelden før heller. Helt sprøtt...
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2010 #5086 Skrevet 14. september 2010 Så herlig med all den energien da.
Suzy Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5087 Skrevet 14. september 2010 Så herlig med all den energien da. Ja en skal jo ikke klage på sånt
Supramundane Skrevet 14. september 2010 #5088 Skrevet 14. september 2010 Du må gjerne spandere litt energi hitover.....
Gjest wild bird Skrevet 14. september 2010 #5089 Skrevet 14. september 2010 Deilig med energi som vedvarer, skal ikke klage på det vel? Jeg ønsker meg også nye støvler. Vil ha noen skikkelig kule damestøvler, i stedet for arvede guttestøvler etter sønnen min, som jeg bruker nå. Men det blir ikke Ilse Jacobsen, selv om jeg syns de er fine. Vil bare ikke ha like som alle andre
Suzy Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5091 Skrevet 15. september 2010 God morgen og ja halvvegs i uka! Denne uka har til nå gått utrolig fort, syns jeg. Men det kan selvsagt komme av at jeg vr en smule døgnforvirret i går og trodde det var mandag stadig vekk.... Da kommer igrunnen onsdagen veldig brått på. Kom meg ut på løpetur i går også - til tross for at dagen startet veldig våt og lite utevennlig, så sluttet den vakker og solfylt og jeg klarte å true meg ut på en seks kilometers løpetur. Løp ikke hele veien, men på flatene og nedover og gikk så fort jeg klarte oppover. I dag skal vi på besøk til noen venner, så det blir nok ikke noen trening i dag, men jeg får forsøke å ta det igjen med litt innsats i morra. Det må jeg da greie. Nå er det og i gårkveld var jeg faktisk trøtt - i dag like våken
Gjest wild bird Skrevet 15. september 2010 #5092 Skrevet 15. september 2010 God morgen! Er det ikke deilig når en oppdager at en er kommet lenger ut i uka enn en trodde? Verre når det er andre veien, og man har fredagsfølelse på torsdag... Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 15. september 2010 #5094 Skrevet 15. september 2010 Styrter innom med en og hilser på!
Suzy Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5095 Skrevet 15. september 2010 Styrter innom med en og hilser på! Du verden! For en fart Jeg er litt overveldet i dag. Vet ikke helt hva det er, men jeg syns det er mye å sette seg inn i akkurat i dag og jeg lurer på om jeg kommer til å greie å gjøre en så god jobb som jeg har lyst til. Det føles rett og slett litt tundt akkurat nå... Er ikke sliten eller noe sånt, bare litt overveldet, rett og slett. Men jeg håper det går seg til snart.
Gjest wild bird Skrevet 15. september 2010 #5096 Skrevet 15. september 2010 Det går seg nok til. Det er alltid mye å sette seg inn i ny jobb, og noen ganger føles det bare overveldende. Men når det har gått litt tid og man får ting mer under huden, blir det bedre
Suzy Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5097 Skrevet 16. september 2010 God morgen! Avsluttet dagen med en skikkelig hodepine i går. Begynte på slutten av arbeidsdagen og jeg hadde såklart gått tom for tabletter også, så den fikk vokse og gro i fred og fordragelighet... Tok en tablett, spiste middag og sov på sofaen i en halvtime - da lettet det - men det krøp tilbake igjen på kvelden og i dag er den på full fart inn igjen kjenner jeg. Har tatt en tablett og håper det går over Ikke så overveldet i dag. Begynner å få en ide om hva jeg skal gjøre og få litt oversikt, men samtidig mangler jeg fortsatt noen verktøy til å få gjort det jeg må og skal. Og så har jeg ikke helt peiling på rutiner og slikt - og begge deler frustrerer meg litt må jeg innrømme. Det går seg vel til får jeg håpe... I dag skal datteren til kjæresten ta mandlene og jeg er spent på hvordan det vil gå. Hun er jo ikke noen liten unge lenger, så det er ikke bare lettvint med slikt og hun kommer antagelig til å få det ganske vondt en stund. Kjæresten skal følge henne i dag og jeg tror han var ganske spent også. Han er ikke sterkest på blod og leger og slikt, så det kan jo bli interessant. Tror jeg må ha mye vann i dag.
Roadrunner Skrevet 16. september 2010 #5098 Skrevet 16. september 2010 God bedring, Suzy! *jager hodepinen bort*
Suzy Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5099 Skrevet 16. september 2010 *jager hodepinen bort* Den ligger bak der og murrer i dag, men jeg skal da ikke gi meg for det jeg da. Har forresten kikket på dette i dag: Spis deg slank. Snakket nemlig med ei i dag som hadde gått på dette en stund og som hadde gått ned veldig mye - og hun hadde fortsatt å bestille brødet deres etter at selve dietten var over og klarte seg veldig bra med det. Jeg lurer på om jeg skal forsøke å bestille brødet og bare kutte poteter, pasta og ris igjen altså... Jeg liker meg ikke slik jeg er akkurat nå. Hm, hm... *grubler*
Roadrunner Skrevet 16. september 2010 #5100 Skrevet 16. september 2010 Hmmmm.... Et par stykker på jobb har forsøkt dette, uten de helt store a-ha opplevelsene tror jeg. Ene ble veldig lei brødet, og er mer fornøyd med å lage lavkarbobrød selv. Og ellers kjøre generelt lavkarbo. Knekkebrødene hun lager selv er de samme jeg lager, og de er supergode! Men du får gruble litt, og se hva du vil finne på, snuppa!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå