Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Hvordan går det i nye jobben? Trives?

Og hvordan var yogaøkta på nytt sted?

Lurer fælt jeg serru.. :ler:

Kos deg, ha en fin, travel torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Hvordan går det i nye jobben? Trives?

Og hvordan var yogaøkta på nytt sted?

Lurer fælt jeg serru.. :ler:

Kos deg, ha en fin, travel torsdag!

:goodbye:

Jeg trives godt på jobben, selv om jeg føler meg veldig fersk og uvitende foreløpig - men det er greit. Sånn er det jo alltid.

Yoga på nytt sted var uvant. Hun var helt klart flink, men jeg må si jeg savner undervisningsstilen til min gamle lærer. Han er åpenere, blidere og morsommere - men jeg blir nok kjent med denne også og kommer helt sikkert til å trives. Var et annerledes lokale også og helt andre hjelpemidler enn han har, så jeg ble litt satt ut av alt sammen. Kommer nok til å gå bedre de neste gangene når jeg ikke er helt fersk på alt.

Skrevet

Fant igjen en veldig pen bh i skuffen da jeg var på flyttefot og tok den med meg fordi den så ut til å være riktig bra. Nå husker jeg hvorfor den ikke har vært mye i bruk - den GNAGER! :sur:

Helvete ta altså!

Har straks planer om å ta min hatt osv. Nåja, om en halvtimes tid, tenker jeg, for jeg skal innom en butikk og se på noe fotoutstyr (for jobben), også har jeg faktisk fått krympet gjøremålslista ganske bra i løpet av dagen :)

Skrevet

Jeg skal snart stikke av jeg også... men unngå den farlige butikken. Holder med en gang om dagen. :ler:

Skrevet

Jeg skal snart stikke av jeg også... men unngå den farlige butikken. Holder med en gang om dagen. :ler:

:fnise:

Gå i bue rundt!

Skrevet

God fredagsmorgen!

I dag var jeg suverent først på jobben og begynte etter omtrent tre kvarter å lure på om det kom til å komme noen i det hele tatt, men det gjorde det da heldivis. He, he!

Veldig, veldig stolt av meg selv i dag. Jeg løp/gikk ei mil i går - ute i skogen og det var utrolig deilig! Brukte en time og et kvarter på runden, men gikk oppoverbakkene og løp flater og nedover i tillegg til det første kvartere ca. for å bli skikkelig varm. Det er litt av en runde rundt det vannet og det er ufyselig bratt endel steder, men jeg kom meg gjennom og det på ganske bruktbar tid og det var deilig.

Kondisen er ikke strålende riktignok, så jeg tror jeg hadde hatt godt av å ta den turen et par ganger i uka for å kjøre meg litt og bli i litt bedre form igjen. Det i kombinasjon med yoga og svøm må da vel bli bra vel?

Ut på lunsj med kusina mi skal jeg også i dag. Gleder meg!

Skrevet

kondisjonstrening, yoga og søvn høres virkelig bra ut ja. :duskedame:

God helg Suzy! :klemmer:

Skrevet

Flink du er! :jepp:

Og gooooood helg!!

:romeo:

Skrevet

Denne dama har gjort et intenst inntrykk på meg i helga og vekket utrolig mange vonde minner. Jeg støtter henne helhjertet og kan ikke si annet enn at jeg er skremt over å oppdage at det ikke bare er jeg som har hatt det sånn og at det ikke har endret seg på de ganske mange årene som har gått siden jeg jobbet der...

Fytte... :tristbla:

Ellers har det vært ei fin helg med god mat, kos og avslapping - og i dag fikk jeg faktisk dratt kjæresten ut på tur (jøsses!).

Nå er det fotball på tv og jeg savner min egen tv og fjernkontroll... :roll:

Skrevet

Jeg har fulgt med den saken med interesse, håper flere står frem og får dette frem i lyset. Så utrolig tøff hun har vært!!

Skrevet

God mandagsmorgen!

Ble sittende oppe og se på Oceans 13 i går til klokka var nesten tolv, men tror du jeg er trøtt i dag eller? Næhei.

Skjønner ikke hva som har skjedd med meg... :klø:

Jeg har blitt så våken og opplagt at jeg nesten blir litt urolig - det kan da umulig vare!?

Rolig helg, men i dag bilr det en full dag ute i verden. Skal på yoga rett etter jobben, så er ikke hjemme før sju i kveld, tenker jeg. Greit nok. Det er godt å gjøre noe med kroppen, tross alt.

Vurderer samme program i morgen - altså yoga rett etter jobb. Alternativt en løpe/gåtur igjen. Har en ambisjon om å få trent hver dag denne uka - og onsdag ville det passe ganske fint med svømming (i den altfor varme hallen i mangel av noe bedre alternativ foreløpig) og torsdag skal jeg ut på løpe/gå-tur igjen.

Fredag reiser jeg hjem igjen, så da blir det selvsagt ikke noe - og det blir det vel heller ikke i helga, så å si hver dag er vel litt overdrivelse....

Ellers har jeg gått fra lommeboka mi hjemme i dag - luringen... :roll:

Skrevet

Kanskje du sover bedre på natten når du deler seng med kjæresten? Jeg sover "roligere" når mannen er hjemme, når det er bare meg så er jeg fryktelig urolig. :jepp:

God mandag!

Skrevet

Kanskje du sover bedre på natten når du deler seng med kjæresten? Jeg sover "roligere" når mannen er hjemme, når det er bare meg så er jeg fryktelig urolig. :jepp:

God mandag!

En positiv tanke, men jeg sover nok aller best alene faktisk. Jeg våkner av at kjæresten rører på seg og snorker og slikt skjer aldri når jeg sover alene. Jeg har en teori om at det er stoffskiftemedisinene som begynner å fungere og at jeg rett og slett har gått på halv maskin på grunn av det lave stoffskiftet tidligere.

Tror jeg må trappe opp treninga om jeg skal fortsette slik, for jeg er så pigg at det nesten er litt plagsomt :ler:

Skrevet

Så godt at du har fått sånn energi da. :tommel:

Håper du får en fantastisk dag. :klem:

Skrevet

Det er jo helt fantastisk hvis stoffskiftemedisinene har hatt en sånn formidabel effekt! Da blir du jo helt propell hvis du fortsetter med treningen sånn :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Så deilig med litt nyvunnen energi! Og det spiller egentlig ingen rolle hva det kommer av, det viktigste er vel å utnytte den positivt :lur:

Skulle gjerne hatt en dose ekstra energi jeg også, selv om jeg merker at min også er høyere når jeg har det bra på alle måter :)

Forresten litt av en sak det med hun i NRK. Jeg hadde virkelig ingen anelse om at det er så elendig personalpolitikk der.

Skrevet

Det er virkelig litt av en sak det med NRK..

Som sagt vekket det mye vonde minner for meg. Jeg jobbet der for mange, mange år siden og har aldri vært så knekt og hatt så inderlig liten yrkes-selvtillit som jeg hadde da jeg var ferdig der. Det var flere som hadde lignende erfaringer der, men jeg trodde likevel at det var jeg som ikke var god nok og som ikke strakk til.

Jeg sloss også så godt jeg kunne, men det var umulig å beholde styrke i et slik miljø.

Tilslutt trodde jeg at jeg hadde valgt feil yrke og at jeg var udugelig. Trist.

Jeg har enorm respekt for det denne dama gjør og det at hun har valgt den vanskeligste veien ut i offentlighet med dette her - og jeg håper det blir satt fokus på de viktige tingene. Virkelig.

Pfff... nå beynner jeg å miste fokus her og jeg har så lyst på sjokolade at jeg er helt fra meg :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...