Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forresten lurer jeg på om stoffskiftemedisinene begynner å "kick in", for jeg er usedvanlig opplagt om dagen.

Til tross for mindre trening enn normalt er jeg veldig lite trøtt, men våken om morran og har en hel del mer overskudd enn før. Kan ikke komme på hva annet det kan være enn nettopp stoffskiftet, men i så fall er det jo bra - kanskje dette er normalt energinivå? Du verden! :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for herlig energinivå! :hoppe:

Ingenting er vel bedre enn å føle seg opplagt og energisk :nigo:

Skrevet

Nei det er virkelig ikke noe som er bedre - det som kanskje er litt dumt er at jeg er mer sulten også... :fnise:

Skrevet

:ler:

Men var det ikke da du satset på :sengekos::humpe: og :kline: ?

:fnise:

Skrevet

:ler:

Men var det ikke da du satset på :sengekos::humpe: og :kline: ?

:fnise:

Joda - men jeg kan jo ikke ta'n med meg på jobb!

Skrevet

:hoho:

Ja, det hadde nok blitt populært, tenker jeg! :skratte:

Gjest wild bird
Skrevet

Han får stikke innom i lunsjen da vettu. Og da mener jeg ikke for å spise :lur:

Skrevet

Folk tar jo røykepauser.... :lur:

Skrevet

Haha, beste røykepausen jeg har hørt om! :ler:

Skrevet

Mye sunnere enn røyk er det også..... :Nikke:

Skrevet

Bra for helsa og mot stress. Burde vært påbudt.

Skrevet

God morgen!

Ny dag og godt i gang med litt :kaffekopp: og sitteplass på t-banen for andre dag på rad. De små gleder ;)

Her debatteres det livlig ja, men jeg er jo enig - det er sunt godt og definitivt distraherende nok til å la være å ta en bit med kake e.l. Prøvde det ut etter middag i går og det funket som bare det :sjarmor:

Lurer på om vi hadde vekket litt oppsikt om jeg tok ham med "for a snack" på formiddagen? :vetikke:

Det eneste som bekymrer meg nå er å komme meg på trening/få rørt meg tilstrekkelig. Kan vel ikke løse alt med bruk av kjæresten :hoho: Hadde så smått tenkt meg å dra hjem litt tidlig i dag, få spist og ta en tur i skogen, men så kommer sønnen til kjæresten på middag ca halv seks og det er nok litt for tidlig til at jeg rekker en tur før og litt for sent til at det blir noe av etterpå. Hm... Må gruble litt på dette.. kanskje jeg kan gå en bit og deretter tilbake igjen så får jeg rørt litt på meg.

Nå må jeg ha mer :kaffekopp: Møtedag i dag.

Skrevet

Du kan gå fra jobben og hjem. :idesmil:

Ikke noen trivelig tur :snurt:

Skrevet

Du kan ikke sitte på en holdeplass eller to lengre (eller gå av før) heller? Bare for å føle at du har gått LITT? Ellers synes jeg du skal ta det rolig, med god samvittighet. Det kommer mange flere dager med treningsmuligheter (prøver å få meg selv til å føle meg bedre fordi jeg har planer om å prioritere rengjøring og lesing i dag...).

:kaffekopp:

Skrevet

Si ifra hvis du ønsker en skogstur buddy suzy! :nigo:

Jeg prøver å få meg en skogstur 3-4 ganger i uka nå. :)

Skrevet

Si ifra hvis du ønsker en skogstur buddy suzy! :nigo:

Jeg prøver å få meg en skogstur 3-4 ganger i uka nå. :)

Glimrende!

I dag tas jeg nok litt av tidklemma, men senere: JA!

RR: Joda, menjeg harøye hæler og diger veske med, så det hadde vært ok å komme hjem først og få skiftet sko. Tenker det blir en liten sving på egenhånd før middag, men ikke hele runden jeg hadde tenkt.

Skrevet

Ja, ja.. alle gode forsetter og planer rant ut i sanden i går.

Da jeg kom hjem (ikke så tidlig som tenkt) så var jeg sliten og sløvet derfor frem til sønnen kom og middagen var klar, også ble sønnen sittende og det var hyggelig - også dro kjæresten og leide film og dermed var det gjort :vetikke:

Lang kveld i sofaen ble det rett og slett.

På toppen av det hele begynte vi å se en halvdårlig film på NRK3 etter at den andre var ferdig og den sluttet ikke før klokka var 23, så i dag er jeg litt trøtt, kjenner jeg.

Men ny frisk i dag, for i dag skal kjæresten på fotballtrening og da skal jeg gå ut samtidig som han drar på tren og forsøke å komme meg hele runden som jeg gikk i helga som var. Det er ei mil og er en bra gå/joggetur. Klarer helt klart ikke jogge hele den turen, men kan i allefall løpe så mye jeg greier og gå resten. Det er skikkelig bratt her og der, så jeg tipper jeg blir sliten nok.

Masse på "to do" lista mi i dag, men ingen møter for en gangs skyld. Takk og lov. Det kan bety at jeg faktisk kommer noe sted med lista.

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...