Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. september 2010 #5021 Skrevet 1. september 2010 Tur i skogen er flotte saker! Ihvertfall for å lade opp batterier!
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 #5022 Skrevet 1. september 2010 Skjønner godt det blir intense dager med alle endringene du har opplevd denne uka! Håper du kommer deg greit gjennom, og kan NYTE helga!
Supramundane Skrevet 1. september 2010 #5023 Skrevet 1. september 2010 Det er alltid litt slitsomt med helt ny jobb, men du kommer fort inn i det!
Suzy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5026 Skrevet 3. september 2010 Fredag - hurra, hurra - og jeg er ganske så klar for helg. Kjenner det har skjedd mye og vært veldig mye informasjon å fordøye for meg og at det sikkert er greit om det blir et par dagers pause nå. Var hjemme fra seminar klokka seks i går og slengte sammen svømmebagen og satt på ned med kjæresten til svømmehallen her. Han skulle på trening nemlig. Vannet i hallen er fire grader varmere enn andre haller og det merket jeg godt - det var rett og slett litt ubehagelig å svømme i, så det ble bare fem hun dre meter og litt badstu. Godt uansett. Tuslet opp igjen, pakket ut og kom meg opp i sofakroken og brukte resten av kvelden der. Deilig. I dag har jeg ingen planer, men gleder meg bare til det er helg. Satser hardt på kveld i armkroken i dag Litt mer nå så...
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2010 #5027 Skrevet 3. september 2010 Håper du får en rolig helg med masse kos!
Suzy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5029 Skrevet 3. september 2010 Satser knallhardt på å ta helga litt over klokka tre i dag gitt - deilig å føle at man kan gå hjem litt før uten at det blir helt krise Syns nå at jeg har fått gjort litt i dag også, men kjenner uka har vært innholdsrik. Hodet er såpass fullt at det kjennes mer eller mindre tomt
Gjest wild bird Skrevet 3. september 2010 #5030 Skrevet 3. september 2010 God helg! Håper du får slappet av og ladet batteriene godt i helga. Og tenk, første helg som samboere
fairygirl Skrevet 4. september 2010 #5031 Skrevet 4. september 2010 En liten fra ett nytt hjem til et annet Håper du har en fantastisk fin samboerhelg, Suzy!
Roadrunner Skrevet 4. september 2010 #5032 Skrevet 4. september 2010 Håper dere koser dere skikkelig i helga, og at du får ladet godt opp!
Suzy Skrevet 6. september 2010 Forfatter #5034 Skrevet 6. september 2010 God mandagsmorgen! Første samboerhelg er overstått og det var veldig bra. Godt å være sammen hele tiden. Godt å slippe å stresse med å bare ha to dager og skulle putte mest mulig inn der. Godt å kunne være litt sammen og litt hver for oss også. I det hele tatt har det vært bra. Fredag dro kjæresten på pub for å se landskampen og jeg holdt meg i sofaen hjemme med vin og romantisk film. Herlig Lørdag var jeg på skogstur med ei venninne. Koste oss glugg i sola og det herlige været og jeg er støl i leggene i dag, så det var antagelig veldig bra. Søndag dro vi på besøk til kusina og fikk kikket på huset, hilst på ungene og virkelig kost oss der. Fin helg altså. Kjedelig start på dagen som har gjort meg litt lei på morran... Kjøpte ei elegant bukse i vinter/vår, på salg. Har ikke brukt den enda, men forsøkte i dag og jeg får den ikke igjen i livet - og den passet altså i vinter. Det var en skikkelig smell på hvor mye jeg har lagt på meg igjen Hvorfor er det så innmari vanskelig da... Det er slitsomt å skulle spise andre ting hele tiden og å ikke kunne spise det samme som kjæresten, så nå forsøker jeg å begrense porsjoner og spise sunt og bra, men det er virkelig ikke moro å føle seg slik som jeg gjorde da jeg kjente den buksa i dag. Fader altså Ett av to valg nå - ta meg kraftig på tak og forsøke å gå det av på nytt, eller kjøpe større klær Drittlei av å slanke meg Drittlei av å ikke bli fornøyd Skjønner ikke hvor jeg skal finne motivasjon til å starte på innskjerpinger igjen Det var dagen utblåsning... Takk for forståelsen I dag skal jeg endelig på yoga igjen. Har timet så jeg skal få reist opp rett etter jobben og kommer vel hjem i sjutida med baner og alt slikt. Kjæresten drar og slår litt golf så lenge, tenker jeg, så vi får begge noe bra ut av dagen. Har planer om å gå runden venninna og jeg gikk i helga en eller to ganger i løpet av uka også - det hjelper jo litt det og. Kanskje jeg forsøker å løpe deler av den (var veldig mye opp og ned, så det kan bli skikkelig tøft OG det er dobbelt så langt som jeg noen gang har løpt, men... ), for å se om jeg klarer å komme så langt som å løpe hele en eller annen gang. Det viktigste nå er å komme i et modus der jeg får rørt på meg mest mulig gjennom uka. Nå skal jeg ha litt mer
Supramundane Skrevet 6. september 2010 #5035 Skrevet 6. september 2010 Uff, det er så nedtur når klær som brukte å sitte som et skudd ikke passer lengre.. Dritt! Men det kan jo hende at dette er nivået kroppen din liker seg best på, sånn at når du går ned i vekt så jobber kroppen i mot opp mot det punktet igjen? Det er jo sånn for noen.
Suzy Skrevet 6. september 2010 Forfatter #5036 Skrevet 6. september 2010 Uff, det er så nedtur når klær som brukte å sitte som et skudd ikke passer lengre.. Dritt! Men det kan jo hende at dette er nivået kroppen din liker seg best på, sånn at når du går ned i vekt så jobber kroppen i mot opp mot det punktet igjen? Det er jo sånn for noen. Ja det er vel ikke tvil om at kroppen foretrekker blubbestadiet, men det er ikke dermed sagt at det er et sted jeg skal være. Jeg er ikke normalvektig når jeg er her, jeg er overvektig og det vil jeg virkelig ikke være. Utrolig kjedelig å ha nådd målet så godt som, også har alt sammen bare glidd tilbake til der jeg var. Fy f... Og buksa er ikke engang brukt - den var bare veldig billig på salg og har blitt spart på for å brukes som fin på kontoret-bukse. Føkk...
Roadrunner Skrevet 6. september 2010 #5037 Skrevet 6. september 2010 Huff, føler virkelig med deg, Suzy! Skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre.... Men det får bli med en og så må du vite at du har full støtte og oppbacking!
Gjest wild bird Skrevet 6. september 2010 #5038 Skrevet 6. september 2010 Sånt er bare så kjedelig. En blir sur, motløs, forbanna på seg selv og mister motivasjonen. Gjett om jeg har vært der, og er der stadig vekk fortsatt :gjeiper: Så tenker jeg at livet skal ikke bare handle om mat, spising-ikke spising og vektkontroll. Bedre å ha fokus på trening, få være frisk og ha en kropp som fungerer. Og det har du jo. Selv om jeg vet at det ikke er noen trøst på sånne blubbedager
Suzy Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5039 Skrevet 7. september 2010 God morgen! En bane tidligere i dag og dermed fikk jeg sitteplass. Trenger ikke være her så tidlig, men tror det blir den heretter. Rekker den uten problemer og da er det en sjans til sitteplass. Sånt er bare så kjedelig. En blir sur, motløs, forbanna på seg selv og mister motivasjonen. Gjett om jeg har vært der, og er der stadig vekk fortsatt :gjeiper: Så tenker jeg at livet skal ikke bare handle om mat, spising-ikke spising og vektkontroll. Bedre å ha fokus på trening, få være frisk og ha en kropp som fungerer. Og det har du jo. Selv om jeg vet at det ikke er noen trøst på sånne blubbedager Du har veldig rett Wild Bird. Veldig. Det er jo akkurat det jeg har tenkt også - at jeg ikke orker å la det handle om det hele tiden. At jeg ikke orker å måtte takke nei til middagen kjæresten min serverer meg fordi jeg skal streve meg frem til en størrelse jeg vil ha. Jeg har lyst til å forsøke å leve sunt - det var det som var forsettet for denne høsten. Jeg har hatt tanker om å finne et par former for trening, røre meg så ofte jeg kan og ellers bare passe på at jeg spiser til jeg er mett (og ikke mer) og er rimelig sunn. Så var tanken å se hvor jeg er hen da i vekt og vidde. Men i går slo det meste sprekker og jeg følte meg bare dritt, rett og slett. I dag har jeg det litt bedre. Var på yoga og fikk følelsen av å være litt i gang i kroppen og har sovet på det en natt. Ny frisk, men jeg må få fart på kropp og bevegelse. Det må jeg bare. Jeg føler meg litt råtten når jeg ikke får beveget meg så mye som jeg bør - det må jeg bare gjøre noe med. Også er det hjemme alene uke med kjæresten denne uka. Da føler jeg meg ikke tjukkebolla i det hele tatt - skulle hatt mulighet for en kjapp hver gang en hadde lyst til å spise Da hadde jeg blitt slank og fit Litt nå - og litt jobb kanskje?
Roadrunner Skrevet 7. september 2010 #5040 Skrevet 7. september 2010 Veldig sant de betraktningene som wild bird (og du) kommer med, Suzy! Livet er for kort til at hver dag blir en kamp. Man skal kose seg! Men høres ut som om du har en veldig fornuftig tilnærming, med en sunn hverdag med vanlig mat, og en god dose bevegelse. Tror du kommer til å se resultater igjen på sikt! Jeg er fremdeles i den helseskadelige enden av skalaen, så her er det ikke noe valg... Men jeg gyver på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå