Sauen Shaun Skrevet 29. august 2010 #5001 Skrevet 29. august 2010 Tøffe Suzy! Og på en måte blir jeg litt beroliget over å høre at du gråter og får trøst av kjæresten. Det viser bare at selv om du er redd for alt det ukjente som venter, så er du likevel så trygg på ham at du lar følelsene få komme fram når dere er sammen. Det er i mine øyne en veldig god start.
Store My Skrevet 29. august 2010 #5002 Skrevet 29. august 2010 Jeg synes også at du er kjempetøff. Jeg husker du sa tidligere i boka at det måtte virke som du var verdens mest nevrotiske. Det gjør det absolutt ikke. Jeg synes du virker veldig trygg og tøff og har masse ståpå-vilje. At du har vært redd for å flytte er jo ikke det minste rart. Det er flytting, det er ny sivilstatus, ny jobb og i tillegg flytter du bort fra en del av trygghetsnettverket ditt.. Hadde du ikke vært stressa og redd, hadde det vært noe rart med deg. Håper det går bra med deg, og at du føler deg litt tryggere og roligere snart.
Supramundane Skrevet 29. august 2010 #5003 Skrevet 29. august 2010 Delte sorger blir så mye mindre, så det er bare å gråte! Nå er du i gang med ditt "nye" liv!
Roadrunner Skrevet 30. august 2010 #5004 Skrevet 30. august 2010 Signerer resten her: du er skikkelig tøff! Lykke til i ny jobb i dag!!!
Gjest wild bird Skrevet 30. august 2010 #5007 Skrevet 30. august 2010 Dette kommer til å gå så fint. Ikke rart at du får en reaksjon på den store omveltningen du har vært igjennom, og fortsatt er i. Det er alle følelser på en gang, det der Lykke til i dag
Suzy Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5009 Skrevet 31. august 2010 God morgen kloke, snille og fine jenter!!! Jeg ble helt rørt av å komme her tiol masse lykkeønskinger og kloke betraktninger. Rørt... Andre jobbmorgen. Uvant med trengsel på vei til jobb, men veldig ålreit å gå litt mer enn jeg pleier - det blir jo en tur til t-banen og en tur fra og litt mer spasering i løpet av dagen også. Veldig stolt av å ha klart å beregne tiden min helt rett begge dager og ha kommet på jobben til åtte i dag. Hå, hå Jobben virker kjempespennende og det virker som det er masse å ta tak i og mye å begynne med. I går var jeg helt svimmel av alle opplysninger jeg fikk, men det var likevel veldig ålreit. Jeg gleder meg til de første par ukene er over, for da har jeg sikkert litt mer peiling på dette her og litt mer oversikt og føler at jeg kan gjøre noe nyttig. Men so far - very good Kom hjem til ferdig middag i går Det er så fint å ha samboer at det nesten ikke er til å tro... Kos og middag, og i det hele tatt bare fint. Datteren hans bor hos ham annenhver uke og da jeg skrev på FB at jeg var "hjemme på Xxx" så hadde hun "likt" det - sikkert småtteri, men jeg føler virkelig at hun syns det er fint at jeg er der. Det er litt viktig, tross alt, for hele greia. Snakket med datteren i går etter jobb og hun hadde fått "samboeren" sin på plass og var blid som ei lerke. De har ommøblert og kastet meg ut av badeskapet alt, så gudene vet om jeg finner igjen noe når jeg kommer hjem første gangen Det virker ikke som hun lider noen nød i allefall... Får vel starte arbeidsdagen for alvor her. Har dessuten bare fått en kopp kaffe - litt lite det vel? Skal på yoga for første gang i dag, har jeg tenkt. Spent!
Gjest wild bird Skrevet 31. august 2010 #5011 Skrevet 31. august 2010 Det var et godt innlegg å lese! Så fint at du føler du har kommet godt i gang på jobb, og at det er godt å ha samboer Ha en fin dag
-Englefjes- Skrevet 31. august 2010 #5012 Skrevet 31. august 2010 Så fint å lese! Og at datteren din har kastet deg ut av baderomsskapet synes jeg tyder bra. Kanskje man kan få til å møtes også nå?
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 #5013 Skrevet 31. august 2010 Et veldig godt innlegg å lese! Kos deg videre
Supramundane Skrevet 31. august 2010 #5014 Skrevet 31. august 2010 Guri malla så kjekt å lese det siste innlegget ditt! Ting går så bra, virker det som! Syns det var en fin gest av henne at hun trykte "liker" på statusen din. Hun hadde jo ikke gjort det hvis hun ikke følte for det. Så det skal du ta med det ja.
Suzy Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5015 Skrevet 31. august 2010 Kanskje man kan få til å møtes også nå? Det hadde vært noe ja
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #5016 Skrevet 1. september 2010 Håper du har en god dag på jobben i dag også.
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 #5017 Skrevet 1. september 2010 Fått tid til å teste ut yogaen forresten? Spent på hvordan det har blitt på nytt sted jeg vettu
Strenge Frk.Gerd Skrevet 1. september 2010 #5018 Skrevet 1. september 2010 Så hyggelig at du har kommet deg godt på plass ! Høres ut som en bra start!
Suzy Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5020 Skrevet 1. september 2010 God ettermiddag damer På seminar over to dager i dag og fremdeles i møte. Skal ut og spise en felles middag klokka sju med avreise fra hotellet her klokka halv sju - det betyr ganske lite tid for meg selv i dag, men det er ok. Lærer noe hele tiden, så det er sikkert nyttig dette her. Nå må jeg innrømme at hodet er i ferd med å bli litt fullt, så jeg har skrudd littegranne av. Det går vel inn uansett. Kanskje... Har ikke fått prøvd yogaen enda nei. De hadde selvsagt gjort om timeplanen fra sist jeg så på den og dermed var det en helt annen time enn den jeg hadde tenkt å gå på i går - og da gad jeg ikke. Jeg må innrømme at jeg har vært ganske sliten i hodet de siste dagene også, og det har vært godt å komme seg hjem til kjæresten og sofaen istedet. Det er uvant med så mye mennesker og så mye surr hele tiden - jeg merker virkelig at jeg ikke er vant til å skulle forholde meg til så mye folk på vei til og fra jobb hver dag. Satser på å komme meg ut en tur i helga - en tur i skogen eller noe. Nå får jeg vel late som jeg følger med igjen kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå