Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Trakter for harde livet til deg her!

Finnes det egentlig noe verre enn å våkne med hodepine? :troest: Håper virkelig det hjelper utover dagen! Synes du er vel sliten nå altså, ikke bra... Kom deg ut i høvelig tid idag, og slapp av litt! Det trengs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det heldigvis ikke mange timene igjen på jobb. En liten stund til i dag. Også dagen i morgen. Og da kommer kjæresten til deg. Jeg regner med at han steller pent med deg i helga. Og at du begynner i nye jobben med energi og overskudd. :jepp:

Skrevet

Det blir godt med helg denne gangen, tror jeg - ekstra godt, for da er et kapittel på en måte over. Alle de "faste" kollegaene mine (med unntak av sjefen) er borte de siste dagene denne uka også, så det blir liksom ikke noen avskjed av noe slag heller.

Og så greit.

Og ja, han steller nok pent med meg så jeg kan stille ustressa og fresh på mandag.

Nå er jeg ferdig med en sak og skal skrible ned en til, så er det kvelden for i dag.

HA!

Skrevet

Uhm, jeg hadde falt av lasset her. Helt og fullstendig.

Men :hoppe: for helg og kjærestebesøk!

Skrevet

Uhm, jeg hadde falt av lasset her. Helt og fullstendig.

Men :hoppe: for helg og kjærestebesøk!

:ler:

Har du fått med deg at det er kjæreste-flytte-helg da?

Skrevet

:hoppe: for snart flytte til kjæresten helg! Spent? ;)

Jeg er et vrak :roll:

Alt er litt oppned i hodet mitt og jeg føler det som jeg står på en gyngende båt og forsøker å holde i et glass vann uten å søle...

Litt spent ja *tørt*

Gjest wild bird
Skrevet

Vet at det føles sånn rett før det faktisk skal skje. Men når du først kommer på plass, så tror jeg at du faller til ro. Det har i hvert fall jeg gjort.

Og du kjenner jo andre mennesker dit du flytter, bortsett fra kjæresten. Du kan ha et sosialt liv både med og uten han.

Sett utenfra, så virker jo dette kun positivt for deg. Men jeg skjønner jo de blandede følelsene.

Skrevet

Jeg har hatt solotime på yoga! :ler:

Det var bare jeg som møtte opp til time i dag så da fikk jeg det man kan kalle privattime, bare for meg. Kjempegøy!

Prøvde til og med bittelitt pranayama på slutten. Det har vi ikke gjort før og det var veldig gøy!

Det var jammen en bonus sistetime hos ham :nigo:

OG jeg som var sliten, lei og uten energi før timen er nå glad og lett og boblende. Har ryddet, hengt opp ei hylle, sortert litt verktøy og malt en vegg (eller en del av en), satt på en klesvask og spist litt kveldsmat :ler:

Jeg :hjerte: yoga!

Wild Bird: Du har helt rett - det er postivt dette her og det er en kjempesjanse som jeg kommer til å få mye ut av. Helt sikkert.

Det er bare angsten for det ukjente som rir meg.

Før har jeg endret bare en ting, som jobb, eller bosted, nå er det en veldig stor endring i og med at jeg skal bo vekk fra hjembyen min og alt jeg har av nettverk (med unntak av noen, selvsagt)for første gang, jeg skal prøve en ny jobb OG jeg skal forsøke å bo med kjæresten: Det er MYE på en gang, rett og slett.

Men når de neste par dagene er over er jeg klar. Helt sikkert.

Jeg har tenkt skikkelig gjennom dette, tross alt.

Skrevet

:klem:

Fantastisk at du fikk solotime på yogaen i dag da! Skikkelig super sisteøkt! :hoppe: Og er herlig å se forvandlingen fra før og etter yogatimen, du sprudler etterpå!

Nyt kvelden! :klem:

Skrevet

:jepp:

Det er helt sprøtt for en forskjell det er altså.

Nå er det nesten så jeg håper kjæresten skal golfe på mandag slik at jeg kan dra på yoga der inne allerede da... :sjenert:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Ha en fin siste dag på jobb! :kaffekopp: kan vel trenges på morgenen ;)

Skrevet

God morgen.

Siste dagen på jobben ja, men det føles egentlig ikke så veldig slik... Det føles som nok en fredag i strømmen av fredager bare.

Kanskje greit egentlig.

Sitter midt i et sabla kaos uansett. Vi skal nemlig inn i nye lokaler også, og det har vært vaktmestere her og flyttet skillevegger, skap, hyller osv allerede - men så er det ikke datalinjer ned dit enda, så vi må sitte på pultene våre midt i kaoset og vente på det :ler:

Det ser virkelig ikke ut.

Jeg skal bare pakke kontorsakene mine og overlate flyttinga til vikaren, stakkar. Har pakket mine ting, som er private, i en egen eske som jeg kan frakte ned selv, så hun slipper det og da burde det være fort gjort dette her.

Må bare si at jeg er veldig stolt av jenta mi i dag. Hun har jobbet til langt på kveld og stått opp igjen og dratt på skolen uten å kny de siste dagene. Selvsagt er det det hun må gjøre og det er mange som greier det samme, men det er noe med humør og holdning i det hele som vitner om at dette vil hun. Da blir jeg stolt.

Enormt koffeinbehov i dag ja :kaffekopp: Jeg klarte bare med et nødskriv å komme meg opp i dag. Helt ødelagt. Takk og lov at jeg kan sove ut i morgen!

Skrevet

Ha en fin kaotisk fredag, og kos deg masse i kveld! Er lov til å slappe godt av og bare kose seg litt innimellom, tross kaotisk tilværelse :jepp:

Skrevet

Ha en fin siste dag og god flyttehelg. :klem:

Skrevet

Da skal jeg jammen logge av fra denne plassen for mange måneder fremover. Rart altså!

Har ikke noen maskin å bruke før til søndagen, tenker jeg - så det blir stille fra meg resten av helga. Håper alle har en god helg. Nesten gang jeg er på bor jeg et annet sted.

Du verden... :overrasket:

Skrevet

:strix:

Håper dere koser dere i helga, og at du får tankene sortert og på plass.

Tror dette kommer til å bli superbra!!

Gjest wild bird
Skrevet

Legger igjen en :klem: som du kan finne når du kommer på igjen.

Håper alt har gått greit i helga :)

(psssst: jeg vet at det føles rart de første dagene man bor sammen, før man helt har skjønt at man faktisk skal bo sammen) ;)

Skrevet

Håper flyttingen og helgen har gått smidig for seg. DEt er så spennende med en ny start på livet, på en måte. :klem: Gleder meg til å høre hvordan helgen har vært! :jepp:

Skrevet

Innom en liten sving.

Har pakket ut toalettsakene, ryddet meg rom i skapet på badet og pakket ut undertøyet og det jeg skal ha meg i morgen.

Gråt i fire mil eller så på vei hjemmefra. Litt usikker på hvorfor, men det er vel rett og slett redsel, antar jeg. Kjæresten har vært verdens beste støttespiller i dag og har trøstet, klappet, kysset og sagt helt de rette tingene. Så.. jeg har det vel generelt ikke så galt.

Rart å reise fra huset, fra ungen, fra hjembyen og fra mamma og pappa... venninner, trening, alle jeg kjenner og absolutt all tryggheten min. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir litt mer etablert her.

Phhhhh... *puster ut*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...