Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heie... drikke kaffe.... trøste... skravle.... Velg hva du vil. :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi duger til det utroligste! :ler:

Skrevet

Heie... drikke kaffe.... trøste... skravle.... Velg hva du vil. :hug:

Vi duger til det utroligste! :ler:

:klemmer: Søtinger!

Jeg er forøvrig verdens sterkeste Suzy i dag. Jeg har stått tre minutter i hodestående på yoga i dag. Tre minutter!! Jeg er SÅ stolt. Fytte!

Gjett om jeg kommer til å svi for det i morra :ler:

Skrevet

Å fy f.... Hodestående... :dåne:

Skrevet

Å fy f.... Hodestående... :dåne:

Mot vegg altså - men støtter minst mulig på den likevel. Og er STOLT :nigo:

Skrevet

Du har grunn til å være stolt ja..... :klappe:

Skrevet

God morgen!

:bond: Hodestående? Men det er jo opp ned! :klø:

Du er GOD!! :duskedame:

Håper onsdagen blir en fin dag!

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Fremdeles superstolt over den lange hodestående i går, men vet ikke om det kan ha påvirket nattesøvnen en smule :fnise:

For i natt våkna jeg i tre-tida av at jeg lå litt vondt med hodet. Fikk ikke helt til å finne en god stilling og snudde meg over til andre siden - og ble litt mer våken for jeg stirret rett på vekkeklokka :overrasket:

Forklaringen er grei - når jeg ligger på hodeputa mi og har høyre side av hodet ned, ser jeg på en kommode, på venstre side kan jeg se klokka, men den står på den andre siden av senga egentlig. Altså lå jeg opp ned i senga :overrasket:

Gjett om jeg brukte litt tid på å orientere meg og finne igjen hodeputa (og gjett om jeg var litt glad for at jeg lå alene akkurat denne natta!) :ler:

I dag skal jeg jobbe litt ekstra på kvelden og ikke trene. Må handle inn litt og begynne å rydde opp på rommet som vennen til datteren skal ha.

Datteren skal på sin første jobbedag i kveld, spennende for henne (og for meg).

jeg må ha kaffe kjenner jeg :Gjesp:

Skrevet

:ler:

Hodeståenderetning i senga skulle jeg også klart! :hoho:

:kaffekopp: trengs på morgenkvisten!

:klem:

Gjest wild bird
Skrevet

Siste innspurt for deg nå. Ikke mange dager igjen. Regner med du har sommerfugler og all slags i magen.

Ha en fin dag :)

Skrevet

Siste innspurt for deg nå. Ikke mange dager igjen. Regner med du har sommerfugler og all slags i magen.

Ha en fin dag :)

Mest alle slags :ler:

Det er så sjukt stressende på jobben om dagen at jeg knapt rekker å blunke - på ett vis greit, men samtidig hadde det vært godt å føle at jeg hadde tid til å rydde litt og slikt :roll:

Skrevet

Har ikke så mye å si jeg. Så jeg bare :klemmer: litt jeg. :klemmer:

Skrevet

Stikker innom med en :klem: jeg også!

Skrevet

:ler: Så akrobatisk du er i sengen, Suzy! :ler:

Ha en fin dag! Nå nærmer det seg ukeslutt! :bolledeig:

Skrevet

:ler: Så akrobatisk du er i sengen, Suzy! :ler:

Jarra... skikkelig akrobatisk.

Fy flate altså, nå lukter jeg grevling, bokstavlig talt. Blæh... :spy:

Har løpt fra sted til sted (ikke rukket lunsj enda engang) og stresset slik at jeg stinker. Fytte. Det hjelper ikek akkurat på odøren at kroppskjemien er litt ute og kjøre på grunn av mens og innvendig stress av dimensjoner heller :roll:

Må prioritere mat snart altså, men skulle ha levert fra meg det jeg driver med akkurat nå først. Haaater sånn mas. Greit med stress og fart, men regelrett mas er ikke ok.

Gjest wild bird
Skrevet

Håper du snart får tid til å roe ned. Ikke bra å kjase slik som du gjør nå om dagen. Regner med at du kan falle litt til ro til helgen? Er det den store innflyttingsdagen da, eller?

Skrevet

Håper du snart får tid til å roe ned. Ikke bra å kjase slik som du gjør nå om dagen. Regner med at du kan falle litt til ro til helgen? Er det den store innflyttingsdagen da, eller?

Han kommer opp på fredag og vi drar ned sammen på søndag med baksetet fullt av klærne mine, tenker jeg :ler:

Det blir vel tid til å roe ned på fredag. Da er jobbuka over og ikkenoe skal rekkes.

Det blir godt...

Nå er jeg så sliten at jeg er helt nummen.

Veldig tøff dag på jobb, middag og rett ut etter den for å kjøpe skikkelige sko til ungen, deretter ut på ekstrajobb (som var kjempekoselig og morsom, men innebar endel gåing og varte i to timer...) også på butikken for å handle inn mat så ungen har middag i et par uker.

Nå sitter jeg bare her, men jeg bare må dra meg i dusjen og stelle meg litt selv om det virker som et enormt tiltak :sukk:

I morgen skal jeg forlange å få gå fra jobb midt på dagen. Jeg trenger litt fred og ro og litt tid, rett og slett.

Nå er det ekstreme samlere. Kikke litt på dem vel.

Skrevet

God morgen!

Huff, nå må du ikke slite deg helt ut da, jenta! :klemmer:

Håper du får litt fritid i dag, og får hentet deg så smått inn igjen. Nest siste dagen!! :danse:

Skrevet

Morgen... :Gjesp:

Ikke noen god morgen i dag. Våknet med dundrende hode og kjenner at slitenheten fra i går ikke på noe vis er vekk. Men i dag har jeg tenkt å gå tidlig fra jobb og ha god tid til å pusle litt hjemme for meg selv.

Planen er å komme meg hjem slik at jeg kan ha middag klar når datteren kommer, så hun kan spise før hun skal på trafikalt grunnkurs klokka fire. Hun var på sin første jobbdag i går og var skikkelig sliten da hun kom hjem, og hun skal på jobb i dag igjen etter kurset(pluss resten av helga!). Godt å se henne være i gang og greit at hun tjener litt skikkelig penger selv, men jeg er redd det kommer til å bli en tøff overgang å skulle jobbe så mye. men jeg må jo bare la henne legge det opp selv og ikke blande meg inn. Hun må få prøve og feile uten avt jeg skal legge meg opp i det.

Uansett har jeg fremdeles et gjesterom som bør være klart for innflytting i løpet av helga, så jeg bør få ryddet litt skikkelig der i dag og det kunne jeg tenkt meg å bruke et par timer på, før yoga, og kanskje begynt å kikke på hva jeg skal ha med meg av klær til kjæresten også..?

Og nå er det bare denne dagen og i morgen, så er det nytt liv. Hjelpe meg!!

I dag må jeg ha MYE kaffe. Jebus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...