Roadrunner Skrevet 23. august 2010 #4941 Skrevet 23. august 2010 De drømmesymbolene gjorde jo drømmen veldig interessant da! Spennende *ser for seg klissvåt, lettet Suzy, uten ild...*
Suzy Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4942 Skrevet 23. august 2010 Det går nok helst bra, og det er kanskje ikke så farlig dette her og før eller senere må det jo prøves - og jeg ahr godt av forandring, godt av utfodringen og godt av å få forsøke å leve med kjæresten. Det er bare jævlig skummelt, rett og slett. Akkurat den drømmen var rett og slett også litt pussig i lys av de drømmesymbolene må jeg si... Løper fra sted til sted og lager saker i dag. Dette blir ei travel uke altså.
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 #4943 Skrevet 23. august 2010 Halvtime igjen! Fått gjort litt i dag også gitt, og synes i grunn jeg kan få gå hjem med god samvittighet i dag Har Suzy hatt en fin arbeidsdag?
Gjest wild bird Skrevet 23. august 2010 #4944 Skrevet 23. august 2010 Ja om noen forstår så er det vel du. Går det over..? Ja, det gjør det Men jeg ser jo at du kaver og drømmer, så det er tydelig at du syns det er både skummelt og spennende. Det er det jo også. Og selv om jeg har hjemlengsel i blant, så har jeg enda ikke angret på flytting Jeg slår meg bare mer og mer til ro her.
Suzy Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4945 Skrevet 24. august 2010 God morgen! På plass og i gang igjen. Lønningsdag i morgen og det skal bli godt altså.. nå igjen Som sagt skjønner jeg knapt hvor pengene går hen, men vi får se hvordan det blir nå med nytt bosted osv. Blir vel mindre utgifter til bensin, men litt mer til kollektiv transport og så videre. Vi får se. Jeg pønsker og tenker og venter voldsomt akkurat nå. Hjelpe meg som hodet går... Jeg gleder meg veldig til jeg er der og kan komme i gang med alt. Også sier søte kjærestn min når vi skal legge på og avslutte kveldstelefonen i går: Jeg gleder meg veldig til om en uke jeg... Og da smelter jeg jo litt, tross alt. Morgenmøte og litt mer kaffe nå vel?
MarianneE Skrevet 24. august 2010 #4946 Skrevet 24. august 2010 Søstern min kaller lønn for "vekk i morgen"
Suzy Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4947 Skrevet 24. august 2010 Søstern min kaller lønn for "vekk i morgen"
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #4948 Skrevet 24. august 2010 Søte kjæresten! Lønningsdag ja.. Vi fikk lønn før helga, og tror jeg kan signere på "vekk i morgen"-teorien. Går unna gitt!
Suzy Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4949 Skrevet 24. august 2010 Da har jeg sjekket med skatteetatetn om hva jeg har rett på av fratrekk for pendling osv. jeg kan trekke av utgifter til leie av bolig hos kjæresten og jeg kan trekke av reiseutgifter pluss kost (littusikker på hva det betyr, men...). Greit å vite og greit å spare på kvitteringer og dermed ha mulighet til å dokumentere alt sammen. En ting til vekk fra lista *puster ut*
Skravla Skrevet 24. august 2010 #4951 Skrevet 24. august 2010 Da har jeg sjekket med skatteetatetn om hva jeg har rett på av fratrekk for pendling osv. jeg kan trekke av utgifter til leie av bolig hos kjæresten og jeg kan trekke av reiseutgifter pluss kost (littusikker på hva det betyr, men...). Greit å vite og greit å spare på kvitteringer og dermed ha mulighet til å dokumentere alt sammen. En ting til vekk fra lista *puster ut* Tre og en halv dag igjen på jobb.
Gjest wild bird Skrevet 24. august 2010 #4952 Skrevet 24. august 2010 Vekk i morgen - den var god! Bare noen små dager igjen nå. Tenker du lever i skrekkblandet fryd nå. Men det blir helt sikkert kjempebra når du først kommer dit
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #4953 Skrevet 24. august 2010 Håper du har en fin ettermiddag, og at tankene ikke "kveler" deg helt!
Suzy Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4954 Skrevet 24. august 2010 Tre jobbdager igjen ja Akkurat nå føles det HELT greit. De siste dagene har bare vært slitsomme og de neste tre kommer vel til å være likedan, tyder det på Folk er sjuke, sjukemeldte, på ferie, i permisjon osv osv og jeg føler meg jevnt over som verdens største forræder som stikker av mens det er altfor lite folk og for mye å gjøre Men hvordan i alle dager kunne jeg vite at situasjonen kom til å bli slik akkurat nå da Ute stråler sola og regnet siler - på en gang. Kult! Klar for nest siste yoga her i byen, på en god stund. Har nå tenkt å reise hjem for å være med på yogakurshelg senere i høst, men jeg kommer til å savne yogalæreren min. Han er utrolig flink og en artig fyr, rett og slett. Det blir mye siste gang med det meste om dagen altså. Hm..
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #4955 Skrevet 24. august 2010 Det blir mye siste gang med det meste om dagen altså. Hm.. Og neste uke blir det masse "første gang"! Utrolig kjipt med det man kommer til å savne, og veldig spennende med alt det nye som skjer. Og tenk, endelig skal du få hverdagene sammen med kjæresten!
Skravla Skrevet 24. august 2010 #4956 Skrevet 24. august 2010 Både vemodig og deilig med siste ganger på jobb. Og spennende med første ganger i ny jobb. Kjenner igjen det fra i fjor på denne tiden.
Suzy Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4957 Skrevet 24. august 2010 Og neste uke blir det masse "første gang"! Utrolig kjipt med det man kommer til å savne, og veldig spennende med alt det nye som skjer. Og tenk, endelig skal du få hverdagene sammen med kjæresten! Gleder meg jo mest til å være sammen med ham - men det er igrunnen det jeg gruer mest til også, på et vis. Jeg gleder meg til å være sammen med ham, men frykter hele greia. Herregud, jeg må jo virke som verdens mest nevrotiske menneske Både vemodig og deilig med siste ganger på jobb. Og spennende med første ganger i ny jobb. Kjenner igjen det fra i fjor på denne tiden. Jobb bare gleder jeg meg til faktisk - det er alt alle andre ting blir endret som er det "vanskelige".
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 #4958 Skrevet 24. august 2010 Det er en stor endring som er igang, og det er helt normalt å være vettskremt i en slik situasjon. Du snur jo opp ned på hele den trygge tilværelsen! Hvor du bestemmer alt selv, styrer dagene dine selv, og bare kan kose deg i helgene med kjæresten. Nå kommer hverdagene også sammen, på godt og vondt... Men jeg tror at dere kommer til å klare det kjempefint! Dere er voksne, reflekterte mennesker som har tenkt grundig gjennom dette. Jeg har virkelig troen på dere!
Supramundane Skrevet 24. august 2010 #4960 Skrevet 24. august 2010 Det kommer til å gå bra, på den ene eller den andre måten. Vi er så mange som heier på deg av hele våre hjerter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå