Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God lørdags formiddag!

Sovet i drøyt ti timer i strekk og føler meg meeget uthvilt her. Deilig å komme til kjæresten. Deilig å glede seg til å komme frem og deilig å høre at han gleder seg til jeg kommer for godt - og deilig at han har skaffet kommode til meg :rødme:

Ganske klar for aha-konsert faktisk. Skal møte ei venninne for litt mat først også blir det konsert. Tenker det blir moro jeg :nigo:

Forøvrig kommer leieboerne innom for å hente bag, levere penger for ødelagt lampe og gi oss hjemmebakte lefser i dag. Det ordnet seg *lettet*

Litt mer :kaffekopp: nå vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYT a-ha i kveld!!

:sjenert: Finnes ikke det granne misunnelig jeg altså! :sjenert:

:ironi:

Men det er deg vel unt, så kos dere masse! 3 uker til jeg :digge::romeo::digge: på Sør Arena! :hoppe:

Får komme meg på trening og få ut litt energi tror jeg... :fnise:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Så at folk på FB var strålende fornøyd med aha-konserten i går, så da håper jeg du var det også? Det var sikkert en opplevelse uansett :)

Fikk også med meg at mange mente oppvarmingen ødela en del. Hvem varmet opp?

Ha en fin søndag :)

Skrevet

Jeg så også at folk jeg kjenner var såå fornøyde med den konserten, så det var nok en opplevelse!

:klem:

Skrevet

Venter spent på å høre hvordan konserten var. :popcorn:

Skrevet

Etter å ha lest i VG, er jeg bare enda mer frustrert over at jeg ikke var der... ÅÅååååå!!! Virker som om det var en helt Überfantastisk konsert! :trist: Men gleder meg om mulig bare enda mer til 11.september, og lader opp med a-ha på anlegget (fin bakgrunn til lesinga, selv om det blir litt "allsang" her).

Håper du koooooooste deg!!! Frelst? :fnise:

Skrevet

Ohhh! Så morro med Aha konsert! :hoppe:

Håper det ble en super kveld! :nigo:

Skrevet

*venter på konsertdetaljer...*

Skrevet

Konserten var fantastisk - rett og slett.

Nå er ikke jeg verdens største A-ha-fan, men jeg koste meg glugg ihjel. Vi sang og danset og hoppet og jublet - og de spilte en utrolig versjon av "I've been loosing you", knallgod "Move to memphis", fabelaktig "Cry Wolf"... og selvsagt en helt utrolig avsluttning med "Take on me"... Du verden altså!

Morten sang fantastisk hele veien og traff på alt - det gikk høyt der det skulle uten noe unntak og det var rett og slett en helt utrolig scenerigg.

Jeg var hes og sliten etterpå - og veldig blid :nigo: Det er bare å glede seg RR.

Nå er jeg hjemme igjen for siste gang for meg selv, klar til å begynne på min siste arbeidsuke i avisa på ti måneder og jeg er mildt sagt litt forvirret i følelsene...

Det gikk opp for meg i full tyngde i ettermiddag, rett før middag, at nå er det hakket før alvoret setter inn og jeg ble veldig trist, pussig nok. Kjæresten skjønte nok hva det var som foregikk for han spurte om jeg var redd for hvordan det kom til å bli og klemte litt på meg, men jeg kunne ikke ta imot så mye forståelse heller - hadde rett og slett bare lyst til å begynne å gråte.

Merkelige greier, men jeg er der fortsatt. Litt på kanten og redd. Det er lenge siden jeg har satset så mye. Det er lenge siden jeg har endret så mye og jeg er rett og slett godt gammeldags redd akkurat nå.

Det er vel bare noe jeg må gjennom.

Vi har snakket om økonomi og hvordan vi skal ordne oss og vi har kommet fram til et opplegg som vi tror skal fungere for oss. Godt å ha det på plass.

Nå skal jeg lage meg frokost og lunsj til i morgen og kanskje få hodet på plass i litt større grad.

Skrevet

Ja om noen forstår så er det vel du. Går det over..? :sukk:

Skrevet

God morgen.

Fremdeles ikke helt på stell inni meg. Vil egentlig bare at denne uka skal gå over, så jeg kan begynne på alt det nye med en gang. Dette her er bare slitsomt :sukk:

Vel, vel.. gode nyheter i det hele er at datteren har funnet en kompis som vil leie rom i huset mens jeg er vekk (han er gay as a rainbow, så det er ca det samme som om ei venninne skulle leie :ler: ). Han er en solid type med jobb osv, så det vil bli bra, tror jeg. Det gjør morshjertet lettere også - og det sikrer litt mer penger inn i kassa. Jeg tar ikke mye for det, for det er jo ikke noe skikkelig leieforhold i og med at han må finne seg i å få et par voksne i hus omtrent annenhver helg og det bare er et rom (som ikke er helt tomt heller) som han har for seg selv, men det er bittelitt penger inn for meg og det er selskap for datteren, som er det viktigste.

Men det betyr at vi må rydde litt rom og gjøre klart for ham i løpet av uka - enda mer å stå i med :ler:

Så må jeg ta en liten oppsummering på hva jeg må huske og fikse den siste uka. Det er sikkert litt, uten at jeg er i stand til å tenke på NOE akkurat på stående fot :roll:

Nå var det godt med litt :kaffekopp:

Skrevet

Så bra at det ordnet seg med sengeutleie!

Skjønner godt at det blir mye tanker på deg om dagen... Det er et stort skritt du tar, og mye endringer på kort tid. Og som du sier, det skal bli godt å bare komme skikkelig i gang, ikke gå i denne vakumperioden og vente.

Kjempegøy å lese om konsertopplevelsen din forresten, gleder meg om mulig enda mer! :digge:

:kaffekopp:

Skrevet

Plutselig kom jeg på at jeg hadde en veldig merkelig drøm i natt :overrasket:

Jeg drømte at jeg bodde i et hus som hadde to inngangsdører rett vedsiden av hverandre. Den ene døra var helt vanlig og når det begynte å bli kvelden og jeg skulle låse igjen, så låste jeg den og lukket vinduet vedsiden av (huset lå litt utsatt til med gata rett ved, mener jeg å huske), men døra vedsiden av var bare et jerngitter (nesten som en port) med stolper med ti centimeters mellomrom og selv om jeg låste den så trakk det jo rett inn og det kunne komme inn dyr.

Så trakk jeg den til og låste, men plutselig kom det to fargerike fugler inn. Den ene kollapset helt utslitt innenfor døra, mens den andre fulgte etter meg inn i stua fra døra. Jeg forsøkte å skyve dem ut igjen, men fuglen klatret bokstavelig talt oppover beinet mitt og klemte seg livredd inntil meg og ville ikke ned. Jeg holdt den inntil brystet og den skalv av skrekk.

Jeg bemerket det og viste det til kjæresten, som sa jeg fikk sette den ut, så jeg snudde og rundet hjørnet inn til dørene igjen, for å skyve den ut mellom sprinklene - og da sto jeg plutselig ansikt til ansikt med en sto svart ulv. Ulven hadde tydeligvis jaget fuglene og det var derfor de var så redde, forsto jeg og jeg var livredd for å røre meg for brått så den skulel hoppe i strupen på meg. Jeg ropte til kjæresten at han måtte hjelpe meg, mens jeg holdt i den redde fuglen.. også husker jeg ikke mer.

Noen drømmetydere her? :klø:

Skrevet

Det er lov å være redd. Det er skummelt å ta et sånt "leap of faith". Man han virker å være en solid kar, og du elsker han jo. Dere vil prøve dere på livet sammen, og det er så fint. :klem: Da jeg gav opp alt for å flytte hit ante jeg ikke hvordan det ville gå, men jeg sa til meg selv: "Funker det ikke, så er det "bare" å flytte." Det er ikke bare-bare, men samtidig så ville jeg heller finne ut hva som kunne være, heller enn å angre senere.

Skrevet

Det er vel mest det at jeg har satset så mange ganger før i livet som gjør meg redd. Jeg har forsøkt litt for mange ganger og nå er jeg på et sted der jeg kjenner jeg ikke klarer et nederlag til. Det er vel derfor angsten er så stor.

Skrevet

Drømmesymboler gitt.... Interessant!

Ulv:

Er symbol på det at gå sine egne veje, have behov for at finde en livspartner og samtidig erkende sit behov for et fællesskab med andre. Men det vigtigste i forbindelse med ulven er at den går sine egne veje, finder sine mål og gør tingene alene.

Fugl:

Er alle kendetegnet ved at de bevæger sig i luftelementet. Dette element er forbundet til hjertecenteret og indikerer aspekter af frihed, uafhængighed og overblik. Alt efter hvilken fugl der er tale om vil der blive peget på psykologiske træk hos drømmeren der er under udvikling.

HUS:

Er symbolet på drømmeren selv og de forskellige rum/værelser henviser til forskellige områder af vores liv, selvopfattelse og tilstand i vores indre virkelighed.

Dette kastet jo pussig nok litt lys over hele drømmen.

Skrevet

Ja, brent barn skyr ilden. Men sjansen er jo at du kommer dit og merker at det ikke finnes noen ild. Vet ikke helt hva det motsatt av ild blir. Klissvått? :klø: I alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...