Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heller det enn at hun føler seg alene!

Det kan vel hende hun får kvelder og helger hvor hun føler seg alene... men det er jo en del av det å vokse opp. Hun er på hjemstedet med alle vennene og besteforeldre ikke så langt unna. :hug: Og hu mor tar seg nok en og annen tur tilbake. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada - mamma er ikke så langt unna.

Jeg har faktisk foreslått at hun kan leie ut ei seng til ei venninne av seg (veldig koselig jente, som jeg også kjenner godt), så kan hun få selskap og vi kan få litt inn ekstra.

Får se hva det blir.

Det er jo en del av å vokse opp - og det er folk i nærheten på alle kanter.

Skrevet

Tror jenta kommer til å klare seg kjempebra! Hun har hatt et utrolig lærerrikt år i utlandet, og sikkert vokst mye. I tillegg er jo ikke mamma så langt borte denne gangen, og som andre nevner, venner og besteforeldre er i nærheten. Små stusselige øyeblikk kan vi vel ha alle og enhver, men en telefonsamtale eller et venninnebesøk gjør underverker.

En uke igjen :dåne:

Er det en jobb tilsvarende den du har i dag? (har gullfisk-hukommelse... beklager!)

:veslejenta:

Skrevet

Nix - på andre siden av bordet - informasjon.

Skrevet

Jeg vil si det er en veldig trygg første bo-alene situasjon. Mye kjent og vant, og en del nytt. Smidigere start enn hva mange andre har!

Skrevet

God morgen!

I dag var det nesten umulig å få opp øynene og komme seg ut av senga. Hjelpes... :Gjesp:

Jeg vil si det er en veldig trygg første bo-alene situasjon. Mye kjent og vant, og en del nytt. Smidigere start enn hva mange andre har!

Det har du helt rett i Supra, og hun bli jo kraftig sponset av meg med penger til mat osv, og det er ikke noe husleie å tenke på. det hun er nødt til å skaffe seg sjøl er penger til eget forbruk. Hun har forresten fått seg jobb - helt sjøl, så til uka blir første kveld som servitør (steintøff jobb, men vil hun så må hun jo bare prøve!).

Foreløpig ikke halvgalt kroppslig i dag. Hadde nesten ventet at jeg ikke skulle være istand til å komme meg ut av senga, men det kommer vel utover dagen :roll:

Men nå er den første virkelig harde uka unnagjort, så neste uke kommer det nok til å bli lettere, tenker jeg - og uka etter det må jeg begynne å trene på helt nytt sted! IK! :sjokkert:

Nå tror jeg :kaffekopp: er klar.

Skrevet

God morgen!

Imponert over at du kommer ut av senga etter den treningsuka du har hatt. Virkelig! Kjenner kroppen min gjerne skulle trent litt mer, men den får nok nøye seg med at det blir litt hipp som happ fremover. Får heller heie litt ekstra på deg! :duskedame:

Fredags- :kaffekopp: gjør godt!

Skrevet

Fint at hun prøver seg, da. Deilig å tjene penger! :jepp:

Håper kroppen fungerer utover dagen også! :duskedame:

Skrevet

Håper kroppen fungerer utover dagen også! :duskedame:

Jeg og.

Hvis ikke får jeg kanskje hjelp til å mjuke den opp litt til kvelden :lur:

Skrevet

:flau:

Vi har da unger i hus i helga - blir ikke SÅ kaninete

Skrevet

Virker som du har god grunn til å være stolt av jenta di. Det at hun faktisk skaffer seg jobb på egenhånd, og er villig til å prøve noe nytt er en god start. Jeg tror det kommer til å bli et flott år for dere begge. :jepp:

Skrevet

Virker som du har god grunn til å være stolt av jenta di. Det at hun faktisk skaffer seg jobb på egenhånd, og er villig til å prøve noe nytt er en god start. Jeg tror det kommer til å bli et flott år for dere begge. :jepp:

Hun er ei fin jente og jeg er veldig stolt av henne.

Jeg vet hun kommer til å klare seg fint, men jeg engster meg jo litt likevel.

Også syns jeg det er vanskelig å vite om jeg ser mitt eget avkom med rosa briller, så jeg er alltid litt usikker på om hun er verdt å være ekstra stolt av eller om hun bare er på snittet... Høres litt sært ut kanskje, men jeg har alltid vært opptatt av å ikek bli sånn mamma som forsvarer ungen sin uansett om det er galt, så jeg har kanskje slåss litt for lite for hennes sak i blant.

Skrevet

Ahh.. nå er det bare et drøyt kvarter igjen så skal jeg pakke sammen og stikke herfra. Har vært rimelig ineffektiv på slutten av dagen, men har da gjort endel avtaler for neste uke (siste uke :hakeslepp:).

Skal svinge hjem, pakke weekendbagen og slenge meg i bilen innover i dag. Bør være inne i god tid til klokka seks, da er det nemlig middag med ungene (unger og unger - store er de begge). Koselig det.

Dattern skal ha et par venninner på middag i dag visstnok. Jeg er skrekkelig blakk - såpass at det er litt påtagelig og plagsomt faktisk... Sukk... Hater de siste dagene før lønn altså!

Skrevet

:klem:

God helg!

Stikker nå jeg, får heller avspasere en liten time :jepp:

Kos deg hos kjæresten i helga! :sengekos:

:fnise:

Skrevet

Håper du får en herlig :sengekos: helg!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...