Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #4883 Skrevet 19. august 2010 God morgen! Hiver meg på "rose-bølgen" og støtter Supra og Skravla 100% ! Super-Suzy! Fin dag i dag?
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4884 Skrevet 19. august 2010 God morgen! Fin morgen selv om det regner Har vært i svømmehallen på morran med den überstøle skrotten min. Det gikk ikke fort i dag. For det første har jeg ikke svømt på kjempelenge og for det andre er jeg altså så lemster i dag at det er helt utrolig - men det ble 900 meter. Fornøyd uansett jeg da. Og det er en fin start på dagen Snakket med ei venninne i går og hun og mannen skal gå fra hverandre. De var av typen "de man tror skal være sammen bestandig" og det var litt av et sjokk,men det høres ut som det var den rette avgjørelsen. Likevel... Det forundrer meg stadig hvoran man kan være sammen med et menneske i mange, mange år og brått oppdage helt nye sider ved vedkommende. Jeg håper hun får det bra nå i allefall - det fortjener hun virkelig. Seks dager igjen på jobb faktisk
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #4885 Skrevet 19. august 2010 Bare seks dager igjen på jobb? Tiden flyr visst avgårde. Snart har du flyttet til kjæresten og begynt i ny jobb...
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4886 Skrevet 19. august 2010 Bare seks dager igjen på jobb? Tiden flyr visst avgårde. Snart har du flyttet til kjæresten og begynt i ny jobb... Det er virkelig helt sprøtt ...
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #4887 Skrevet 19. august 2010 Flinka! Svømmetur på morgenkvisten er jo kjempebra! Og skrotten syntes nok det var bra, selv om den er vond.
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4888 Skrevet 19. august 2010 Tror det var lurt med litt morgensvøm - varmer opp igjen musklene litt før de skal tvinges, trues og plage igjen på yoga 2 i kveld I morra er jeg vrak.... Garantert
Supramundane Skrevet 19. august 2010 #4889 Skrevet 19. august 2010 Det er noen man bare tror alltid kommer til å være sammen ja, jeg blir litt betenkt når de går fra hverandre jeg. Hvis de ikke klarer det, hva er sjansen for at "vi andre" klarer det liksom. Men folk må jo følge hjertene sine, og det er jo noe med dette at man vokser fra hverandre. Alle trodde jo at jeg og eksen min var "meant to be" og at vi skulle klare å holde sammen, men årene gikk og vi ble mer og mer ulike .. (og jeg tålte trynet hans mindre og mindre. .. ) Ha en fin dag!
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4890 Skrevet 19. august 2010 Det er noe med det ja... Om de ikke greier det, hvordan skal vi andre ha en halv sjanse - men jeg tenker også at det på sett og vis er en trøst i det. Det er ikek bare jeg som aldri får det til. Selv de som ser mest vellykket ut klarer det ikke støtt de heller... Nå har jeg vært og snakket med noen utrolig trivelige sjetteklassinger. Så gromme unger!
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #4891 Skrevet 19. august 2010 Hehe! Mye skole på deg denne uka, Suzy? Men der vi andre starter på høyere utdanning, så nøyer du deg med barneskolen? Høres ut som trivelige dager!
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #4892 Skrevet 19. august 2010 Det dere snakker om beviser vel bare at det er umulig å vite på forhånd hvem som kommer til å forbli par og hvem som ikke gjør det. Jeg kjenner ektepar som krangler og kjefter og er spydige til hverandre omtrent hele tiden. Og de har liksom vært gift i 20 år. Også har man andre som ser ut til å være verdens mest harmoniske par, men som plutselig flytter fra hverandre... Jeg tror vi skal være glade for at vi ikke vet så mye om framtida. Greit å nyte det man har her og nå. Også får man ta problemene den dagen de evt dukker opp.
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4893 Skrevet 19. august 2010 Helt sant Sauen - man vet aldri, det er vel egentlig det som er fasiten her. Og jeg har også lagt merke til dette med enkelte som virker så ulike og hakker på hverandre stadig vekk osv.. også er de sammen til dommedag, mens andre som virker harmoniske kanskje plutselig går fra hverandre - litt som disse her. Hm... Og jeg har vært mye på skole denne uka ja - men barneskole. Koselig det skjønner du.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 19. august 2010 #4894 Skrevet 19. august 2010 Hallo hallo! Hatt en liten kg pause.. Men nå er jeg innom litt og hilser på! Håper musklene dine har kommet seg etter treningsøkta, men det er jo litt digg når de er støle og!
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4895 Skrevet 19. august 2010 Getting better, men jeg skal avgårde igjen om noen timer for å gjøre dem vonde igjen til i morra Og det er jo godt, men denne gangen var det litt over grensa altså. Nå skulel jeg egentlig ha gått fra jobb, men så skal jeg finne vinneren i en fotokonkurranse gitt og må få med meg resten av juryen. Hø, hø!
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 #4896 Skrevet 19. august 2010 Snart klar for å rusle jeg også! Kos deg på yoga i dag (i den grad det er mulig når man er superstøl).
Gjest wild bird Skrevet 19. august 2010 #4897 Skrevet 19. august 2010 Kos deg med yoga! Og tenk, ikke mange dager til du blir samboer nå
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4898 Skrevet 19. august 2010 Ahhhh.. yoga Det var deilig med yoga i dag og, men jeg er støl altså. Huttetu! Bare ei uke unna samboerskapet ja. Fytte! Drar inn til ham i morgen og skal være der i helga også blir det ei uke med forberedelse før jeg flytter inn for alvor. Sprøtt å tenke på altså! Jeg er veldig spent også tenker jeg litt på jenta mi som skal bo igjen her for seg selv - håper hun ikke blir ensom.
Skravla Skrevet 19. august 2010 #4899 Skrevet 19. august 2010 Herlighet :dåne: bare en uke igjen. Regner med at snuppa ikke blir ensom. Det blir fullt hus og stormende jubel så fort du flytter.
Suzy Skrevet 19. august 2010 Forfatter #4900 Skrevet 19. august 2010 Regner med at snuppa ikke blir ensom. Det blir fullt hus og stormende jubel så fort du flytter. Heller det enn at hun føler seg alene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå