Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4861 Skrevet 18. august 2010 Dagens gjøremålsliste: * Skrive og sende presentasjon av selvet til ny jobb * Skrive permsøknad til fotoklubben * Melde meg på yoga i ny by * Skrive mail til leieboere (gruer) * Ringe bruktbutikk om gammelt kjøleskap
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #4862 Skrevet 18. august 2010 Liste-dama er i gang igjen! Har du leieboere i dag, eller skal du ha inn leieboere? Tenkte siden du gruer deg... Grue-oppgaver er aldri gøy. Men ekstra tilfredsstillende når de er unnagjort!
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4863 Skrevet 18. august 2010 Jeg hadde leieboere en drøy uke i sommer (leide ut huset) og de har satt igjen en hel bag med klær og var i tillegg utrolig dårlige til å vaske etter seg. Dermed må jeg sende en mail med krav om penger til å få sende bagen og for manglende renhold. Og jeg gruer for det.
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #4864 Skrevet 18. august 2010 Ahh! DE leieboerne ja... Sånt er kjipt, og egentlig utrolig unødvendig! Håper det går i orden, så du kan få det ut av verden enkelt og greit.
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4865 Skrevet 18. august 2010 Dagens gjøremålsliste: * Skrive og sende presentasjon av selvet til ny jobb * Skrive permsøknad til fotoklubben * Melde meg på yoga i ny by * Skrive mail til leieboere (gruer) * Ringe bruktbutikk om gammelt kjøleskap
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4866 Skrevet 18. august 2010 Ahh! DE leieboerne ja... Sånt er kjipt, og egentlig utrolig unødvendig! Håper det går i orden, så du kan få det ut av verden enkelt og greit. Jepp, veldig kjipt, men nå er den nå formulert og sendt, så får vi se....
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #4867 Skrevet 18. august 2010 Ja, sånne greier er surt. Håper det ordner seg uten mer problemer.
Supramundane Skrevet 18. august 2010 #4868 Skrevet 18. august 2010 Åhhh.. det er så PYTON med sånne ekle mailer. Kan ikke folk bare ordne tingene sine selv og være greie? Huff! Jeg så et intervju med Hege Duckert i dag, og da tenkte jeg på deg! Bare til info.
Gjest wild bird Skrevet 18. august 2010 #4869 Skrevet 18. august 2010 Sånne ting er bare så kjedelig :gjeiper: Jeg hater å måtte mase på folk for at de skal gjøre de mest selvfølgelige ting! Og jeg syns det er kjipt å leie ut leiligheten min. Det eneste positive med det, er at jeg da slipper å betale husleie og strøm en plass jeg ikke bor.
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 #4870 Skrevet 18. august 2010 Da var yogakurs påmeldt og betalt! Gleder meg Alt bra hos Suzy i ettermiddag?
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4871 Skrevet 18. august 2010 Jeg så et intervju med Hege Duckert i dag, og da tenkte jeg på deg! Bare til info. At du tenkte på meg da du så Hege Duckert tar jeg helt ukritisk som et kompliment. Jeg har alltid beundret henne. Nyknadd Suzy på plass i sofaen. Massasjen var deilig, nakke og rygg er helt mjuke og gode, men resten av meg... Auuhhh... fy fader så utrolig støl jeg er i dag! Det krever rett og slett kreativitet å komme seg ut av sofaen uten å grine Beina, rumpa .. jeg gleder meg ikke til i morra om det skal bli verre enn dette - og jeg som har lovet bort å dra i svømmehallen før jobb i morra tidlig Kanskje det hjelper.. ? Nå te
Supramundane Skrevet 18. august 2010 #4872 Skrevet 18. august 2010 Ja, det er et kompliment egentlig. Jeg ser for meg at du er på nivå med henne liksom. Lynskarp, smart og flott dame.
Skravla Skrevet 18. august 2010 #4873 Skrevet 18. august 2010 Suzy er det. Har truffet henne... og blitt intervjuet også.
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4874 Skrevet 18. august 2010 Ja, det er et kompliment egentlig. Jeg ser for meg at du er på nivå med henne liksom. Lynskarp, smart og flott dame. Åh himmel! Neppe - hun er jo briljant, morsom og svært dyktig, men jeg VIl gjerne bli sånn altså. Vi kan heller kalle det et mål
Supramundane Skrevet 18. august 2010 #4875 Skrevet 18. august 2010 Nå ser det ut som at vi er to mot en her, Suzy. Og du som er journalist må nesten respektere det demokratiske prinsippet om at flertallet skal bestemme.
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4878 Skrevet 18. august 2010 Ja hva skal man si til slik utilslørt ros da!?
Skravla Skrevet 18. august 2010 #4879 Skrevet 18. august 2010 Ja hva skal man si til slik utilslørt ros da!? Takk????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå