Roadrunner Skrevet 16. august 2010 #4841 Skrevet 16. august 2010 Imponert over liste-effektiviteten! :dåne: Og så moro med jobbintervju for dattera! Krysser fingere!
Gjest wild bird Skrevet 16. august 2010 #4842 Skrevet 16. august 2010 Du er som vanlig effektiviteten selv, ser jeg Og så bra med intervju for datteren! Krysse fingra for at hun får jobben Eldste min fikk også en liten jobb som han kan ha ved siden av studier. Det er jeg veldig glad for, for da slipper jeg å stikke til han penger rett som det er
Suzy Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4843 Skrevet 16. august 2010 Åh... åh, åh, åh... jeg har vært på yoga igjen. Kroppen har våknet igjen og det var SÅ GODT Spent på hvor ille det blir i morra...
Suzy Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4844 Skrevet 17. august 2010 God morgen. På plass med full - litt trøttere i dag, men ikke så ille, tross alt. Har sovet skikkelig godt i natt og det har vel litt å si. Kjenner det litt her og der at jeg var tilbake på yoga i går, men herregud så godt det var! Kroppen formelig smilte fra øre til øre med anstrengelsene og selv om jeg kjente at skuldrene hadde stivnet litt i sommer, så var det deilig å registrere at jeg ikke var helt vekk heller I yoga! Skal avgårde igjen i dag også - basta. Begynt å skjerpe inn igjen på kosten. Hadde omelett til frokost og lunsj i går og det samme i dag, men var på bursdag og spiste en liten brownie og avsluttet kvelden med is Men det ble ikke så galt i mangde og jeg nærmer meg heller langsomt et godt kosthold igjen enn å kaste meg inn i det. Det foregår litt for mye i livet mitt nå til at jeg greier å tenke diett samtidig. På tide med en liten KG-surf kanskje?
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #4846 Skrevet 17. august 2010 God morgen! Ser ut til at det ligger ann til mer yoga på meg også Tar et nytt kurs for å få frisket opp litt, og så ser vi litt hva som dukker opp av timer etterhvert. Blir moro!
Suzy Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4847 Skrevet 17. august 2010 Så gøy RR! Jeg kjenner virkelig godt hvor mye jeg har savnet timene og at jeg virkelig er nødt til å prioritere å trene yoga når jeg bor hos kjæresten. Man blir skrekkelig avhegig av trening altså!
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2010 #4848 Skrevet 17. august 2010 Det er faktisk deilig å trene. Når man først kommer igang, så blir man ganske avhengig. Jeg merker ihvertfall at humøret mitt blir fryktelig dårlig de periodene jeg ikke kommer meg ut på spaserturene mine...
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #4849 Skrevet 17. august 2010 Trening gjør godt! Og når man kommer over den første kneika, så blir man litt avhengig. Kroppen liker bevegelse! Har jeg gjort meg fortjent til lønna i dag? :klø: Tviler sterkt gitt
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #4850 Skrevet 17. august 2010 Så bra at du er kommet i gang igjen med yoga. Føles sikkert deilig at kroppen er med igjen etter en pause:)
Supramundane Skrevet 17. august 2010 #4851 Skrevet 17. august 2010 Oi, så effektiv du er! Herlig når man bare får ting gjort og alt er "på stell". Snakket forresten med studentidrettsforeningen om yoga og pilates i dag.... spennende.
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 #4852 Skrevet 17. august 2010 Oi, så effektiv du er! Herlig når man bare får ting gjort og alt er "på stell". Snakket forresten med studentidrettsforeningen om yoga og pilates i dag.... spennende. Så spennende! Har du yoga/pilates-planer? Andre treningsplaner i forbindelse med studentidretten? Her blir det nok nytt yogakurs, trolig i starten av september. Gleder meg!
Suzy Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4853 Skrevet 17. august 2010 Så morsomt at flere vil prøve yoga Jeg maser jo så mye om det at dere må bli nærmest hjernevasket av å være innom dagboka mi. Sitter klar igjen i dag - iført yogatøy - og er igrunnen enda mer spent på dagens økt. Kjenner at det begynner å stivne både her og der, så etter i kveld (toer-time) kommer jeg vel til å være død Ja, ja.. .jeg skal til massasje i morra, så dette skal nok gå fint
Skravla Skrevet 17. august 2010 #4854 Skrevet 17. august 2010 Massasje.... (som du ser overser jeg elegant alt snakk om trening ) Kanskje jeg må innvilge meg en stund i stolen i morgen.... i anledning dagen.
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4855 Skrevet 18. august 2010 Skravla: God morgen folkens! I dag regner det jevnt fra gråblå himmel og det virker nesten litt høstlig ute. Isj... Men jeg har virkelig begynt å bli matflink og er stolt av meg (og føler meg bedre), så hvem bryr seg om regn? Deilig yogaøkt i går. Vi var bare to stykker på timen, men jeg regner med at det er endel som er litt redde for å starte for tungt. Det er jo bare å komme igang, tenker jeg. Merker jeg er litt rusten, men at det kommer fort tilbake. Støl på alle mulige plasser i dag, så dette kommer nok til å bli en rimelig lang dag Sju arbeidsdager igjen her forøvrig... Får utrolige sommerfugler i magen av å tenke på det. Det er skummelt og spenende med noe nytt altså! Nå
Skravla Skrevet 18. august 2010 #4856 Skrevet 18. august 2010 Kjenner følelsen i forhold til antall arbeidsdager. Slutter du fredag og begynner i ny jobb mandag, eller har du noen dager mellom?
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4857 Skrevet 18. august 2010 Slutter fredag og begynner mandag. Helst ville sjefen her ha meg til og med tirsdag for å fikse når hun er vekk, men jeg vil begynne på en mandag og ikke midt i uka da gitt. Dessuten skulle vi visst på noe seminargreier fra onsdag og det ville jo vært greit med et par dager på plass først for en smule opplæring.
Skravla Skrevet 18. august 2010 #4858 Skrevet 18. august 2010 Kjekt med litt opplæring først ja.... alltid greit å vite hva man jobber med.
Suzy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4859 Skrevet 18. august 2010 Jeg syns det er ålreit i allefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå