Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Jeg tok det fra boka til liljan, syns førtis var helt genialt, det beskriver noe så vannvittig godt - vi har alle sett de! :ler:

Allt de praktiske tingene faller på plass, tenk for en herlig tid du har foran deg med kjæresten/samboeren! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førtis! :fnise:

Har du forresten hørt noe fra treningssenteret nær kjæresten der du tilbød dine instruktør-ferdigheter? Blir jo superspennende dette! Synes du rett og slett er knalltøff! :jepp:

Førtis høres litt desperat og altfor gammel ut for meg - og ja jeg har sett dem! Huff...

Nei, har ikke hørt noe fra det senteret, så jeg må nok finne igjen telefonnummeret dit og ringe en av de nærmeste dagene. Mulig mailen min har blitt stoppet av et filter eller noe? Man bør jo i det minste få svar på en slik henvendelse :klø:

Traff forresten yogainstruktøren min på fest i går og måtte si til ham at jeg kommer til å svikte ham i år :ler: Jeg sa jeg skulle legge bredsiden til i to uker og deretter begynne der han hadde jobbet før og da var jeg i gode hender sa han.

Jeg skulle ønske jeg kunne ta med meg alt jeg syns er godt her og ha det med til kjæresten... Da ville liksom livet vært perfekt :sjenert:

Fytterakkern for en dårlig dag :ler:

Sløøøøøøøøøøv.

Gjest wild bird
Skrevet

Kjenner igjen ønsket om å ta med det gode fra hjemstedet når man skal flytte. Hadde det vært mulig, skulle jeg tatt med gamlejobben min, frisøren og legen min :ler:

Også ungene da, men de ville/kunne heller ikke :roll:

Skrevet

Åhhh... legen og frisøren min kan jeg ikke flytte fra! Så da får jeg bare bli her i Bergen, tror jeg. :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Ja, de er jo så utrolig lite villige til å flytte på seg, de typene der :ler:

Skrevet

Når jeg flytter synes jeg stort sett det er greit å begynne på nytt jeg. Og spesielt var det deilig å bytte ut ubrukelige leger i Telemark med dyktige leger i Trøndelag. :jepp:

Skrevet

Kunne jeg fått med det viktigste så hadde det blitt huset, datteren, legen min ja, og yogalæreren min,treningssenteret og vennene...

Men det er bare for noen måneder i første omgang, så jeg skal vel greie meg :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Jeg er visst først ute i alle dagbøkene i dag. :fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen Suzy!

Håper det blir en fin mandag i de indre strøk!

Skrevet

God morgen!

Sovet utrolig urolig i natt. Først fikk jeg slett ikke sove i det hele tatt og lå og vred meg i det som i allefall føltes som veldig lang tid. Så våknet jeg igjen midt på natta og fikk ikke sove igjen på en lang stund - tror det ble helt skjevt alt i løpet av helga :roll:

Kom meg forsåvidt greit opp igjen i dag uansett, men tipper det kommer til å bli en blåmandag i morgen :overrasket:

Bursdag for fadderbarnet mitt i efta og deretter yoga. Gleder og gruer meg til det. Det kommer nok til å bli rimelig tungt å komme seg gjennom første runde igjen med det - for ikke å snakke om noen vonde støle dager utover uka :ler:

I dag tror jeg at jeg må skrive liste over ting å fikse. Må få litt oversikt her... Føler jeg bare har drevet i land og ikke helt vet hva jeg skal finne på.

Skrevet

Usj, dårlig nattesøvn er noe herk! :troest:

Håper du får sove godt til kvelden, sånn at morgendagen ikke blir helt absurd (men tirsdager er noe vas søvnmessig...).

Liste høres ikke dumt ut! Greit å få det ned på papiret, så får man litt oversikt, og slipper at hjernen går på høygir på "unødvendige" ting.

:klem:

Skrevet

Enig med svanis, dårlig nattesøvn er noe dritt! Håper du får muligheten til å ta tidlig kveld i alle fall. :klem:

Liste er lurt - jeg elsker lister!

Skrevet

Lister er tingen. På min står det blant annet:

*Levere formell søknad om permisjon

*Sjekke rettigheter til ferie neste år

*Skrive et referat

*Bestille abonnement på avisen til det kommende året

*Få tak i ibannummer til bankkontoen min

... og sikkert mye mer :ler:

Og der var banken fikset.

Skrevet

*Skrive et referat

... og sikkert mye mer :ler:

Skrevet

*Skrive et referat

Getting better :)

Skrevet

*Skrive et referat

Og barnet har fått et jobbintervju :nigo:

Skrevet

Du er alltid så effektiv når du holder på. :klappe:

Og spennende med jobbintervju for barnet. :hoppe:

Skrevet

:tommelopp:

Så flink du er som har gjort alt på lista.

Og så spennende med jobbintvju.

Skrevet

Kjempespennende - hun var overlykkelig over å ha kommet på intervju og jeg håper for hennes skyld at det er jobb å få. Greit arbeid og bra erfaring, tror jeg :)

Skrevet

Jeg har helt dilla på Secret av Unni Wilhelmsen om dagen (håper lenken virker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...