Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fint med erfaring :)

Enda bedre er evnen til å starte hver dag med "blanke ark og fargestifter til" ...

Jeg skjønner veldig godt at du er brent, Suzy .. men .. en trenger bare å lese gjennom dagboka di her ( ok .. kan ta litt tid :overrasket: ) for å lese mellom linjene at din nåværende kjæreste er en god mann for deg :jepp: Og vi som leser boka di (er jeg sikker på) ønsker deg all mulig lykke til med samboerskapet og vikariatet :strix:

Hvem vi er, er farget av våre opplevelser; hvordan vi takler disse erfaringene er langt viktigere enn *at* vi har erfart dem ... og dine refleksjoner kan tyde på ei med beina på jorda, men som kan kanskje trenge litt forsikringer om at det eksen din gjorde mot deg faktisk hadde *ingenting* med akkurat deg å gjøre ?... det er slik han behandler verden, rett og slett.

Være snill med seg selv, det er viktig det :hug:

Hva jeg prøver å si :klø: er at ... du er den du er pga dine erfaringer, men de behøver ikke bety at du må lukke deg for gode forhold, eller at gode forhold ikke er for deg ... men at du kan heve deg over det og tenke "så heldig jeg er til å vite at selv en ¤#¤%#¤% ikke kan knekke min tro på det gode, og at *jeg* faktisk fortjener å leve i et godt forhold, uansett hva den "#"#¤#¤&& prøvde å få meg til å tro. Og nå gjør jeg det. :strix: Wow!"

:hug:

(nattugletendensene våknet opp ... med dertil nattugletanker ... )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

EDIT: dobbelpost :roll:

Endret av fairygirl
Skrevet

:klem:

Skjønner godt at den erfaringen din har satt sine spor... Men jeg tror og håper at mannen du er sammen med nå er en fantastisk fyr, som vet å sette pris på deg. Som Fairy skriver, gjennom det vi leser i boka di så har vi nok inntrykk av at du og mannen har det supert sammen :strix:

Klar for fredag? :kaffekopp:

Skrevet

Etter Fairy sitt innlegg er det vel ikke så mye mer og si.....

:hug:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Her var det mange som har skrevet mye fornuftig. Kan ikke annet enn å støtte dem. Du er ei flott jente Suzy. Og jeg håper du kommer til å være lykkelig sammen med din nåværende kjæreste resten av livet. :klemmer:

Skrevet

*rørt*

:sjenert: Jenter altså... dere er vel de aller beste i verden!

Tusen takk Fairy, for et veldig gjennomtenkt svar. Du har rett i mye, men jeg tror egentlig ikke at det har noe med meg å gjøre at jeg ble behandlet som jeg ble. Hadde ikke spilt noen rolle om jeg var verdens vakreste supermodell - dette hadde med ham å gjøre og ikke med meg.

Men kanskje trenger jeg ekstra mye bekreftelse fra kjæresten min? Det kan nok hende, når jeg tenker etter.

Og tusen takk for at dere tror sånn på meg og tenker så gode tanker. Jeg blir helt rørt og matt... :yvonne:

Og i dag kommer kjæresten... :rødme:

Gleder meg!

Skrevet

Det ligger an til en fiin helg hos deg da, skjønner jeg. :strix:

Skrevet

Det ligger an til en fiin helg hos deg da, skjønner jeg. :strix:

:jepp:

Har fått streng beskjed om at det bare er å gjøre seg klar til han kommer :kline::fnise:

Skrevet

:jepp:

Har fått streng beskjed om at det bare er å gjøre seg klar til han kommer :kline::fnise:

*får flere "dirty" bilder på netthinna av Suzy som er "klar"...*

:hoho:

Skrevet

*får flere "dirty" bilder på netthinna av Suzy som er "klar"...*

:hoho:

Skjønner ikke hva du mener :plystre:

Nå har jeg huset fullt av tenåringer, dessuten, så det er vel begrenset hva man får utøvd av ønskede aktiviteter... :forvirret:

Skrevet

Bilen min ser ut til å bli reparert og godkjent i dag! :hoppe:

Skrevet

God lørdags formiddag!

Sitter med kaffen etter god frokost og sola ser ut til å titte frem til og med.

Fikk igjen eu-godkjent og reparert bil i går og kjæresten kom med tredve roser til meg :yvonne: (ti for hvert år vi har vært sammen... vi hadde treårsdag her om dagen nemlig) og masse kyss og klemmer.

Jeg gleder meg veldig til vi skal være sammen hele tiden jeg... Tror det blir veldig fint.

Delte ei flaske vin i går og snakket litt om det jeg har delt med dere også - tankene om eksen og hvordan man blir så grusom. Så på film og la oss ganske tidlig.

I kveld skal vi på grilling og konsert.

Og nå snart ut for å handle :)

Skrevet

Jeg blir så glad når jeg leser om deg og kjæresten. Kos dere i helga. Også får dere begynne nedtellinga til dere skal være sammen på heltid. :klemmer:

Skrevet

Åhhh, tretti røde roser! Så utrolig romantisk! :rødme: Hyggelig med sånne oppmerksomheter.

Skrevet

Høres ut som om dere koser dere skikkelig (som vanlig - dere er flinke til det!). Litt :sol: hos dere i dag også kanskje? Her er det fantastisk vær, og det meldes om gjentakeles i morra! :danser:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Gratulerer med 3-årskjærestejubileum! Så koselig med 30 røde roser :hjerte:

Skjønner godt at du gleder deg til å bli samboer. Det kan absolutt anbefales ;)

Ha en fin søndag :)

Skrevet

Phu... nok en tung søndag her i gården :søvn:

Grill og fest, konsert og pub etterpå - og selvsagt altfor mye øl og altfor sent, så i dag går det meste på halv maskin.

Jeg fester jammenmeg mer nå enn jeg har gjort på mangfoldige år - rene fjortisen jo! :overrasket::flau:

Har fått kompisen til datteren på bussen til flyplassen midt i det hele og nå venter jeg igrunnen bare på at tiden skal gå.

Jobb igjen i morgen og nedtelling - bare to uker til jeg skal begynne i ny jobb. Du verden....

Skrevet

Snart kan du kalle deg førtis, istedet for fjortis! :ler: Beste uttrykket jeg har hørt på lenge, førtis! :skratte:

To uker går kjempefort! Gleder du deg?

Skrevet

Å herregud - førtis *angst*

Jeg vil ikke være førtis!!! :sur:

:fnise:

To uker ja - jeg gleder meg veldig :nigo:

Det eneste som bekymrer meg litt nå er om jeg får ordnet alt praktisk nå, aviser, trening, klær, nøkkel osv osv osv... Men det går vel bra, tenker jeg.

Skrevet

Førtis! :fnise:

Har du forresten hørt noe fra treningssenteret nær kjæresten der du tilbød dine instruktør-ferdigheter? Blir jo superspennende dette! Synes du rett og slett er knalltøff! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...