Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4781 Skrevet 12. august 2010 Moro med ny stuevegg! Kommer det et par interiørbilder etterhvert? Enten her eller på FB *nysgjerrig* Skal se hva man kan få til
Supramundane Skrevet 12. august 2010 #4782 Skrevet 12. august 2010 Jeg har aldri malt noe, så jeg vet egentlig ikke hvor vanlig det er. Så lenge du har tid, lyst og ork så er det jo bare flott!
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4783 Skrevet 12. august 2010 Jeg har aldri malt noe, så jeg vet egentlig ikke hvor vanlig det er. Så lenge du har tid, lyst og ork så er det jo bare flott! Virkelig?! Du verden! Jeg har malt, pusset opp og fikset alle steder jeg har bodd jeg, så jeg har bare trodd alle andre er som meg (nesten). Har ei venninne son ikke har pusset opp på årevis hos seg og det trengs noe veldig, men jeg vet hun har dårlig råd, så jeg sier ikke noe.
Skravla Skrevet 12. august 2010 #4784 Skrevet 12. august 2010 Hos meg burde det vært malt igjen.... jeg har råd, men er LAT!!!!
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2010 #4785 Skrevet 12. august 2010 Og jeg har sutret over grønne stygge vegger i snart tre år. Men har jeg gjort noe med det?
Supramundane Skrevet 12. august 2010 #4786 Skrevet 12. august 2010 Ja, jeg har bare eid en bolig, og den var mer eller mindre nymalt da vi flyttet inn, så det har liksom aldri vært behov. Orker ikke å investere eller legge ned noe arbeid i en leid leilighet. Men jeg har malt HELE huset til onkelen min utvendig.
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4787 Skrevet 12. august 2010 Hos meg burde det vært malt igjen.... jeg har råd, men er LAT!!!! Og jeg har sutret over grønne stygge vegger i snart tre år. Men har jeg gjort noe med det? Ok - da er kanskje jeg over snittet endrelysten. Men det er jo så gøy å se resultater og endring - og strengt tatt ikke så mye jobb heller. Ja, jeg har bare eid en bolig, og den var mer eller mindre nymalt da vi flyttet inn, så det har liksom aldri vært behov. Orker ikke å investere eller legge ned noe arbeid i en leid leilighet. Men jeg har malt HELE huset til onkelen min utvendig. Da skjønner jeg - det er absolutt ikke noe poeng i å male der man leier. Det er jo sitt eget det er gøy å fikse. Nå er andre størk på veggen tatt og det gjenstår et andrestrøk på listene så er jeg ferdig. Passer på å flytte to og treseteren og bordet unna mens jeg var i farta, så jeg fikk dratt litt i gulvteppet. Rettet det opp og trukket det litt lenger frem slik at mer av det synes nå som gulvplassen er større. Knøttliten knekkebødpause nå, så skal jeg ut for å låne bil.
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2010 #4788 Skrevet 12. august 2010 Jeg er jo også bare leieboer. Og det er helt klart en medvirkende grunn til at jeg ikke har gjort noe med de veggene. Men jeg må vurdere det hvis jeg får ny langtidskontrakt om et år. For stua mi er fryktelig mørk. Jeg skal ikke påstå at jeg liker å male. Men jeg liker det ferdige resultatet. Så jeg har ganske mange timer bak meg med maling ja. For å si det sånn, så nyter eks godt av det fremdeles. Han hater å male, så jeg tviler på at han har malt om igjen alt det jeg pusset opp mens jeg bodde hos ham.
Store My Skrevet 12. august 2010 #4789 Skrevet 12. august 2010 Lenge siden sist jeg har vært her nå. Må innrømme at jeg hoppet glatt over de 13 sidene som hadde vokst seg fram siden jeg dro på ferie.
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4790 Skrevet 12. august 2010 Ja akk de eksene... Lette etter del to av vognkortet mitt i dag og bladde gjennom en del papierer fra da jeg flyttet hit. Der lå det en hel haug med utsrkifter av samtaler mellom meg og en av jentene han bedro meg med og jeg leste gjennom det. Fy faen så jævlig dårlig han behandlet meg og fy faen så glad jeg er at jeg er kvitt det pakket av en mann. Fysj! Det vellet opp mye gammel smerte da jeg leste, men jeg tok alt sammen og kastet det. Orker ikke å bli minnet om det igjen og velger å lagre den vonde og sinte lille flammen til bruk en annen gang - som motivator, som advarsel og som noe jeg kan tenne på og blåse hodet hans av med om jeg skulle møte på ham. Skjønner ikke hvordan man kan være så ond mot noen man lever med og liksom skal elske... Hva er det med enkelte folk altså
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4791 Skrevet 12. august 2010 Lenge siden sist jeg har vært her nå. Må innrømme at jeg hoppet glatt over de 13 sidene som hadde vokst seg fram siden jeg dro på ferie. Tilgitt - hyggelig å se deg igjen
Store My Skrevet 12. august 2010 #4792 Skrevet 12. august 2010 Tilgitt - hyggelig å se deg igjen Takk Og jeg har ikke noe klokt å si ang den eksen din. Men det er jammen bra at du har brutt med han og ser at du fortjener bedre.
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4793 Skrevet 12. august 2010 Det er ikke så mye å si. Jeg kom heldigvis fort videre, men jeg skjønner jo at det har gjort noe med meg. Noen folk.. sier jeg bare
Gjest wild bird Skrevet 12. august 2010 #4794 Skrevet 12. august 2010 Sånne ekser bare arkiverer man, og ferdig med det. Og priser seg lykkelig for at man kom seg vekk!
Supramundane Skrevet 12. august 2010 #4795 Skrevet 12. august 2010 En ting er at man møter noen og faller for de.. Okei, det skjer. Men man kan jo rydde opp hjemme først. (Jeg klarte ikke det med eksen, må jeg innrømme. Jeg rotet det til og var utro, men da innså jeg i alle fall at det ikke var liv laga og avsluttet. Jeg sa faktisk aldri noe til han, for hva hadde det vært godt for - tenkte jeg. Hadde dårlig samvittighet, men han ville følt seg mye verre, så jeg bare bet det i meg og holdt kjeft. )
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4796 Skrevet 12. august 2010 En ting er at man møter noen og faller for de.. Okei, det skjer. Men man kan jo rydde opp hjemme først. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke alltid har holdt min sti ren, men jeg har aldri vært slik som han. Jeg har ikke bygget hus med noen, levd med dem og samtidig vært på diverse sjekkeforum for å finne unge jenter (tjue år yngre) å ligge med - chatte med, sende og motta sexbilder med, og endatil være sammen med ei i over ett år, møte familien hennes osv... Det er så rått jævlig. Så respektløst. Så sjukt. Og det er å kaste bort år av mitt liv på meningsløshet og det vel det jeg er mest sint på. Hvorfor lure? Hvorfor i det hele tatt ha meg der når det han åpenbart egentlig vil er å harve over småjenter? Why bother? Nåvel... Ble enda litt mer tankefull da Unni Wilhelmsen sang i kveld. Og ganske glad over å mene akkurat det. Nydelig konsert forøvrig - hun er jævlig bra!
Supramundane Skrevet 12. august 2010 #4797 Skrevet 12. august 2010 Det finnes flere grader, tenker jeg. Vi er mennesker og kan gjøre dumme ting, men det han gjorde var jo utspekulert og jævlig, og over såpass lang tid.. Godt at han er i fortiden din, og at du har en flott mann å gå fremover med.
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4798 Skrevet 12. august 2010 Det er nettopp det jeg tenker også - samtidig som det selvsagt lurer en liten jævel i bakhodet av og til som hvisker at jeg tross alt ikke oppdaget dette før etter seks år... Hvem vet hva som kan dukke opp denne gangen med denne mannen Det er ikke alltid like gøy å være såkalt erfaren. Men han er en helt annen. Og han er oppriktig min mann - det vet jeg.
Supramundane Skrevet 12. august 2010 #4799 Skrevet 12. august 2010 Erfaring er et tveegget sverd. Det er både godt, og farlig. Samtidig som man ikke skal holde fortiden mot sin nåværende, så er man jo brent og kan på en måte ikke noe for det. Løsningen ligger vel i å snakke om usikkerheter og ta ting derfra. Men hva vet jeg, jeg har mitt eget rot som jeg ikke finner ut av. Det som er hevet over enhver tvil er imidlertid at du fortjener all verdens lykke, så vakker som du er på inn- og utsiden.
Suzy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4800 Skrevet 12. august 2010 Ja, erfaring er et tveegget sverd - men jeg skryter stadig av å være en badegakk-gakk; du klarer bare å dukke meg om du holder meg nede. Det øyeblikket du slipper så spretter jeg opp igjen og flyter videre Tusen takk forresten Det er fint å dele litt triste tanker av og til også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå