Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! Håper du får en roligere dag i dag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk ja.. jeg håper også på en roligere dag, selv om jeg tviler litt .

Har satt på en vask, skrevet handleliste for hele uka og nå er jeg straks på vei ut døra. Låner bil i dag nemlig og må dermed gjøre unna alt jeg kan komme til å trenge bil til den nærmeste tiden. Blah...

Og plenen rakk jeg ikke i går - og sola skinner - så den må jeg gå løs på etterpå.

Har en halvvegs avtale med ei venninne i dag, men den tror jeg at jeg utsetter til i morgen. Ser igrunnen alt nå at det ikke kommer til å gå opp.

Trent skulle jeg også gjort :roll:

Skrevet

Travle dager skjønner jeg!

Blir lettere stressa av og lese her...

Skrevet

Jeg blir smått stressa av meg sjøl også.... :roll:

Men nå er plenen perfekt og jeg har lukt, trimmet litt hekk her og der og virkelig ordnet opp ute. Jeg har vasket alle håndklær og alt sengetøyet som lå på vent - i morgen skal jeg få på et par maskiner til så er alt rent og ryddig (hurra!).

Jeg har handlet mat for hele uka, maling til listene i stua (og pensler), har reparert en kjele, en kopp og ei lampe (lim :nigo:) og jeg har bestilt nye frontlykter til bilen, levert papirer i banken og i tillegg bedt om en vurdering av forsikringene mine (det har hengt over meg leeeenge) - og hatt mamma på middag.

Levert timelister på jobben, støvsugd bilen jeg har lånt for dagen og levert den tilbake, og ordnet litt annet smått - vært hos legen og fått høyere dose stoffskiftemedisin og hentet ut resept...

Forøvrig klarert at jeg begynner i ny jobb 30. august. Kjenner jeg er skikkelig nervøs og spent og litt "on edge" på grunn av det også... :overrasket:

Det blir litt av en omveltning. Jeg gleder meg og er redd og gruer meg og alt på en gang i en eneste innvendig karusell....

Phu...

Skrevet

Hurra for ny jobb... :hoppe: Det kommer til å gå så bra! I krisetilfeller så stiller jeg igjen. :nigo:

Skrevet

Hurra for ny jobb... :hoppe: Det kommer til å gå så bra! I krisetilfeller så stiller jeg igjen. :nigo:

:klemmer:

Skrevet

:klem:

For noen effektive dager du har! Blir både lettere stresset og helt matt av å lese her inne jo! Imponert jeg altså! Men skal du fortsette i dette tempoet hele uka? :klø: Husk at det er lov å hvile litt også....

:klemmer:

Gjest wild bird
Skrevet

Ønsker deg en fin, og litt mindre stressende dag :)

:kaffekopp:

Skrevet

Håper du sover godt og lenge i dag. :klem:

*lister meg stille ut igjen*

Skrevet

Sove lenge?

Var oppe åtte faktisk, men har ikke stresset i dag. Spist lang og deilig frokost og sitter med te nå.

Fått på en klesvask som sikkert er klar for å bli hengt opp hvert øyeblikk, også skal jeg male stua :nigo:

Det er en gedigen overdrivelse da - jeg skal male en langvegg i tillegg til listene på kottet som var ferdig rett før leieboerene tok over huset. Må ta ned noen hyller og henge dem opp på nytt sted også tror jeg at jeg skal flytte noe kunst til en ny vegg. Dette er koselig jobbing :nigo:

Venter ei venninne innom i ett-tida også pønsker jeg på om det er mulig å få flyttet et møbel jeg har lovet å forsøke å pusse opp for mamma hit i løpet av dagen... Hm...

Ja, ja... på tide å virke.

Skrevet

Ikke noe dårligere på effektiviteten du skjønner jeg! Goodie! :duskedame:

Håper du har en finfin dag, og ikke sliter deg helt ut!

Skal dattera bo i huset mens du er i vikarjobb, eller skal du leie ut?

Gjest wild bird
Skrevet

Fortsatt like effektiv du ser jeg. Håper du tar deg tid til en pust i bakken mellom slagene også :)

Skrevet

God morgen.

Har virkelig ikke noen feriefølelse denne uka. Bare tull å ha fri egentlig, for jeg får jo ikke gjort noe annet enn å surre rundt meg sjøl... sukk...

Malte endel i går og skal ta resten i dag. Har gjort det etappevis for å ikke måtte flytte på absolutt alle møblene på en gang og regner med at det blir siste etappe i dag.

Regnet høljer ned. Ikke akkurat ønskeværet, men lite jeg får gjort med det. Lurer litt på hvordan jeg skal få hentet lyktene jeg har bestilt på Mekonomen - helt på andre siden av by'n - om de kommer i dag. Sukk... Får se om jeg kan finne ut av bussrutene :klø:

Dagens lyspunkt: Skal på konsert i kveld - Unni Wilhelmsen :nigo:

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke har noen feriefølelse ja. For du styrer jo like mye i ferien som i hverdagen. :troest:

Får håpe at konserten kan få deg til å senke skuldrene litt, og føle at du har fri. :klem:

Skrevet

Møe hektisk "ferie" på deg ja... :klem:

Men nå skal du "bare" jobbe neste uke på gamlejobben, så er det ny jobb uka deretter? Så spennende! :danse:

Håper du for ordnet det du skal i dag, og koser deg masse på konsert i kveld! :bolledeig: Under en mnd til fuggel'n skal på konsert, og gleder meg stort!!

Skrevet

Gleder meg veldig til konsert ja og nå er hele stueveggen vakkert hvit - første strøk. Venter litt på tørk også skal jeg begynne på gulvlista - og andre strøk etterpå. Det blir så fint!

Nå har sola kikket frem og jeg er betraktelig mer optimistisk enn før i dag. Merkelig det der...

Litt pausesurfing nå :nigo:

Skrevet

Men nå skal du "bare" jobbe neste uke på gamlejobben, så er det ny jobb uka deretter? Så spennende! :danse:

Neida - det blir to uker på gamlejobben når jeg er tilbake - SÅ er det nye jobben (:overrasket:)

Skrevet

Neida - det blir to uker på gamlejobben når jeg er tilbake - SÅ er det nye jobben (:overrasket:)

Stemmer det! Blingsa på kalenderen.... De to ukene kommer til å gå lynfort! :bond:

Moro med ny stuevegg! Kommer det et par interiørbilder etterhvert? Enten her eller på FB *nysgjerrig*

Skrevet

Jeg kjenner ingen som maler så mye som deg! Jeg er imponert, altså! :fnise:

Skrevet

Jeg kjenner ingen som maler så mye som deg! Jeg er imponert, altså! :fnise:

:ler:

For å si det som datteren min sa her om dagen:

"Det er ikke noe rart vi aldri blir ferdige med dette huset når du ombestemmer deg hele tiden. Jeg syns fargen vi hadde var fin jeg." (indignert stemme selvsagt)

Jeg syns derimot ikke det er så ille å male om etter tre år? Er ikke det ganske normalt da? :vetikke:

Og ja - jeg maler mye - særlig når man vet at jeg har en maler til mann :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...