Suzy Skrevet 7. august 2010 Forfatter #4741 Skrevet 7. august 2010 Litt av det og igrunnen mest av sånn: Har sover bortimot tolv timer og er utrolig uthvilt og fornøyd. Deilig å se kjæresten igjen også. Litt nå kanskje?
Supramundane Skrevet 7. august 2010 #4742 Skrevet 7. august 2010 er servert! Det får bli ettermiddagskoppen! Sløøøv dag i dag, men det er jo så godt!
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 #4743 Skrevet 8. august 2010 Formiddags- er servert! Supersløv søndag her....
Suzy Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4744 Skrevet 8. august 2010 Formiddags- er servert! Supersløv søndag her.... Sløv ja.... har ikke tenkt å slippe sofaen av syne. Ny privatrekord i uggen etter vin, kjenner jeg Vi dro på byen i går og det ble altfor mye å drikke. Tung dag, men også en god unnskyldning til å late seg. Tørst er jeg jammen også...
Skravla Skrevet 8. august 2010 #4745 Skrevet 8. august 2010 Om du drakk så mye i går, hvordan kan du være tørst nå da?
Suzy Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4746 Skrevet 8. august 2010 Om du drakk så mye i går, hvordan kan du være tørst nå da?
Suzy Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4748 Skrevet 8. august 2010 Tungen din ser fyllesjuk ut..... No shit, Sherlock!
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 #4749 Skrevet 8. august 2010 Sløv søndag høres kjent ut (selv om jeg ikke har noen god unnskyldning etter i går...). Deilig uansett! Lader beinhardt opp til morgendagen, da er det lavkarbo-liv igjen!
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #4750 Skrevet 8. august 2010 Sløv søndag passer veldig bra etter en fuktig kveld på byen. Pass godt på sofaen i dag du
Supramundane Skrevet 8. august 2010 #4751 Skrevet 8. august 2010 Oooh, alltid godt med en rolig søndag etter en .. aktiv .. lørdag.
Suzy Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4752 Skrevet 9. august 2010 (endret) God morgen! Snart klar for å dra hjem til en fiks og ordn-dag av dimensjoner. Nyter frokost hos kjæresten nå og har pakket sammen sakene mine mens jeg har tenkt gjennom hva jeg må gjøre. Jeg må hente klærne mine hos mamma og få dem hjem, vaske et par maskiner med klær, klippe plenen (det må sikkert gjøres to ganger for den har blitt altfor lang), hente bilen på EU-kontroll (og be til gud om at den ikke har noen dyre merknader), levere bilen jeg har lånt, levere ei glemt timeliste og et skattekort, levere EU-godkjenningen hos politiet (så jeg ikke får bot)... det er sikkert et par ting til også - jeg kommer bare ikke på dem. Ja, selvsagt kommer vennen til datteren på besøk fra Skottland i dag også... Du verden så avslappende det er å ha ferie Litt nå, så er jeg på vei Endret 9. august 2010 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2010 #4753 Skrevet 9. august 2010 Du har det travlere i ferien enn jeg har i hverdagen. Skjønner ikke hvordan du klarer å holde det tempoet jeg.
Suzy Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4754 Skrevet 9. august 2010 Du har det travlere i ferien enn jeg har i hverdagen. Skjønner ikke hvordan du klarer å holde det tempoet jeg. Tja... det er igrunnen ikke noe problem å få ting gjort, men jeg blir stressa når det er mye som må fikses på en gang (som i dag) og jeg må rekke litt ting, som kontortider og slikt...
Roadrunner Skrevet 9. august 2010 #4755 Skrevet 9. august 2010 Høres ut som en over gjennomsnittet hektisk mandag ja! Lang ferie nå? *korttidsminne...* Håper alt står bra til, og at dagen går finfint!
Supramundane Skrevet 9. august 2010 #4756 Skrevet 9. august 2010 Oi, her var det fullfart-mandag ser jeg.. Håper du får gjort alt uten alt for mye stress, da!
Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #4757 Skrevet 9. august 2010 Blir stressa bare av å lese her i dag jo. *tusler ut igjen* Psssst: håper du rakk å ordne alt du skulle da
Suzy Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4758 Skrevet 9. august 2010 Phuuu.... jeg er sliten Bilen er hentet på EU-kontroll (og hadde noen dyre feil, så den er fraktet rett videre til min venn bilmekanikeren, der den forhåpentligvis vil bli godkjenningsklar på et par dager ), jeg har levert timeliste og skattekort for datteren, handlet, hentet alle tingene mine hos mamma, vasket hus, lagt på sengetøy, støvsuget (det var IKKE godt rengjort etter dem! )og begynt på maskinene med klær. Har ikke rukket å spise skikkelig, men planlegger karbonader til datteren og kompisen. Tror ikke engang det blir trening på meg etter det her... Ei uke ferie - ikke så mye med andre ord.
Gjest wild bird Skrevet 10. august 2010 #4759 Skrevet 10. august 2010 Håper du får en litt roligere dag i dag Kjipt med biler man får kostnader på. Akkurat det er de sureste pengene å ut med, syns jeg. :gjeiper: Ha en fin tirsdag
Roadrunner Skrevet 10. august 2010 #4760 Skrevet 10. august 2010 Utrolig kjipt med bilen! Får håpe bilmekanikervennen kan fikse bilen til en ok sum, og at du får den EU-kontrollert og i fin stand. Kos deg, ha en finfin tirsdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå