Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

AH. Den typen. Da tror jeg Suzy-hjertet som vil andre vel kan puste litt lettere, for har han vært skikkelig ugrei mot mange, er sjansen stoooor for at hun vil få høre det, og forhåpentligvis fra noen som er nærmere. Det beste hadde vært om hun fikk høre det fra vennene hans, helst av de mannlige .. lettere å tro dem enn ekser ...

Ha en fin dag, Suzy! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei igjen!

Åssen går det med flyttinga di? :hoppe:

Vi skal flytte vi og, men permanent, ikke som deg, så her er det mye å gå gjennom :gjeiper: Du verden så mye som havner i hus, altså! :dåne:

..og vi har ikke mye engang..

Endret av fairygirl
Skrevet

AH. Den typen. Da tror jeg Suzy-hjertet som vil andre vel kan puste litt lettere, for har han vært skikkelig ugrei mot mange, er sjansen stoooor for at hun vil få høre det, og forhåpentligvis fra noen som er nærmere. Det beste hadde vært om hun fikk høre det fra vennene hans, helst av de mannlige .. lettere å tro dem enn ekser ...

Ha en fin dag, Suzy! :)

Takk :)

Han har nesten ikke venner - bare det burde jo være et varselhorn av dimensjoner, men du vet... :roll: - så hun får nok ikke høre det av dem - OG han kommer fra et helt annet sted i landet og flyttet hit for å bo med meg, så det er ikke så sannsynlig at fortiden hans kommer til å komme frem på det viset heller - dessverre.

Eneste er at han har forsøkt å sjekke mange unge jenter herfra - iallefall mens han var sammen med meg, så gjennom det kan det komme frem.

Han er en tulling - what can I say.

Flyttinga ja - den har jeg ikke engang begynt med. Det er ganske greit for meg da. Stort sett alt jeg eier blir liggende igjen hjemme (unntatt klær) også får jeg bruke tingene til kjæresten.

Må få meg en kommode da...

Skrevet

Tenk så spennende og herlig og fantastisk og deilig det skal bli å bo sammen med mannen!! :rødme:

Skrevet

Ja, det er litt greiere :ler:

Men jeg kaster og gir bort så mye vi kan *før* vi begynner med pakkinga, så lasset vil forhåpentligvis bli noe mindre før selve pakkingen begynner..:gjeiper:

Hmmm ... klær kan du jo også kjøpe i storbyen :lur:

Deilig å kunne flytte inn med ham slik da! :hjerte:

Skrevet

Tenk så spennende og herlig og fantastisk og deilig det skal bli å bo sammen med mannen!! :rødme:

Hmmm ... klær kan du jo også kjøpe i storbyen :lur:

Deilig å kunne flytte inn med ham slik da! :hjerte:

Ja... :sjenert:

Men akkurat nå må jeg innrømme at jeg er livredd for hele greia. Lurer på om det komemr til å gå bra og lurer på om jeg komemr til å savne hjemme og ... ja i det hele tatt :roll:

Skrevet

Hvis det skulle vise seg at det ikke er bra, så har du jo i alle fall tryggheten i at det er en midlertidig ordning. En slags prøve. Men det er jo ingen grunn til det - dere trives jo så godt sammen!

Skrevet

Hvis det skulle vise seg at det ikke er bra, så har du jo i alle fall tryggheten i at det er en midlertidig ordning. En slags prøve. Men det er jo ingen grunn til det - dere trives jo så godt sammen!

Det er helt sant - alt sammen.

Jeg tror vel innerst inne ikke at vi ikke kommer til å fungere. Vi er ikke så vanskelige noen av oss, strengt tatt, men jeg kjenner at skrekken for å satse sitter dypt i meg.

Jeg har bommet så mange ganger før og orker ikke en gang til. Også er jeg veldig i tvil om jeg kan klare å slå meg ned hos ham for noen lengre periode.

Uansett - det er en prøve på tilmålt tid.

Skrevet

Og du har et hus å "rømme" til skulle du ha behov for å ha litt avstand; en fin sikkerhetsventil :klem:

Skrevet

Og du har et hus å "rømme" til skulle du ha behov for å ha litt avstand; en fin sikkerhetsventil :klem:

Jepp - tror det er gunstig å ha en slik mulighet faktisk :jepp:

Gjest wild bird
Skrevet

Kjenner igjen tankene og følelsene du har omkring å bli samboer med kjæresten, og ikke minst det å flytte inn hos han. Jeg vekslet mellom vill glede og vill panikk de siste dagene før jeg flyttet!

Så sa jeg til meg selv at jeg må bare prøve, gi det en sjanse. Det var for flott til at jeg kunne la være. Jeg har også tryna flere ganger, men er et alt-eller-ingenting-menneske. Enten måtte jeg flytte, eller så kunne vi like gjerne kuttet ut. Avstandsforhold over mange år hadde jeg ikke orket.

Og jeg er enig med den som skrev at dette blir jo en fin anledning til å finne ut om det faktisk går bra å bo sammen. Skulle det (gud forby!) gå galt, har du ikke brent alle broer.

Skrevet

Åhhh.. endelig fredag!

Mer etterlengtet dag skal du jaggu lete lenge etter :overrasket:

På plass fra sju i dag for å få ting unna og kunne gå hjem tidlig. Har pakket weekendbagen og er klar til å dra til kjærsten (gleder meg :hjerte:) og har endelig funnet ut hva ungene hans skal få i bursdagspresang (datteren hadde tidligere denne uka og sønnen har på søndag).

Nå får jeg stå på slik at jeg får levert sakene før de som skal sette det sammen er på plass!

MYE :kaffekopp:

Gjest wild bird
Skrevet

God helg, Suzy! Kos deg masse sammen med kjæresten i helga :)

Skrevet

God helg, og jeg håper byen byr på bedre vær enn det er akkurat nå. :regn:

Skrevet

God helg Suzy. Jeg regner med at du har reist til kjæresten lenge før jeg er hjemme fra byen i dag. Kos deg. :klemmer:

Skrevet

God helg, og jeg håper byen byr på bedre vær enn det er akkurat nå. :regn:

Det er meldt bra i morra og i dag bryr jeg meg ikke for jeg skal bare sitte inne og sløve med kjæresten uansett.

Skrevet

Hurra for fredag! :duskedame: Endelig helg og litt velfortjent fri for din del! :klem:

Skrevet

:sengekos:

Ups! Her er det best å ikke forstyrre gitt... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...