Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er jo helt rå med denne treningen din Suzy. Skulle vært på landslaget jo. Landslaget i trening. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo helt rå med denne treningen din Suzy. Skulle vært på landslaget jo. Landslaget i trening. :ler:

Tullehøne! :hoho:

jeg trener da ikke så mye - en time på ettermiddagen er ikke stort - og det gir velvære de resterende 23 av døgnet ;)

Skrevet (endret)

:danser: :danser: :danser:

Ha en fin dag, Suzy!

Endret av fairygirl
Skrevet

Mye tur i frisk norsk sommerluft er bra for sjelen vettu ... :)

Ha en fin dag, Sauen! :D

På feil sted, fe-frøken? :klø:

Skrevet

På feil sted, fe-frøken? :klø:

Jeg multi-tasket mellom flere bøker :fnise: også så jeg det akkkkurat i det øyeblikket jeg klikket "svar nå", og lukket siden så *fort* jeg kunne men denne gangen skulle seff KG være rask og effektiv :gjeiper: Når jeg derimot gikk inn for å redigere kjapt før super-suzy så det .. nei daaaaaa .. :sjenert:

Jaja :ler:

*går på kjøkkenet og henter mer :kaffekopp: *

Skrevet

Hm... fått en liten problemstilling her...

Facebook er liksom stedet der det skjer og via den ahr en av mine gode venninner observert at en bekjent av oss begge (veldig perifer sådan) har begynt å flørte veldig med eksen min.

Burde jeg gi henne et hint om hvordan han er, eller ba la henne seile og få herpes samt en sår fremtid, som før eller senere blir fortid på grunn av at han bedrar henne?

Har mest lyst til det siste må jeg innrømme.

Skrevet

Jeg multi-tasket mellom flere bøker :fnise: også så jeg det akkkkurat i det øyeblikket jeg klikket "svar nå", og lukket siden så *fort* jeg kunne men denne gangen skulle seff KG være rask og effektiv :gjeiper: Når jeg derimot gikk inn for å redigere kjapt før super-suzy så det .. nei daaaaaa .. :sjenert:

Jaja :ler:

*går på kjøkkenet og henter mer :kaffekopp: *

Suzy - kvikkere enn Lucky Luke på nye meldinger :hoho:

Defintivt ikke. Bare flaks/uflaks *knis*

Skrevet

Suzy - kvikkere enn Lucky Luke på nye meldinger :hoho:

Defintivt ikke. Bare flaks/uflaks *knis*

:skratte: Ja, du imponerte :fnise:

Og dette fikk meg iallefall mer våken :nigo:

*øver seg litt på tastaturet*

Skrevet

*vet ikke helt hva det er hun øver seg på*

Skrevet

*vet ikke helt hva det er hun øver seg på*

Du må øve på å oppdatere - F5, baby!

Skrevet

Du må øve på å oppdatere - F5, baby!

F5 funker bare når nettet funker :fnise: --- og da jeg endelig innså at dette jo egentlig var utenfor min kontroll :roll: tuslet jeg vekk :jepp: --- så rotet jeg meg visst tibake igjen :sjenert: men NÅ skal jeg gå og trene litt :trene:

*note to self: trene også på å dobbelsjekke hvilken bok hun har tuslet inn i*

Skrevet

Facebook er liksom stedet der det skjer og via den ahr en av mine gode venninner observert at en bekjent av oss begge (veldig perifer sådan) har begynt å flørte veldig med eksen min.

Burde jeg gi henne et hint om hvordan han er, eller ba la henne seile og få herpes samt en sår fremtid, som før eller senere blir fortid på grunn av at han bedrar henne?

Dette ble litt vekk i alt surret...

jeg tror jeg bare gir f. Det er jo ikke mitt ansvar å advare hele verdenmot ham, tross alt.

Skrevet

Jeg tenker at dersom du gir henne en advarsel er det ikke sikkert det kommer noe godt utav det heller. Kanskje hun syns du er en bi*ch som blander deg - hvem vet. Men det er også mulig at det gjør sånn at hun tar signalene litt tidligere enn hun ellers ville.

Jeg er så storkjeftet og løsmunnet at jeg hadde nok endt opp med å si noe. :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Kinkig problemstilling det der. Om du sier noe, kan det jo hende hun tror du bare er ute etter å ødelegge, og feier det vekk. Da har du på en måte satt deg selv i en lei situasjon, uten at det kom noe som helst ut av det.

Jeg tror jeg hadde latt være. En kan ikke ta vare på hele verden heller.

Skrevet

Dette ble litt vekk i alt surret...

jeg tror jeg bare gir f. Det er jo ikke mitt ansvar å advare hele verdenmot ham, tross alt.

Ups :sjenert:

Jeg tror jeg iallefall ignorerte det ubevisst, for det hender fortid må bare få forbli fortid... Jeg har opplevd å se at skikkelig tullinger blir streite og fine når de treffer en som passer dem godt .. og også sett forhold som aldri fikk en sjanse fordi andre kom med advarsler før de i det hele tatt fant ut av hverandre ... så jeg vet ikke jeg ... følge litt med kanskje? Vet hun at dere har vært sammen?

Skrevet (endret)

God morgen.

Jeg vet ikke om hun vet at vi har vært sammen.

Vi er ikke på noe vis venner, men jeg vet hvem hun er og hun vet helt sikkert hvem jeg er - for å si det sånn så er vi ikke engang venner på Facebook :ler: (og han er jeg selvfølgelig ikke venner med), så vi er ikke nettopp nære.

Skulle jeg si noe til henne så hadde jeg måtte "go out of my way" for å gjøre det og strengt tatt er jeg redd det ville bli sånn: Hun til ham: "Herregud, jeg fikk melding fra hu eksen din i dag. Litt psyko, kan du si. Hu skrev at du var sånn og sånn og.... bla, bla" også ville han få god anledning til å si noe om at jeg sikkert ikke var over ham osv (eller noe annen bullshit - hvem vet hva han sier er grunnen til at det ble slutt).

Det ville vel neppe føre noe sted hen.

Jeg lar det ligge og skulle jeg noen gang dumpe borti henne så sier jeg sikkert noe. Kondolerer f.eks :ler:

Det er sikkert mulig å endre seg om man treffer "den rette", men jeg tror ærlig talt ikke mye på slikt. En gang megarasshøl - alltid det - er mer jmin teori. Særlig når det er snakk om såpass store personlige brister som denne mannen har vist. Og jeg gjorde litt research mens vi drev i oppgjøret - jeg er mer unntaket ved at han har vært usedvanlig trofast mot meg - enn at jeg er unntaket han har vært ufin mot... Såh...

Hadde det vært noen nærmere meg så hadde jeg sagt noe - men det hadde på den andre siden ikke vært det... for de vet jo hva som skjedde. Nok om det. Jeg holder munn.

Nest siste bo hos mamma-dag i dag - og siste sove hos mamma kveld i kveld. Det har gått helt fint og vært veldig greit igrunnen. Koselig å være oss tre sammen og godt med noen som skjønner meg fullt og helt alltid. Jeg er veldig heldig med mamman min.

Nå må jeg ha endel :kaffekopp:

Endret av Suzy
Skrevet

Noen ganger kan det gjøre vondt verre å si noe. Får bare håpe hun oppdager hvordan han er, før han rekker å gjøre henne for mye vondt...

Høres ut som du har det veldig godt hos mamma. Du får kose deg det siste døgnet også. :klem:

Skrevet

Jeg har det veldig fint hos mamma - har sagt det før og kan si det igjen - det er den personen det er lettest for meg å dele hus med i hele verden.

MEN nå begynner jeg virkelig å savne kjæresten altså!

Skrevet (endret)

Oi, det var litt av et dillema. Jeg tror nesten jeg ville valgt enkleste løsning - ikke blandet meg. For din egen skyld. For hennes skyld burde du kanskje si fra, men samtidig - hvis hun er perifer, så er det kanskje ikke ditt bord? Huff nei, nå ble jeg usikker på hva jeg selv ville gjort. Hadde jeg klart å ikke blande meg, liksom? Samtidig sier erfaring at det sjeldent kommer noe godt ut av å blande seg i perifere menneskers gjøren og laden. Hm... ? Men sikkert ikke noen unik problemstilling i denne facebookens tidsalder...

Var egentlig innom for å oppdatere meg og smuglese litt :lese videre, bla bakover:

Ha en fin dag! :vinke:

Endret av Kosemose
Skrevet

Takk Kosemose!

Jeg tror jeg har landet på å ikke blande meg. Er det meningen jeg skal ha noe å si om saken så dukker det vel opp en anledning, tenker jeg.

Koselig at du stikker innom forresten :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...